دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم گوگل پنگوئن از الگوریتم های انتخاب کننده جایگاه وب سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

الگوریتم گوگل پنگوئن از الگوریتم های انتخاب کننده جایگاه وب سایت

۱,۳۶۲ بازديد

در‌این مقاله به باز‌نگری الگوریتم گوگل پنگوئن از الگوریتم های انتخاب کننده جایگاه وب سایت و صفحه ها در گوگل خواهیم پرداخت.گوگل یک سری الگوریتم برای معلوم کردن مرتبه سایت ها در کاغذ نتیجه ها جستجو دارد. برخی از این الگوریتم ها بصورت مستقیم بر روی جایگاه صفحه های تاثیر می‌گذارند و بعضا دیگر تاثیر غیر مستقیم بر مرتبه سایت در گوگل دارا هستند. الگوریتم گوگل پنگوئن جزء الگوریتم هایی است که بصورت بدون واسطه جایگاه صفحات در نتایج جستجو را زیر تاثیر قرار می‌دهد. سئو در مشهد

گوگل در نوشته‌علمی Penguin is now part of our core algorithm بطور رسمی اطلاعاتی در باره الگوریتم گوگل پنگوئن ارائه داده می‌باشد و این مقاله برداشتی از اطلاعات این مقاله هست.

معمولا گوگل اطلاعات دقیقی از الگوریتم های خود نمیدهد. اما این سنت گاهی هم شکسته می‌گردد. در این مقاله با اطلاعاتی از الگوریتم گوگل پنگوئن آشنا میشوید. که بصورت رسمی توسط گوگل تائید شده اند و میتوان بر اساس آن تصمیمات لازم را برای seo سایت اتخاذ کرد.سال 2016 الگوریتم گوگل پنگوئن نسخه 4 خود را ارائه داد. شواهدی بر بروز رسانی هایی بر روی نسخه اول در چنگ نادر دو مرحله در همان سال موجود است.Gary Illyes یک کدام از اعضای گوگل بروز رسانی الگوریتم گوگل را در این نوشته‌ی‌علمی تائید کرده است.

گوگل پنگوئن جدید با نسخه های گذشته که مشناختیم تفاوت های زیادی کرده است. نکاتی که بهینه سازی کاران برای فعالیت در کنار این الگوریتم می بایست بدانند عبارت هست از:


شایسته ترین seo عمل



هسته تازه الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم گوگل پنگوئن به الگوریتم گوگل پاندا بعنوان الگوریتم اصلی در رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو پیوست. این به آن شکل می باشد که 200 دلیل متعدد به الگوریتم های گوگل در تعیین مقام صفحات در نتایج جستجو اضافه گردیده می باشد.

به عقیده seo کاران (مدیریت و نویسنده محتوا در وبسایت thesempost ) تبدیل گوگل پنگوئن به یکی از بخش های اصلی الگوریتم های گزینش مرتبه منزلت صفحه ها نسبت به زمانیکه این الگوریتم تنها بصورت یک فیلتر عمل میکرد تفاوت چندانی در نتایج جستجو تولید نمی کند.

همه کشورها و زبان ها با این الگوریتم درگیر خواهند بود
الگوریتم گوگل پنگوئن بر سایت های مختلف در همگی کشورها و همگی زبانها تاثیر خواهد گذاشت. براین اساس هیچ تفاوتی نمی کند کلیه بهینه سازی کاران در تمامی عالم به یک اندازه با این الگوریتم دست و پنجه نرم خواهند کرد.

کارایی در زمان واقعی
سعی بر حین حقیقی یا عملکرد در زمان حالا یک ویژگی است که در آن الگوریتم یا برنامه به محض آنکه کاربر کاری را انجام میدهد به او پاسخ میدهد. الگوریتم گوگل پنگوئن از این پس بدین صورت عمل می‌کند. این امر به دو مضمون‌ می‌باشد. اول آنکه سایت های نادرست فعالیت با سرعت بیشتری جریمه می گردند. دوم آنکه در شرایطی‌که مشکلات وب سایت که باعث به جریمه شده اند را اصلاح کنیم سریعتر به منزلت قبلی خود باز خوا هیم گشت.

با این تغییر تحول، داده های الگوریتم گوگل پنگوئن در زمان حقیقی و واقعی بروز رسانی میشوند. به این ترتیب تغییرات سریعتر به نمایش نهاده می شود. معمولا زمانه بسیار مقداری بعد از آنکه برگه توسط ربات های گوگل دوباره بررسی شد و یا دوباره ایندکس شد. الگوریتم گوگل پنگوئن نیز بروز رسانی میشود.

گوگل به سوال باز‌نگری دوباره بوسیله ربات های گوگل و دوباره ایندکس شدن چه‌طور عمل میکند پاسخ داده است:

ما به اطلاعات وبمستر مراجعه کرده و کاهش لینک های اسپم را باز‌بینی می‌کنیم. بدین ترتیب با درخواست برای crawl یا index یک برگه خاص بعد از باز نگری کاهش لینک و پیوند های اسپم در باره آن تصمیم آخری اتخاذ می شود. براین اساس ما همگامیکه از باز‌بینی دوباره توسط ربات های گوگل و ایندکس شده دوباره کلام میکنیم منظورمان اطلاعات وبمستر در باره یک صفحه از سایت است و نه یک تارنما اسپم.

بدین ترتیب هر زمان که درخواست بررسی دوباره کاغذ را بوسیله گوگل بدهیم. رتبه آن با فاصله هنگامی کمی تحت تاثیر قرار میگیرد. هنگام باز بینی دوباره برگه تمام پیوند های دریافتی و اسپم باز‌بینی شده و نسبت به آن پاسخ سریعی بوسیله گوگل به جایگاه سایت داده خواهد شد.

نکته: با این تغییرات اثر بهینه سازی منفی که طی آن از طریق سایت www.google.com/webmasters/tools/paidlinks وبسایت رقیب را از صفحه گوگل برای مدتی حذف می کردند. کمتر موثر خواهد بود.

با توجه به اینکه مدیران وب سایت، هم می‌توانند لینک های اسپم را حذف کنند، و هم با ابزار disavow از اثر گذاری لینک های اسپم در وب سایت هایی که نمیتوان لینک را از آن حذف کرد جلوگیری کنند. با پردازش در لحظه گوگل پنگوئن میتوان بلافاصله اشتباهات وب سایت را حل و به برگه گوگل بازگشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.