دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

سئو کلاه سفید چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

سئو کلاه سفید چیست؟

۱,۳۷۲ بازديد

seo کلاه سپید به گروه ای تکنیک ها و عملکردهای کارشناس seo و مدیران وب سایت گفته می گردد که برای بهبود حاصل موتورجستجوی گوگل انجام می‌گردد که در راستای مراقبت یکپارچگی وبسایت شما و حالت و مقررات موتورهای کاوش میباشد. محدوده این تاکتیک ها بوسیله گوگل تعریف‌و‌تمجید می‌گردد.

تاکتیک seo کلاه سپید چه میباشد و چرا تکنیک های سئوکلاه سپید مهم میباشد؟
اصول تاکتیک های بهینه سازی کلاه سپید به صورت کلی به سه بخش می قدرت تقسیم کرد، که عبارتند از :

ارائه محتوای کیفیت خوب
استعمال از متا تگ های اثر گذار در وب سایت و تعیین عبارات کلیدی کارکشته بعبارتی seo داخلی
سئو ساختاری وب سایت (تیم بزرگی از تکنیک های فنی بهینه سازی تارنما)
صدها میلیون نفر در روز، از موتور جستجوی گوگل به کارگیری می‌کنند و گوگل یکی‌از مهم‌ترین منابع کشف مشتریان تازه برای یک کسب و فعالیت در فضای وب میباشد. اهمیت ویژه تکنیک های کلاه سپید در قبال بهینه سازی کلاه سیاه ، پایداری و ماندگاری تارنما در قبال آپ تو دیت الگوریتم های گوگل میباشد که ممکن میباشد در seo کلاه سیاه در گیر جریمه های سنگین (حذف از حاصل گوگل) گردید و این میتواند خطر جدیدی برای شما محسوب شود، پروسه برگشت از پنالتی یا این که جریمه گوگل مشقت بار، گاه بسیار طولانی و گاه غیر ممکن میباشد و هیچ تضمینی نیست که بعداز پنالتی شدن به حاصل گوگل بازگردید؛ بدین ترتیب تمرکز اکثر سئوکاران بر تکنیک های سئوی کلاه سپید که از خطر پنالتی شدن گوگل در امان باشند. سفارش می‌کنیم یادگرفتن رفع پنالتی گوگل را مطالعه نمایید.

شما می‌توانید برای مشاهده بعضی از مقررات بهینه سازی کلاه سپید و تکنیک های بهینه سازی تایید گردیده گوگل را در راهنمای اینترنت مستر بخوانید.

7 تکنیک بهینه سازی کلاه سپید برای بهبود درجه وبسایت چه است؟
الگوریتم های گوگل از صدها و یا این که شاید هزاران سیگنال و فاکتور در گزینش جایگاه صفحه های تارنما ها به کارگیری می‌کنند. که مهم ترین فاکتورهای seo در سال 2017 اشاره کرده ایم. ولی 7 تکنیک بهینه سازی کلاه سپید تاثیر گذار و کلیدی در نتیجه ها گوگل به شرح ذیل میباشد.

seo کلاه سپید چه می‌باشد - seo تلفن همراه

سئو وبسایت برای تلفن همراه
یک موعظه خیلی بی آلایش و کوتاه، همین امروز برای داشتن سایتی مطلوب برای تلفن همراه (پباده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا) مبادرت نمایید. وبسایت های که گوشی فرندلی یا این که برای تلفن همراه بهینه سازی نشدند، مرتبه های خوب در گوگل را به رنج میتوانند کسب نمایند یا این که حتی ممکن میباشد بروی درجه فعلی در گوگل تاثیر منفی بگذارد. مهمتر آنکه بازدیدکنندگان از روش تلفن همراه امروزه 60، تا 70 درصد کل بازدیدکنندگان سایتتان را تشکیل می‌دهد، پس به لحاظ مشتریانتان احترام بگذارید.

همینطور به کار گیری از تکنولوژی AMP که بوسیله گوگل ارائه شده‌است را موقتی سفارش نمی‌کنم، مگر اینترنت سایتی به طور کامل خبری داشته باشید.

تثبیت کسب و کارتان در نقشه گوگل
برای کشور‌ایران، گوگل نیز از نتیجه ها محلی (الگوریتم کبوتر) برای اکران کسب و امور و وبسایت ها به کارگیری مینماید، برای مثال در گوگل سرچ نمایید “شیرینی فروشی در تبریز” گوگل کارایی مینماید فقط شیرینی فروشی های شهر تبریز را اکران دهد. در حالتی که جی پی اس موبایل پر‌نور باشد و شما در شهر تبریز باشید، سرچ نمایید “شیرینی فروشی” مجدد به عبارتی حاصل ظواهر می‌گردد و این نتیجه ها در شهرهای دیگر متعدد میباشد، در تهران حتی نتیجه ها براساس منطقات شهری در بعضا موضوعات حاصل گوناگون میباشد.

به کارگیری از خدمت کسب و عمل اینجانب در گوگل Google My Business بروی seo کلاه سپید سایتتان بسیار تاثیر گذار میباشد. تثبیت کسب و کارتان در نقشه گوگل منجر ارتقاء اطمینان مشتری یا این که استفاده کننده میگردد. متاسفانه تثبیت قانونی کسب و عمل در نقشه گوگل در کشور‌ایران برای این خدمت نیست اما کارایی میکنیم در آموزشی دیگر به تثبیت کسب و عمل در گوگل به طریق دیگر را فراگیری دهیم.

اضافه بخوانید: به چه شکل مکان کسب و کارمان را در گوگل مپ تثبیت کنیم؟
تمرکز ویژه بر تجربه کاربری ( UX)
گوگل همواره مدیران وبسایت را تشویق می نماید تا تمرکز اصلی خویش برای تجربه کاربری یا این که UX که مخفف User Experience طولانی تر مهیا نماید. تجربه کاربری خوب بالاتر از تایپ کردن کد منزه یا این که باصرفه میباشد و در بهینه سازی کلاه سپید تاثیر مستقیمی در ارتقاء اعتبار تارنما نزد گوگل می‌گذارد. براساس مطالعات منتشر گردیده در خبرنامه آکسفورد، “انگیزه پباده سازی تجربه کاربری UX در کسب و عمل، بهبود رضایت مشتری و ارتقاء وفاداری، سهولت در استعمال از ابزار و ارتقاء لذت در استعمال از متاع میباشد.” خواسته از مال، تارنما شما میباشد. انگیزه نخستین انتخاب هدف ها استفاده کننده میباشد، بعد از آن یک طرز برای ناوبری که سبب ساخت حس مثبت شود و باعث به تجربه خوب کلی برای استفاده کننده صورت بپذیرد.

یادگیری و پباده سازی تجربه کاربری گرچه چندین اصول نخستین داراست البته به گروه ای از عامل ها تاثیر گذار توجه کرد. اینکه صرفا براساس ترندهای نو تجربه های کاربری تازه خوی کنیم، راهکار منطقی وجود ندارد و اساسا طراحان ماهر براساس تست های A/B و بازنگری رفتارشناسی یوزرها یک تارنما را بارها و بارها گشوده پباده سازی می‌نمایند تا مدام رضایت استفاده کننده مهیا آورند و این تست ها تا حیات کسب و عمل بایستی ادامه یابد.
 سئو در مشهد
تحقیق بروی لغت ها کلیدی
هنوز تحقیق بروی کلمه ها کلیدی تاثیرگذار بسیار مهم ست. اما گوگل و خدمت کیوردز پلنر در گوگل ادوردز می‌تواند به یوزرها یاری دهد. همینطور دو کمپانی MOZ و Ahrefs که وسیع ترین ارائه دهندگان ابزار بهینه سازی میباشند در اکنون بهبود سفارش کلمه ها کلیدی می باشند. با این حالا الگوریتم رنک برین گوگل با استعمال از هوش تصنعی به نازکی های لغت ها در هر لهجه می‌پردازد. به عنوان مثال به کار گیری از اصطلاحات و ایرادات متداول، لغت ها مترادف و هم معنی، ضد و نقیض و حتی کنایه ها را تا حدودی می شناسد. جذاب میباشد بدانید در لهجه فارسی هم الگوریتم رنک برین به صدق فعالیت می نماید.

نسل جدیدی از ابزارهای جستجوی کلیدی در منش می‌باشند که عبارت و حتی مخلوط های پیشنهادی یک‌سری واژه و حتی پاراگراف را توصیه خواهد اعطا کرد. هوشمندانه میباشد شما هم دایره کلمات خودتان را ارتقاء بدهید تا مقاله‌ها و محتوایی با کلمه ها بی نیاز ایجاد نمائید.

خط مش بازاریابی محتوایی با مقاله‌ها کیفیت خوب
در شرایطی که استراتژی بازاریابی محتوایی صحیحی را در پیش بگیرید و مقاله‌ها کیفیت عالی ساخت نمایید، می‌توانید رویش بسیار بالای از بازدید را به وبسایت خودتان اختصاص دهید. یکی دو فاکتور بسیار مهم برای مرتبه بندی گوگل محتوا میباشد! سپرده گذاری در بازاریابی محتوایی و داشتن استراتژی صحیح در آن میتواند از بخش اعظمی تبلیغات دیگر موثرتر و ماندگارتر باشد.

محتوای باکیفیت چه میباشد؟ نوشته‌علمی، نوشته یا این که محتوایی مخصوص و جدید آورانه میباشد که یکسری فاکتور بی آلایش داراست، این محتوا بایستی شادی بخش و اثر گذار برای استفاده کننده سایتتان باشد، به همین آسانی. با اعتنا به به کار گیری روز افزون سرچ صوتی گوگل قادر است ساخت محتوا به لهجه مهاوره و روزانه هم از بحران های نو دنیای seo میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.