دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

از پس هزینه های سئو و مارکتینگ بر نمی آیید؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

از پس هزینه های سئو و مارکتینگ بر نمی آیید؟

۱,۳۷۵ بازديد
بهترین سئو کار به نقص‌ اصلی یعنی پول برمی گردیم. کرونا خطاها اقتصادی متعددی به توشه آورده میباشد و احتمالا این ایرادات ادامه هم داشته باشد. البته همچنان می اقتدار با این شرایط خاطر نشان کرد.

اکثر شرکتهای بخشی از سودشان را صرف مارکتینگ می‌کنند. برای مثال 10 درصد. شما هنوز هم میتوانید این 10 درصد را نگهداری فرمائید. زیرا منفعت شما کمتر شده‌است. مطلقا دارایی ی مارکتینگ و seo شما هم کمتر می‌شود. ولی حس نمی‌کنید برخی مخارج مازاد کمتر گردیده اند؟ برای مثال زیرا بخش اعظمی از قسمت های کمپانی شما در منزل عمل میکنند مخارج برق و سیستم تهویه و هزینه طعام و مواقعی از این دست به طور اتوماتیک حذف می‌شوند. مخارج رفت و آمد و پارکینگ و … هم کمتر گردیده اند. این هزینه ها میتوانند درصدی از این دارایی را تامین نمایند. ولی شما می‌توانید بخش هایی از این عمل ها را کمتر نمائید.

ما دو مدل کار مارکتینگ داریم. بخشی از کار ها دربرگیرنده بقای سیستم می‌شوند. یعنی ضروری می باشند و می بایست مسلما انجام شوند. به عنوان مثال تکثیر محتوا. ولی بخشی از عمل ها برای پرورش در لحاظ گرفته میشوند. برای مثال رپورتاژ اطلاع رسانی در وبسایت ها. شما میتوانید برای این دوران مخارج پرورش را کمتر نمایید. (مخارج پرورش معمولا طولانی تر از مخارج بقا می باشند.)

نیازی وجود ندارد برای درج رپورتاژ هزینه فرمائید. میتوانید این هزینه را با کانال سازی و رای زنی با وب سایت های همرده تان جبران فرمائید. به جای درج رپورتاژ از سیستم همیاری در لینک و پیوند استعمال نمایید. به جای پیوند سازی فرنگی که معمولا هزینه بر میباشد همت فرمائید پیوند های داخلی تارنما را بهبود ببخشید که عملا هزینه خاصی ندارد.

بهینه سازی و مارکتینگ چیزهایی نیستن که برای یک دوران فراموش نمائید و پس از مدتی مجدد فعال‌سازی فرمایید. شما شبکه ها و مخاطبانی دارید که همیشه از روش آنها مشتری جذب می‌کنید چنانچه رها فرمائید مشتریان شمارا فراموش مینمایند و برگرداندن مجدد ی این اعتماد عمل رنج میباشد.

seo یک عمل قرنطینه ای میباشد.
قرنطینه یکی مهمترین نحوه های پرهیز از شیوع ویروس کروناست. فعلا تندستی شما و کارمندان کمپانی تان در حق تقدم جای‌دارد. در صورتی‌که نیروی بهینه سازی در گروه تان دارید می‌توانید با خاطر شل به طور دورکاری با وی همیاری فرمائید. میتوانید از روش سیستم های مکالمه آنلاین مانند اسکایپ و یا این که Google Hangout با یکدیگر در رابطه باشید تا نکات و اوامر لازم در میان شما رد و بدل شود.

به حیث میرسد منزل با اعتنا به فضای آرامی که قرنطینه ساخت نموده است زمان خیر برای یادگیری میباشد. بهینه سازی مدام چیزهای جدیدی دارااست. چیزهای جدیدی که بایستی کشف شوند و این مجال در دست سئوکاران قرار گرفته میباشد تا طولانی تر بخوانند و بیش تر حافظه بگیرند. با یادگیری بیش تر می‌توانید مسائل غیرضروری که هزینه متعددی برای شما دارا هستند را حذف فرمایید. مدام چیزهایی وجود دارا هستند که مخارج فارغ از منفعت روی دست شرکتهای میگذارند. درصورتی که دانش تان را بالا ببرید و بهینه سازی را ظریف و اصولی و با جزئیات خاطر بگیرید. می‌توانید این نقاط بدون‌نور را پیدا نمائید.

محتوای سابق تان را باز‌نگری فرمائید.
در صورتی دارایی مارکتینگ شما معدود میباشد و ممکن میباشد با خلل مواجه گردید می‌توانید از حجم ساخت محتوا معدود نمایید. به عنوان مثال چنانچه پیش از این روزی یک محتوا منتشر می کردید حال حاضر هر سه روز یک توشه محتوا منتشر فرمائید و به جای آن محتواهای سابق تان را آپ تو دیت نمایید.

باز‌نگری و تکثیر دوباره محتوای دیرین دو مزیت مهم داراست. اولی اینکه تارنما شما به روز میماند و دوم اینکه می‌توانید از همین محتوای کهن برای تصاحب کردن ترافیک اضافه به کار گیری نمایید. دستکاری یک محتوای کهن عصر کمتری هم می‌گیرد و نسبت بدین دوره نادر فایده بیشتری هم دارااست.

میتوانید از محتوای کهن تان در شبکه های عمومی تان به کارگیری فرمائید. به عنوان مثال یک محتوای کهن را به یک اینفوگرافی دیدنی تبدیل نمائید و در اینستاگرام منتشر فرمائید. seo داخلی را فراموش نکنید. لینک و پیوند های داخلی سبب ساز می‌شوند تا تارنما شما هم بستگی بیشتری داشته باشد. به عهد و پیمان سئوکارها PageRank را منتقل مینمایند و سبب میشوند قیمت صفحه ها وب سایت شما هم زمان فراتر بروند.

seo کلیدواژه ها را هم فراموش نکنید. کلیدواژه ها در گذر دوره تغییرات متعددی دارا هستند. به عنوان مثال کلیدواژه هایی که دو سال پیش بوسیله یوزرها کاوش می شدند هم اکنون ممکن میباشد عوض شده باشند یا این که به سبک دیگر و با کوئری های دیگر کاوش میشوند. میتوانید این کلیدواژه ها را هم بهبود ببخشید. کلیدواژه های تازه به محتوا بیشتر فرمایید و ترافیک صفحه ها تان را از این شیوه بالا ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.