یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهینه سازی چه چیزی است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بهینه سازی چه چیزی است؟

۱,۳۵۰ بازديد
بهترین سئو کار  
seo در مشهد
در حالتی‌که شما فهم و شعور نخستین ای از سئو داشته و از عارضه ها اهمیت آن آگاهید میتوانید بی خیال این قسمت شده و به قسمت دوم بروید. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم که حداقل بخش دستورالعمل های سئو از لحاظ گوگل و بینگ را در اواسط این نوشته‌علمی از دست ندهید.

برای آغاز پیشنهاد می کنیم که ویدئوی زیر را ملاحظه کنید:

PlayPlay
Seek


00:00
Current time00:00
Toggle Mute
Volume

Toggle Fullscreen
برای سایرافراد این قسمت قادر است شالوده فهم و شعور آنان نسبت به زمینه سئو را فیس داده و اعتماد به نفسی در آنان برای یادگیری مابقی قسمت ها ایجاد نماید.

دسترسی سریع:

سئو چه می‌باشد؟
مبانی موتورهای جستجو
چرا سئو مهم است؟
آیا من نیاز به استخدام متخصص seo، مشاور یا تاکسی بهینه سازی دارم؟
بهینه سازی کلاه سفید در ازای سئو کلاه سیاه
موتورهای جستجو اهداف مشترکی با صنعت بهینه سازی دارند
براورده کردن نیاز کاربران
مقایسه seo داخلی و offpage
اهداف وبسایت خود را بشناسید
سئو چه می‌باشد؟
سئو برگرفته از واژه seo (مخفف عبارت Search Engine Optimization) راهکاریست در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت ترافیک وبسایت با استعمال از نمایش تارنما شما در نتایج طبیعی جستجو.

seo چه می باشد؟
برخلاف ظاهر ماجرا که seo را برای موتورهای جستجو نشان می دهد، البته در واقع سئو بیشتر با کاربران وب سایت درباره است. به این دلیل که خود موتورهای جستجو نیز به کاربران خود وابسته هستند. seo در موقعیت کلی درباره چیزهاییست که افراد در موتورهای جستجو پیرو آن میباشند، پاسخ هایی که پیرو آن میشوند، کلماتی که برای جستجو از آن استعمال میکنند و همینطور محتوایی که عصر خود را برای آن صرف می نمایند. دوراندیشی از پاسخ این پرسش ها موجب ارتباط شما با کاربرانی شده که از اینترنت برای یافتن پاسخ به پرسش هایشان به کارگیری مینمایند.

درایت از منظور های کاربران در یک سمت و ارائه پاسخی درست بدین آمال در شکلی قابل مشاهده و درک برای موتورهای جستجو از سمت دیگر، دو روی سکه سئو است.

مبانی موتورهای جستجو
موتورهای جستجو به مانند ماشین های پاسخگویی میباشند. آن ها در میان میلیارد ها محتوا به جستجو پرداخته و با نظارت هزاران فاکتور تشخیص می هند که کدام محتوا بیشترین نزدیکی را به پاسخ سوال شما داراست.

موتورهای جستجو تمام این کارها را ابتدا به واسطه کشف و فهرست بندی محتوا تحت عنوان پایش و ایندکس انجام می‌دهند. آن‌گاه این حاصل را زیر فرایند دیگری با نام سکو بندی، برای کاربران تروتمیز می نمایند. ما در قسمت دوم این راهنما به تعریف و تمجید بیشتر عملیات های پایش، ایندکس و مرتبه بندی میپردازیم.

کدام نتایج جستجو، ارگانیک یا طبیعی هستند؟
نتایج ارگانیک جستجو آنهایی می باشند که در اثر seo ایجاد شده و تنها با هزینه کردن در سیستم تبلیغاتی گوگل نمایش داده نشده اند. شناسایی نتایج ارگانیک از نتیجه ها تبلیغاتی بسیار آسوده است. نتیجه ها تبلیغاتی دارای برچسب Ad در کنار خود می‌باشند. ولی امروزه با وجود تغییرات در روش های جستجو، چه‌طور می توان نتایج ارگانیک را از دیگر تفکیک کرد؟

امروزه نتایج جستجو (با نام صحیح SERP) مشتمل بر ترکیبی از تبلیغات و حاصل ارگانیک پویا تریست. از نمونه حاصل طبیعی جستجو پویا می توان به بخش هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بخش اعظمی از دیگر مورد ها اشاره کرد. این خصوصیات با توجه به چیزی که کاربران در‌پی آن میباشند در درحال حاضر ارتقا و تغییر و تحول می باشند.

برای مثال در شرایطی‌که عبارت "آب و هوای تهران" را در گوگل جستجو نمائید، با بهره ای در بالای برگه مواجه خواهید شد که به پیش بینی آب و هوای تهران در یکسری روزه آینده پرداخته است. به عنوان مثالی دیگر، در شرایطی که شما عبارت "پیتزا تهران" را جستجو نمائید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران می‌باشند را مشاهده می کنید.

این که موتورهای جستجو برای درامدزایی از تبلیغات استفاده می نمایند چیز طبیعیست. هدف آنها ارائه پاسخ های بهتر به کاربران، بازگشت آنها به موتورهای جستجو در آینده و صرف زمان طولانی تر کاربران در حاصل جستجو است.

برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر بهینه سازی می‌توانند باشند. در عین درحال حاضر بعضا دیگر از این مختصات پایین تاثیر بهینه سازی نیستند. برای مثال داده های گرفته شده از تارنما هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خاطر اعتبار بالای این منابع است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.