دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی

۱,۴۱۷ بازديد
بهترین سئو کار هم اکنون که شما حافظه گرفتید که چه‌طور تارنما خویش را در حاصل گوگل نمایان سازید ، نوبت به یافتن لغت ها کلیدی هدفمند می‌رسد. در‌این مرحله نخست شما لغات کلیدی استراتژیک مطلوب تارنما خویش را مشحص میکنید. بعد انگیزه بعدی به کارگیری صحیح از آنان در محتوای وب سایت است. به نحوی که هم یوزرها و هم موتورهای کاوش رضایت بی نقص را از آنها داشته باشند.

تحقیق عبارات کلیدی در حالتی‌که به صحت فیس گیرد ، به شما این توان را میدهد که فهم صحت از مخاطب انگیزه خویش داشته باشید. و دقیقا بدانید که مخاطب انگیزه شما به چه رخ تولیدات و یا این که سرویس ها شمارا در گوگل کاوش میکند.

تحقیق لغات کلیدی به شما داده های ارزشمندی خواهد اعطا کرد که میتوانند به سوالهای شما جواب دهند. به سوالاتی مانند :

مردم در هم اکنون جستجوی چه چیزی هستن؟
یک سری نفر از آن‌ها به جستجوی یک آیتم مختص پرداخته اند
به چه صورتی در پی جواب درخواست های خویش می‌باشند؟ ( صوت ، فیلم ، pdf ، نوشته ی علمی ، و… )
در‌این درس از یادگرفتن های بهینه سازی شما با ابزارهای و استراتژی های مطلوب برای کشف کلمه ها کلیدی هدفمند آشنا خواهید شد. همینطور تاکتیک هایی را خواهید آموخت که منجر میگردند از کلمه ها کلیدی ضعیف خودداری کنید تا بتوانید یک محتوای قدرتمند ساخت فرمایید! هنگامی که شما متوجه میشوید مخاطب هدفتان به چه رخ کاوش مینماید ، به یک دنیای تماما تازه از بهینه سازی وارد خواهید شد.

قبلی از استارت یافتن عبارات کلیدی این سؤالات را از خویش بپرسید
شما صرفا در‌صورتی‌که میتوانید به یک کسب و عمل از روش بهینه سازی یاری نمایید که نخست ادراک جامعی از تعدادی سوال در ذهن خویش داشته باشید.

نخست می بایست به طور بی نقص شعور نمائید که آن‌ها چه کسب و کاری دارا‌هستند؟
بعد از آن می بایست متوجه گردید که مشتریان آنان چه افرادی می‌باشند؟
در غایت اینکه انگیزه آن‌ها چیست؟!
بخش اعظمی از کسانی که می‌خواهند روی بهینه سازی وب سایت خودکار نمایند ، این فرایند را نادیده میگیرند! به جهت اینکه تحقیق عبارات کلیدی یک روند زمانبر میباشد. اما در‌حالتی که به صدق صورت پذیرد ! هم اکنون سوال اینجانب از این مدل از اشخاص این میباشد که به چه شکل میخواهند در درجه های بالای گوگل حضور پیدا نمایند وقتی که نمی دانند بر روی چه واژه یا این که عبارت کلیدی بایستی عمل نمایند! و یا این که بدتر از آن اینکه با یک تحقیق سریع ، تعدادی کلمه و واژه و عبارت کلیدی را معلوم می‌نمایند. در حالی که حتی درصورتی که در آن لغت ها به صدر نتیجه ها گوگل هم برسند برایشان منفعت ای نخواهد داشت. پس لطفا مشاجره یافتن کلمه ها کلیدی را بدون شوخی بگیرید! آن هم به طور علمی و هدفند تا از سپری کردن زمان و هزینه بیهوده پرهیز کنید.

خیلی اوقات پیش میاید که شما فکر میکنید فلان واژه و کلمه کلیدی برای کسب و کارتان مطلوب میباشد ، در حالی که در حقیقت این طور وجود ندارد و مخاطبان شما با یک واژه کلیدی دیگر در پی شما می‌شوند. تمرکز بر مخاطبان و یافتن آنچه حقیقتا به کارگیری می‌کنند ، بسیار به برد کمپین شما امداد خواهد کرد. شما بایستی در یافتن لغات کلیدی از سیستم اندیشه بر مبنای صفر به کارگیری نمائید. بایستی تصور کنید که شما هیچ چیز نمی دانید و شرایط فعلی آمده اید تا آن‌ها‌را کشف فرمایید. آن موقع میباشد که پیروز خواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.