شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

seo چه است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

seo چه است؟

۱,۶۰۰ بازديد

1. seo چه است؟
seo به معنای سئو برای موتورهای جستجوست. بهینه سازی فرایندی قاعده مند میباشد که موجب ارتقا جایگاه وبسایت در نتیجه ها کاوش گوگل، بینگ و بقیه موتورهای کاوش می‌گردد و در فیض ترافیک بیشتری برای تارنما به وجود خواهد آمد.

موتورهای کاوش گونه های مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدیو در حاصل کاوش اکران میدهند و هرکدام از این ها مبتنی بر واحد سنجش رابطه با مراد استفاده کننده می‌توانند در حاصل کاوش ظواهر شوند. به طور تئوری هر چه قدر جایگاه سایت شما در نتیجه ها کاوش فراتر باشد، ترافیک بیشتری برای وبسایت شما تولید خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان می‌گردد.
سئو در مشهد

2. seo چه‌طور فعالیت میکند؟
seo به کسب و امور یاری می‌نماید که حضور بیشتری در حاصل کاوش داشته باشند. در سود ترافیک اضافه و مشتریان بیشتری برای آنان به وجود خواهد آمد.

3. آیا بهینه سازی روشی رسمی به حساب آورده می شود؟
seo ابدا غیر رسمی وجود ندارد، البته اقداماتی که در سمت seo کلاه سیاه میباشند موجب جریمه شدن وبسایت از طرف موتورهای کاوش می‌شود.

طریق های بهینه سازی کلاه سیاه در سالهای دورتر آیتم اعتنا بودند، البته گوگل با شناسایی آن‌ها و خلق و خوی الگوریتم هایی توانسته حاصل نتایج از این سیرتکامل نحوه ها را از نتیجه ها کاوش به دور نماید. براین اساس حتی در صورتی‌که شما تکنیک کلاه سیاهی را پیدا کردید که اکنون سود میدهد، مطمنن باشید که در آینده بسیار نزدیک گوگل متوجه آن خواهد شد.

4. در چهره انجام بهینه سازی، گوگل من‌را جریمه میکند؟
نه، موتورهای کاوش مانند گوگل همواره به‌دنبال ارائه شایسته ترین حاصل به یوزرها میباشند.

گوگل و بقیه موتورهای کاوش از صاحبین وبسایت ها می‌خواهند که با به کار گیری از بهینه سازی موجب یافتن آسانتر محتوا بوسیله یوزرها شوند. ولی بایست اعتنا داشت که درین فعالیت از ضوابط آن ها می بایست تبعیت فرمایید. در فیس تخطی از قانون ها، موتورهای کاوش این حق را برای خویش قائل میباشند که تارنما شما‌را از ایندکس و نتیجه ها جستجویشان حذف نمایند.

به صورت خلاصه گوگل به وبسایت هایی که از طریق های صحیح seo به کارگیری می‌نمایند، جایزه داده و فقط وبسایت هایی که از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه استعمال می‌کنند را جریمه میکند.

5. تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه چه میباشد؟
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه نحوه هایی می باشند که سعی می‌نمایند به صورت تصنعی اینترنت سایتی را در دست کم زمانه و کوشش به بالاترین مرتبه برسانند.

از گزاره این طرز ها می شود به تولید ابزارک هایی برای درج پیوند های فراوان در صفحه ها، استعمال افراطی از لغات کلیدی و ایجاد PBN (کانال های وب لاگ سری) با انگیزه ساخت بک پیوند اشاره نمود.

6. چه‌طور سایتم را بهینه سازی کنم؟
بهینه سازی تیم ای از اقدامات میباشد که از اسم دامنه تا گزینه های پیچیده تری مانند ارتقا سرعت وبسایت را مشتمل بر می‌شود. فاکتورهای متعددی وجود دارا هستند که بر روی جایگاه تارنما تاثیر گذار می باشند و seo به معنای seo این فاکتورها برای کسب حداکثر امتیاز ممکن میباشد.

از پاراگراف این فاکتورها می شود به استعمال درست از لغت ها کلیدی، سرعت بار گذاری سایت، دوران حضورکاربران در تارنما، تعداد بک لینک و پیوند ها، اکران درست تارنما در دستگاه های تلفن همراه و غیره اشاره نمود.

7. هر از تعدادی وقت به بهینه سازی نیاز دارم؟
seo تلاشی یک باره وجود ندارد و متخصصین بهینه سازی آن را تحت عنوان یک استراتژی بازاریابی بلند مقطع توصیه میکنند. همان صاحبین وبسایت ها می بایست به صورت مداوم بر روی سایت خویش و درجه آن محاسبه نمایند.

با وجود تغییرات مداوم در وب سایت، بروزسانی های موتورهای کاوش، محتواهای منسوخ گردیده و عمل دیگر رقبا، بهینه سازی نیاز به عمل دائمی داراست. با این وجود بهینه سازی در اکثر وقت ها کسب و امور نسبت به دیگر شیوه های بازاریابی، دارنده رجوع و برگشت سرمایه بیشتری میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.