یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش سئو مارکتینگ: آشنایی با کلیدواژه های SEO

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آموزش سئو مارکتینگ: آشنایی با کلیدواژه های SEO

۱,۳۵۸ بازديد
بهترین سئو کار Bounce Rate

نرخ پریدن یا این که باونس ریت: واحد سنجش بازدیدکنندگان یک وب سایت که بعد از ورود و صرفا مشاهده یک ورقه از تارنما بیرون میشوند. این عدد به طور درصد بیان میگردد و زمانی که میگوییم باونس ریت یک وب سایت 60% میباشد، یعنی 60 درصد از یوزرها تنها یک ورقه از تارنما را بازدید می‌کنند.

Browsers: مرورگرها

قابل انعطاف افزارها و ابزارهایی که توسط آن می اقتدار در سیستم های متعدد به وب سایت ها راز زد و صفحه ها آن را مشاهده نمود. مانند Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Safari

Conversion and Cost Per Action: نرخ همگرایی و هزینه یک فعالیت

Domain Authority:

دامین آتوریتی به امتیازی گفته می‌گردد که به وسیله وب سایت Moz.com که یک تارنما منشاء در مورد بازاریابی seo میباشد، نوآوری گردیده و با عضویت درین وبسایت و نصب پلاگین MozBar روی مرورگر گوگل کروم برای هر سایتی قابل مشاهده میباشد. Domain Authority, Page Authority, Spam Score، تعداد بک لینک و پیوند های داخلی و بیرون از تارنما، پیوند های Follow و No Follow و داده ها نسبتا قابل قبولی در نصیب بررسی ورقه به طور بدون پول وجود دارا هستند البته برای سئو تارنما و استعمال از نصیب Page Optimization یا این که می بایست حساب بدون‌پول آزمایشی را فعال و یا این که از حساب پریمیوم استعمال نمائید. معمولا وب سایت های منبع مانند وب سایت های حکومتی، دانش کده ها، گوگل، مایکروسافت، اپل، صورت بوک و بقیه شبکه های عمومی دارنده صفحه ها متعددی با آتوریتی فراتر از 90 میباشند. نسبتاً کلیه مواقعی که در باب ابزار موز ذکر شده شد، در‌این مرتبه بندی تاثیر دارا‌هستند.

Engagement: تضارب

Exit pages: صفحه های خروج وب سایت

Keywords: کلیدواژه‌ها

بهینه سازی:

پروسه عمل مداوم و مستمر برای سئو تارنما و صفحه ها اینترنت به خواسته کسب مرتبه فراتر در برگه نتیجه ها موتورهای جستجوی اینترنت (مانند گوگل، یاهو و بینگ).

Page views: تعداد بازدیدها از صفحه ها وبسایت

Referrals: ارجاعات

Top pages: صفحه های پر بازدید

Unique visitor:

بازدیدکننده منحصر به فرد به‌شخص (در صورتی 10 شخص وارد یک تارنما شوند و مجموعا از 87 ورقه بازدید نمایند، یونیک ویزیتور ما 10 و معدل پیج ویو ما 8.7 برگه به ازای هر استفاده کننده میباشد) همان به تعداد اشخاصی که در یک مقطع معین به یک تارنما یا این که ورقه اینترنت رمز می‌زنند یونیک ویزیتور گفته می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.