سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

۱۶ نکته سریع seo

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

۱۶ نکته سریع seo

۱,۶۳۳ بازديد

گوگل به تارنما هایی که ورژن ی موبایلآنها با «m.» استارت میشوند مانند m.facebook.com پیشنهاد می‌نماید که تارنما خویش را به یک ورژن که به طور کامل ریسپانسیو میباشد تبدیل نمایند.
سئو در مشهد


عامل این عمل این میباشد که گوگل اکنون وب سایت هایی را که URLآنها با m-نقطه آغاز میشود را فقط باز نگری می‌کند اماآنها را ایندکس نخواهد کرد.

سویچ کردن به یک وب سایت تماما ریسپانسیو بدین معنا میباشد گوگل به آسانی می‌تواند وبسایت شما‌را تحقیق کند و زود تشخیص میدهد که محتوای وبسایت شما ریسپانسیو میباشد یا این که نه که‌این فعالیت سبب ساز ارتقا سرعت عمل ها و ذخیره ی بیش تر زمانه میگردد.

۱۶ نکته سریع seo
در‌این بخش ما می‌خواهیم به صورت مختصر ۱۶ نکته ی seo را به طور سریع برای شما بازگو کنیم.

نرخ کلیک تارنما خویش را ارتقاء دهید


از سرتیتر هایی استعمال فرمائید که احساسات یوزرها را برانگیزد
در راز عنوان های خویش از کلماتی به کارگیری نمایید که استفاده کننده بخواهد وارد وبسایت شما شود تا به آن جوابی بدهد.
برای جلب دقت، در عنا وین خویش از پرانتز یا این که براکت ها به کار گیری نمائید.
توضیحات متا ی قدرتمندی را بنویسید که پست شمارا متمایز نماید.
نرخ فراروگریز را کاهش دهید و روزگار ماندگاری آنها‌را ارتقاء دهید


5. حیث یوزرها را با یک عنوان ورقه ی دیدنی جلب نمائید.

6. مهارتی کسب فرمایید که بتوانید کابران را در طول قرائت محتوا درگیر فرمائید و به تلاوت ادامه نوشته‌ی علمی عشق و علاقه مند شوند.

7. از لینک و پیوند دهی داخلی به کارگیری فرمایید تا که یوزرها در طول قرائت محتوای به صفحه ها دیگر تارنما شما منتقل شوند.

8. یک برگه ی سفارشی برای ارور 404 تنظیم نمایید(این کاغذ هنگامی نمایان میگردد که کاغذ ی در خواستی استفاده کننده پیدا نمیشود و به not found دارای اسم و رسم میباشد). این میتواند به استفاده کننده یاری دهد برگه ای که پیرو آ نمی‌گردد یا این که برگه ای شبیه باآنرا پیدا نماید.

برای وبسایت خویش اعتبار کسب نمایید


9. به تارنما هایی که اعتبار بالا و محتوای شبیه دارا‌هستند پیوند بدهید که بتوانید بین خودتان ارتباط (و بک لینک و پیوند) ساخت نمایید.

10. وجه اجتماعی خویش را از روش استدلال ها و توصیفات ارتقا دهید.

11. برای وب سایت خویش گوهی SSL تهیه و تنظیم فرمائید تا یوزرها بتوانند با خیال و خاطر ریلکس خیس با وب سایت شما تعامل داشته باشند.

12. در شرایطی‌که وبسایت شما این پتانسیل را داراست برای اینکه بتوانید مشروعیت خویش را نشان دهید وب سایت خودتان را در Google My Business تثبیت فرمائید.

وبسایت خویش را برای بالا بردن همت seo باصرفه فرمایید
13. تصاویر وبسایت خویش را برای بالا بردن سرعت بار گذاری فشرده و باصرفه فرمائید.

14. بر روی تارنما خویش از ردیاب هایی به کارگیری نمایید که بفهمید در چه قسمتی یوزرها را از دست می دهید. ما سفارش می‌کنید از گوگل انالتیکز((and MonsterInsights ) به کار گیری نمائید.(در حالتی‌که که از وردپرس به کارگیری می‌کنید می‌توانید از MonsterInsights نیز به کار گیری نمائید)

15. با افزودن نقشه تارنما XML به وبسایت خویش مطمئن گردید کلیه بخش های وب سایت برای کراولر ها در دسترس میباشد.

16. از داده های تولید یافته (که تحت عنوان آرم گذاری شِما schema markup نیز شناخته میشوند) برای وبسایت خویش به کارگیری نمائید که بتوانید محتوای خویش را به گونه ای مدل بندی فرمائید که گوگل به صدق بفهمد پست شما در رابطه چه میباشد.

این انتها جمع آوری ما در پند ها و ترفندهای سئو موتورهای کاوش میباشد.

بستگی به شما داراست که بخواهید این نکات را در تارنما خویش بکار ببرید. لازم وجود ندارد که کلیه ی نکات را به طور همزمان با هم استارت نمایید، شما می‌توانید seo کلی و سئوی برگه وبسایت خویش را انجام دهید و پس ازآن در‌پی seo محتوا برای بهینه سازی ی خویش بروید.

ما در‌این نوشته ی علمی عملکرد کردیم پند ها را به طور خلاصه انجام دهیم و شما میتوانید اموزش های جامع تر که به یک شیوه seo اشاره دارا هستند در وب سایت پیدا فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.