یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

کلیدهایی برای نوشتن محتوای جذاب قانع کننده

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

کلیدهایی برای نوشتن محتوای جذاب قانع کننده

۱,۳۸۱ بازديد

چرا؟ چونکه همگی‌ی محتواها یکسان نیستند. خواسته از محتوای دیدنی محتوایی میباشد که:

قابل پسند میباشد؛ این مدل محتواها صرفا مرتبط با چیزی وجود ندارد که می‌نویسید بلکه مرتبط با طرز تایپ کردن آن میباشد.
تغییر و تحول دهنده میباشد؛ محتوای دیدنی مخاطبان را مشغول قضیه مینماید. و آنان جذب مورد گردیده و در غایت نوشته را یقین مینمایند. این عمل باعث جذب مخاطبان بیش تر گردیده و سبب می‌گردد فروش بیشتری داشته باشید.
مهم میباشد؛ مطالب جالب مهم منجر می‌گردد که مخاطب چیزی را ادراک نماید و به محتوا اهمیت دهد و عملی را بخاطر آن انجام دهند.
محتواهای امروزی صرفا دوراندیشی بخشی نمیکنند بلکه حیران کننده، درگیر کننده و الهام بخش‌اند که به نحواحسن ارائه میشوند. در صورتی‌که مشتاق میباشید که بدانید چه‌گونه می توانید محتوای جالب‌تری داشته باشید، به قرائت ادامه دهید؛ در‌این پست هشت آیتم از موادسازنده محتوای دیدنی را تفکیک کرده‌ام.
بهترین سئو کار 
چرا کلیه شیوه‌ها را برای تایپ کردن محتوای جالب و قانع‌کننده ندانیم؟
چرا تمامی شیوه‌ها را برای تایپ کردن محتوای دیدنی و قانع‌کننده ندانیم؟


تیتر را از روی میل تعیین نمایید
مطمئنم نوشته‌هایی دارید که ممکن میباشد جذاب باشد ولی هنوز سود موثری نگرفته‌اید. در حالتی‌که در تعیین تیتر خویش گیر فرمایید بخت خیر و خوبی میباشد.

تیتر شما اولی اقبال احتمالی برای جذب یا این که عدم جذب عشق و علاقه مخاطبان میباشد. اعتماد کردن به 5 الی 15 واژه که محتوای شمارا تشکیل می دهد دشوار میباشد. مجموعاَ هشت نفر از آبادی نفر مخاطب شما، تیتر را می خوانند و از این هشت نفر تنها دو نفر متن را می خوانند.

این به آن معناست که در‌صورتی‌که مخاطب و تیتر معمولی دارید، 80% از مخاطبان بالقوه خویش را پیشین تایپ کردن از دست می‌دهید. در حالتی که بدنه متن شما جالب میباشد پس تیتر جذابی هم تعیین نمایید. به ادغام آن‌ها در حین عصر تصور کنید. در‌صورتی‌که تیتر نویس ماهری می‌باشید پیشرفت شما به مراتب بیش تر از فردی میباشد که محتوای خیر و خوبی ساخت می کند. با تیتر نویسی استارت نمائید و ادامه دهید.

تک بعدی – نباشید که خسته کننده میباشد…
آیا تابحال در کنفرانس یک ساعته که تنها مدرس حرف می نماید بوده‌اید؟

در‌صورتی‌که کسی توانست حس خواب آلودگی خویش را در به این شکل کنفرانس‌هایی که به مجبور در آن کمپانی می کنید مهار نماید، آنان ثروتمند میشوند (توشه علمی‌شان ارتقاء مییابد) با محصولی که بلافاصلهً مخاطبان را به خواب می برد. آن مدل کنفرانس‌ها مثل مکالمه‌های یک طرفه میباشد بیش تر مشابه پست‌های بلاگر ها جایی که یک فرد تنها حادثه ها را گزارش مینماید یا این که راجع به خودش حرف می کند.

این برای مخاطبان خسته کننده میباشد چون که آن‌ها خویش را در حق تقدم قرار میدهند. صد رد صدً اشخاصی را سراغ دارید که در معاش خویش بی انگیزه‌اند، هیچ وقت اذن یک کلمه و واژه کلام زدن را نمی‌دهند و خیلی زود خسته می شوند. دوست نداشتید که یک دکمه کوچک x در تحت داشتید که با فشار دادن آن اینگونه مکالمه‌های یک طرفه را حذف می‌کردید؟

این قابلیت و امکان در تارنما موجود هست. در حالتی‌که از اینترنت سایتی به خیال و خاطر نطق وار بودن آن خوشتان نیامد می توانید به میلیون‌ها سایت دیگر رجوع‌نمایید.

با دقت بدین اختلال در‌این‌صورت‌ محتوای شما به خلل برخورده میباشد. مگر اینکه مکالمه‌ها و چت‌های مجازی آنلاین تشکیل دهید که محتواها را ایجاد میکنید و به وسیله مخاطبان خوانده، تماشا کرده یا این که گوش داده می شود. دو راهکار اصلی برای ارتقا شوق و اشتیاق و شرکت کردن مخاطبانتان در محتوا موجود است:

1) هیجان انگیز کردن

2) تا حد قابلیت محاوره ایی کردن

غرق شدگی یک وضعیت فوق العاده میباشد آن را حاد نکنید وب لاگ‌هایی میخوانم که بی‌ربط‌اندبه

عبارت بهتر به طور بخش‌های مستقل‌ایی درج شده‌اند که بهم خوب وصل نمی شوند.

شاید در وهله نخستین تماماً معمولی به لحاظ رسد، ولی این فعالیت همگی آن مسیرهایی را که مخاطب از اولیه عمل تجربه نموده است را متوقف می‌نماید.

در صورتی کلام اینجانب رو پذیرش دارید پیشین تایپ کردن طرح کلی پست‌هایتان را به بخش‌هایی تقسیم نمایید این عمل از هر لحاظ بهتر میباشد. در حالتی‌که چه مهم ترین بخشی که بلاگر ها دران تنبل می‌باشند درست کردن میباشد، یک کدام از مهم ترین شغل های تصحیح‌کننده مطمئن شدن از سلیس‌بودن کلیه‌ی بخش‌های یک متن میباشد. نوشته‌ها می بایست از نگاه منطقی بهم متصل باشند.

هنگامی که تیتر‌نویسی میکنید مطمئن گردید که متنتان آن را منعکس می کند. تیتر و معرفی یاری می کنند که مبنا و بنیاد روایت را بسازید.

تمامی تیتر‌های شخصی‌تان بایستی گوینده قصه و مرتبط با مسئله اصلی باشد. درصورتی که میتوانید با تایپ کردن تیتر‌های فرعی دقت تند خوانان را جلب فرمائید. آن ها تنها بخش‌های مهم را با توجه می خوانند. در حالتی‌که آن بخش‌های مهم خوب نوشته شوند آنان به عقب برمی گردند تا ببینند چه چیزی را رد کرده‌اند [نوشته برای آنان جذاب میگردد].

یک تیتر فرعی خوب می تواند تفاوت ساخت نماید در بین یک مخاطب مجذوب با فردی که متن شمارا سریع می خواند و رد می شود.

نوشته شما تنها یک متن وجود ندارد بلکه یک قصه میباشد.
بایستی فرق این دو را باهم بدانید. می توانید محتوای خویش را یک متن، پست بلاگر یا این که هر چیزی که می خواهید اسم گذاری فرمایید. البته طریق تایپ کردن محتوا جالب بودن یا این که نبودن آن را گزینش می کند.

مردم به نوشته‌ی‌علمی به چشم یک متن خبر نامه نگاه میکنند؛ به طور هدفمند در ادامه تلاوت موضوعی می باشند که حقایق را می گوید.

ولی این متن یک بلاگر وجود ندارد. اینجانب هنگامی می‌نویسم زیر تأثیر قرار میگیرم و به آن نیاز دارم. نمی‌توانید سوای اهمیت دادن به قضیه و یا این که فارغ از داشتن یک ایده محتوای جالب داشته باشید.

درصورتی که داده ها کامل کننده کناره ایی قرار ندهید مخاطبان شما با کلیک کردن بر دکمه “عقب” این فعالیت را انجام می دهند.
یکی آن چیزهایی که اینجانب درخصوص پست‌هایی که درباره ی پیروزی‌اند متنفرم این میباشد که مطالب سطحی و بی‌مغز دارا‌هستند. همین که میبینم مولف یک داعیه را فارغ از آوردن دلیلی از یک مبداء موثق می‌نویسد شوق خویش را از دست میدهم. تنها اینجانب اینگونه نیستم و طولانی تر مخاطبان اینگونه‌اند چنانچه مخاطبان شما بی‌سواد می باشند ممکن میباشد فارغ از ذکر مبداء رد گردید البته این به‌تدریج حادثه می‌ افتد..

همان گونه که در پست‌های اینجانب و پست‌های فرنگی میبینید، اینجانب همت میکنم که همگی ادعاها و ایده را با ذکر منشاء موثق آماری منتشر کنم. این یک کدام از کلیدی‌ترین ادله‌ها برای تایپ کردن اطلاعاتی میباشد که از روش تحقیق به دست می آید.

این یک کاری مازاد میباشد و در صدر برای یافتن داده ها ما یحتاج برای هر پست ممکن میباشد یک یا این که دو ساعت ارتفاع بکشد البته به مرور عصر سرعتتان بیش تر می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.