یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مزایای بک لینک در بهبود سئوی سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

مزایای بک لینک در بهبود سئوی سایت

۱,۳۳۱ بازديد
سئو در مشهد پیش از آنکه در زمینه ی تأثیر بک لینک در سئو کلام کنیم، بهتر می باشد بدانید که اهمیت بک پیوند در سال‌های قبل دستخوش تغییراتی شده است. زمانی بود که حتی بک لینک و پیوند‌های کم کیفیت نیز در بهبود رنک صفحه های تارنما مؤثر بودند، اما امروزه با تغییر الگوریتم گوگل و به کارگیری از الگوریتم هوشمند پنگوئن بسیار مهم است که بک لینک شما از تارنما کیفیت خوب که دارای درجه مناسبی در موتورهای جستجو می‌باشند تنظیم شود. همچنین دریافت بک پیوند از سایت‌هایی با محتوای مرتبط به محتوای وبسایت شما امداد اکثری به ارتقا رتبه وبسایتتان در موتورهای جستجو خواهد کرد.

در مجموع هدف بک پیوند دادن باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را از سایت دیگر به وب سایت شما هدایت کند و صرفاً قرار دادن بک لینک و پیوند در وب سایت‌های دیگر به خودی خود تأثیر چندانی ندارد.

اجازه بدهید بازبینی کنیم که چرا ساخت بک لینک برای وبسایتتان حائز اهمیت است؟

بک پیوند‌ها مرتبه‌بندی سازمان‌دهی شده را بهبود می‌بخشند
بک لینک به شما امداد می‌کند تا مقام بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد و موجب ارتقاء بازدید تارنما خواهد شد. در شرایطی که محتوایی از وب سایت شما با متن Anchor مناسب در وب سایت دیگری لینک شود، آن محتوا با گاز در موتورهای جستجو ارتقاء مرتبه خواهد داشت. بهتر است تمرکزتان را بر روی بهبود سکو لغات کلیدی و صفحه ها داخلی سایت قرار دهید تا برگه اصلی.

بک لینک و پیوند‌ها سبب میگردند سرعت ایندکس شدن صفحات سایتتان در موتورهای جستجو ارتقاء یابد
بک پیوند‌ها سرعت جستجو و رسیدن ربات‌ها و خزنده‌های موتورهای جستجو را به سایت شما افزایش میدهند. از همین رو به منظور تسریع در ایندکس شدن محتویات سایت شما به کارگیری از بک پیوند مناسب، بسیار توصیه می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.