یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

دریافت بک‌ پیوند کیفیت عالی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

دریافت بک‌ پیوند کیفیت عالی

۱,۶۰۲ بازديد

1-یک محتوای اجرایی بنویسید

برای دریافت بک‌ پیوند کیفیت عالی در وردپرس اولین قدمی که می بایست برداشته شود ساخت یک محتوای کیفیت بالا و اجرایی می باشد . این تصور که پست‌های بدون پول را می بایست بی‌کیفیت بنویسید، تصور خطایی هست بلکه باید برای آن ها وقت گذاشته و کار فرمائید . معمولا تولید یک محتوای راهنما که بصورت مرحله به تراز هست تاثیرگذاری سئو در مشهد بیشتری داراست . اما چه تاثیری در اخذ بک‌ پیوند و لینک داراست؟ زمانی محتوای نیکی و خیر و خوبی تولید میکنید، یوزرها ترغیب به اشتراک‌گذاری آن می شوند . همین اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی و در جاهای متعدد خود نوعی اخذ بک‌پیوند می‌باشد .
پست مهمان تولید فرمایید تایپ کردن پست میهمان از حیث نگارشی و ساخت تفاوتی با ایجاد محتوا در وبلاگ وردپرسی خودتان ندارد تنها تفاوتش اینجاست که شما می بایست با قوانین وب وبسایت مورد نظر آن را انتشار دهید . احتمالا به شما اجازه پیوند و پیوند‌دهی در حین محتوا را ندهند؛ نگرانی ندارد! می‌توانید لینک و پیوند وبسایت خود را در بخش بیوگرافی قرار دهید . (یعنی در امضای خودتان) . این آیتم نیز منجر ساز دریافت بک‌ لینک و پیوند کیفیت خوب در وردپرس می شود .

3-
از تارنما‌های ثانویه در کنار سایت اصلی

احتمالا یک کدام از شایسته ترین حالت‌هایی که بصورت مجانی در اختیارتان قرار می گیرد استفاده از اینترنت سایت‌های ثانویه در کنار اینترنت وبسایت کلیدی است . یعنی چه؟ تارنما‌های ثانویه یا این که این که به اصطلاح third-party وبسایت‌هایی می‌باشند که می‌توانید محتوای خود را همان نوع که در وب لاگ خویش منتشر می فرمائید در آنان هم انتشار دهید . برای نمونه شبکه اجتماعی linkedin این قابلیت و امکان را در اختیارتان قرار میدهد تا پست‌های وب لاگ خویش را در آنجا هم منتشر کنید .

4-
محتوا با مورخ انقضای طولانی برهه زمانی وقتی تولید فرمایید گهگاه محتوایی را ساخت می کنیم که مورخ انقضای آن به زمان دوران خاصی محدود می گردد و آنگاه زمان یا این که می بایست بروزرسانی شود یا این که این که اینکه کلا از گردونه خارج می‌شود . البته می بایست برای وب وب سایت خویش محتواهایی را در نظر بگیریم که دارنده مورخ انقضای طولانی مدتی باشند . این مدل نوشته‌ها معمولا نوعی راهنما، کتاب الکترونیکی یا این که این که یادگرفتن سعی چیزی میباشد . تولید چنین محتوایی به مراتب تاثیرگذاری بیشتری در دریافت بک‌ پیوند با کیفیت در وردپرس می گردد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.