یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

برای یک تولید محتوا موفق قبل از سفارش به موارد زیر دقت کنید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

برای یک تولید محتوا موفق قبل از سفارش به موارد زیر دقت کنید

۱,۳۷۹ بازديد
سئو در مشهد درآمدی که کسب و شغل های متفاوت از سایت خویش بدست می‌آورند سرسام آور میباشد و نمی اقتدار معیار دقیقی را معین کرد. فقط یک سایت دکان اینترنتی مانند دیجی جنس روزمره چند میلیارد تومان پول در گردش دارااست. ولی این تمامی درآمد از کجا بدست میاید؟ سایت های متعددی وجود دارا‌هستند که سرویس ها و کالاهای مشابهی را میدهند ولی همگی ی آنان درآمد یکسانی از وب ندارند. مهم‌ترین چیزی که یک تارنما را از دیگر رقبا متمایز مینماید قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه حاصل گوگل میباشد. برای قرار به دست آوردن در کاغذ اولیه حاصل گوگل بایستی ساخت محتوای بر پایه ی بهینه سازی انجام دهید. مشکلی که برخی کسب و امور دارا‌هستند این میباشد که نمی دانند برای توصیه ایجاد محتوا می بایست چکار نمایند، درین مقاله ارشاد هایی را دراین باره ارائه خواهم کرد.


کلیدواژه های خویش را معلوم نمایید
هر وبسایت دارنده اهدافی میباشد. ممکن میباشد این انگیزه ارائه سرویسی یگانه و یا این که فروش تولیدات خاصی باشد. مثلا اینترنت سایتی که در عمل فروش تلویزیون میباشد ممکن میباشد کلیدواژه های تحت را در لحاظ داشته باشد:

خرید تلویزیون ال جی

خرید تلویزیون سامسونگ

خرید تلویزیون آنلاین

باز بینی تلویزیون ال جی

و…

اینها عبارت یا این که به عبارتی کلیدواژه هایی میباشند که اشخاص آن را در گوگل کاوش می‌نمایند و اینترنت سایتی که مطالبی مبنی بر این کلیدواژه ها داشته باشد برای آن‌ها نمایش داده میشود. بعد این بازدیدکننده ها وارد وب سایت می گردند و ممکن میباشد خرید نمایند. پیشین از توصیه ایجاد محتوا بایستی کلیدواژه های خویش را مشخص و معلوم فرمائید و یا این که با آژانسی که قرار میباشد فعالیت ساخت محتوا سایت را به آنان بسپارید مشورت کردن فرمائید.

مثال فعالیت بخواهید
پیشین از اینکه پیشنهاد ایجاد محتوا خویش را قطعی نمایید از تاکسی ایجاد محتوا بخواهید که یک‌سری مثال عمل به شما ارائه نمایند. میتوانید بخواهید که برای یکی کلیدواژه های انگیزه شما مطلبی بنویسند و یا این که اینکه بخواهید سایت هایی که تا قبل از این برای آنها ساخت محتوا انجام داده اند را به شما معرفی نمایند. بعداز اینکه از کیفیت عمل آنان مطمئن شدید میتوانید توصیه خویش را قطعی نمایید.

برای تحویل محتوا دوره بندی فرمائید
وبسایت هایی که برای ساخت محتوای سایت خویش برنامه ی مشخصی دارا‌هستند بهتر می‌توانند وارد ورقه نخستین گوگل شوند. بعضی یک روز درمیان و بعضی نیز هفته ای یکبار و بعضا هم ماهی یکبار مقاله جدیدی در سایت خویش آپلود می‌نمایند. بستگی بدین داراست که چقدر عشق و علاقه داشته باشید وارد ورقه نخستین نتیجه ها گوگل گردیده و بازدیدکننده جذب نمایید. به هنگام توصیه ساخت محتوا معین فرمائید که چه تعداد مقاله در ماه یا این که هفته می‌خواهید و در چه روزهایی بایستی تحویل شما داده شوند.

طرز ایجاد محتوا را معین فرمائید
اضافه تارنما هایی که در حالا عمل میباشند مطالب خویش را از تارنما های انگلیسی لهجه ترجمه می‌نمایند. به دست آوردن مقاله از اینترنت سایتی که گویش آن تفاوت داشته باشید مشکلی ندارد، ولی در حالتی‌که مقاله خویش را از اینترنت سایتی فارسی اسکن کرده و در وب سایت خویش پست فرمایید گوگل شمارا جریمه می‌کند و برای مدتی در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده نخواهید شد و تعداد بازدیدهای سایت بشدت کاهش پیدا خواهد کرد. اما نوشتن مقاله از چند سایت و تایپ کردن آنها به طرز ای متعدد در شرایطی‌که به نیکی صورت پذیرد نیز مشکلی نخواهد داشت. از به عبارتی نخست طرز ساخت محتوا را معلوم نمایید که نوشتن باشد یا این که ترجمه و یا این که از طریق های دیگری استعمال نمایند.

نحوه احتساب ارزش را باز نگری فرمایید
اضافه ماشین کرایه ای های ایجاد محتوا نرخ‌گذاری محتوای خویش را بر طبق تعداد کلمه و واژه مقاله انجام میدهند. برای مثال به ازای هر کلمه مقاله مبلغ 25 تومان (تک تومانی) اخذ میکنند. ممکن میباشد برخی از تاکسی های تولیدمحتوا نیز این فعالیت را مبتنی بر مبلغ در عوض مقاله انجام دهند.

مطالب پیشین وبسایت خویش را نیز باز‌بینی نمایید
آپ دیت کردن مطالب گذشته وب سایت که مدتی از تایپ کردن آنان می گذرد برای داخل شدن به ورقه نخستین گوگل بسیار مطلوب میباشد. می‌توانید مطالبی که تعدادی ماه از صادر کردن آن‌ها در وب سایت می گذرد را بازنگری نمایید و از ماشین کرایه ای بخواهید تا آنها‌را بروزرسانی نمایید تا مرتبه ی بهتر در برگه نتیجه ها کاوش گوگل اخذ فرمایید.

اسکن فای، ماشین کرایه ای دیجیتال ایجاد محتوا
ما در ماشین کرایه ای دیجیتال نسخه برداری فای ساخت محتوای ماهر و بر طبق seo و سئو را برای اکثری از سایت ها انجام می‌دهیم. وقتی که مشتری از ما ساخت محتوا میخواهد ما در بالا برای آنها یک سری مثال فعالیت تحویل می‌دهیم و یا این که تارنما هایی که پیش از این برای آنها محتوا ساخت کرده ایم را معرفی می‌کنیم.

او‌لین سامانه ساخت محتوا بصورت خودکار
یکی دستاوردهایی که ما در موضوع پذیرش پیشنهاد ساخت محتوا برای سایت ها داشته ایم ساخت او‌لین سامانه ایجاد محتوا در کشور‌ایران میباشد. سامانه ای که ما پباده سازی کرده ایم اینگونه عمل می‌نماید که:

مشتری پیشنهاد خویش را تثبیت و ارزش آن را پرداخت میکند؛
محتوانگار مقاله را گزینش کرده و نگارش میکند؛
ویراستاران مقاله را یکسری جایگاه دستکاری مینمایند،
مقاله آخری تحویل مشتری می‌شود.
مطالبی که برای مشتری ها نوشته می گردند کاملا از حیث بهینه سازی و seo باز نگری میشوند و یک‌سری توشه دستکاری میگردند تا کمترین غلط نگارشی در آن وجود نداشته باشد.

شما قبلی از پیشنهاد ساخت محتوا به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ در صورتیکه موردی است که اینجانب درین مقاله به آن اشاره نکرده ام می‌توانید در نصیب نظرها بیان نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.