یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

درک کامل مفهوم سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

درک کامل مفهوم سئو

۱,۳۲۱ بازديد
بهترین سئو کار فهم بدون نقص معنی بهینه سازی پیش از هر چیزی می بایست ساخت شود. به‌این مضمون‌ که بدانید بهینه سازی خیر صرفا خاص گوگل میباشد، بلکه برای تمام موتورهای جستجوی دیگر از پاراگراف بینگ، یاهو و غیره هم موجود هست. درحال حاضر بسته به اینکه بخواید وب سایت خویش را در گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگر سئو فرمایید، می بایست از اصول و استانداردهای آن پیروی فرمائید. مثلا، کلیات اخلاق گوگل این چنین میباشد که سرچ های یوزرها را می‌گیرد و در تمام وبسایتهایی که در دور و بر اینترنت موجود هست و در دایرکتوریهای خویش آن‌ها را ذخیره کرده، به جستجوی جواب استفاده کننده می‌پردازد. هرچه وب سایت مطالب وب سایت علمی خیس و دیدنی خیس باشد و اصولی خیس مندرج باشد و همینطور هرچقدر لهجه برنامه نویسی تارنما به روزتر باشد، گوگل به آن بیش تر قیمت میدهد. این مورد ها از روش الگوریتم های گوناگون گوگل مثل الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگون و الگوریتم مرغ مگس خوار و غیره گزینه بازنگری قرار می‌گیرد. سایتی که نزد گوگل محبوبیت بیشتری بگیرد، در درجه های فراتر سرچ به استفاده کننده معرفی میشود. ولی گوگل چه‌گونه تارنما ها را کشف می‌کند؟ این عمل از روش پیوند ها رخ میگیرد.

برای پی بردن اینکه چه گونه seo کنیم می بایست ادراک صحت از معنا بهینه سازی داشته باشیم.
چه‌گونه برای seo پیوند سازی کنیم؟
لینک و پیوند ها در seo وبسایت به دو بخش تقسم می‌شوند که در این مکان به صورت مستقل به هر یک از آنان و تاثیری که روی seo موتور کاوش دارا‌هستند، می‌پردازیم.


بهینه سازی با پیوند سازی فرنگی

لینک و پیوند سازی برای seo، از نطر ما اهمیت خیلی متعددی دارااست. در شرایطی‌که نمیدانید پیوند بیلدینگ چه چیزی است مقاله گذشته ما در این باره را مطالعه بفرمایید. کسانی که به شما میگویند وبسایتتان را فارغ از هیچ بک لینکی، seo می نمایند مطلقا سئوکار نیستند. همچنین کسانی که با خرید حجم انبوه بک لینک و پیوند برای سایت، بهینه سازی تارنما را انجام می دهند یا این که ادعای بهینه سازی تارنما با بک پیوند مجانی دارا هستند، کلاه سیاه تلقی میگردند. سایتی که یک شبه هزار تا پیوند بگیرد حتما اسپمر قلمداد میشود. همینطور در وضعیت نخستین در شرایطی که وب سایت هیچگونه لینکی در تارنما های دیگر نداشته باشد، راهی برای ورود عنکبوت های گوگل گشوده نگذاشته میباشد. موضوعی که در این مورد اهمیت خیلی بالایی دارااست، کیفیت پیوند های تارنما مبدا میباشد. وب سایت مبدا بایستی از دید مورد کاری با شما همسو باشد. همینطور اعتبار بالای تارنما مبدا، به ارتقا اعتبار تارنما شما در گوگل امداد شایانی مینماید.

با لینک و پیوند سازی فرنگی حافظه می‌گیریم چه‌گونه seo کنیم.

seo با لینک و پیوند سازی داخلی

گام‌بعدی لینک و پیوند سازی داخلی میباشد. صد رد صد اعتنا نموده اید که برخی از تارنما ها، در تحت مقاله‌ها خویش لیستی از مقاله‌ها دارای ارتباط را به شما معرفی می‌نمایند. این لینک و پیوند ها که در تحت یا این که حتی در میان مطالب یک تارنما به مطالب دیگر به عبارتی وبسایت ارجاع می دهندف پیوند سازی داخلی نامیده می‌گردد. با این فعالیت، گوگل به رابطه و انسجام موضوعی تارنما شما پی می‌برد. از سوی دیگر با پیوند سازی داخلی، رویش مرتبه یک نوشته ی علمی در گوگل سبب ساز ارتقا سکو نوشته‌ی‌علمی مربوط به آن نیز خواهد شد. دراین مورد نیز توصیه میکنیم مقاله seo وب سایت با پیوند سازی داخلی (internal link) ما‌را مطالعه فرمایید.

با لینک و پیوند سازی فرنگی چه طور seo کنیم.
چه طور برای بهینه سازی محتوا بنویسیم؟

درک کردن اصول محتوا نویسی بخش مهمی از پروسه بهینه سازی میباشد. همان طور که در نوشته‌ی علمی بهینه سازی وب سایت با محتوا تماما توضیح دادیم، درین فرایند می بایست دو مرحله اصلی را در لحاظ داشت. در مرحله نخستین دقت به اصول اسکن رایتینگ میباشد. بدین مضمون‌ که محتوا می بایست از صفر ایجاد شود و از وب سایت های دیگر اسکن نشود. در صورتی محتوای تارنما خویش را از تارنما های دیگر بردارید، گوگل آن را متوجه می گردد و شمارا جریمه می نماید. همینطور seo فرندلی و کاربرپسندانه، رعایت اصول نگراشی و حتی املایی بسیار مهم میباشد. در مرحله بعدی بایستی بدانید به چه شکل مقاله خویش را در وب سایت منتشر نمائید تا برای seo مطلوب و خوب باشد. درین دوره اعمال تگ های meta title و meta description ضروری میباشد. درج alt برای تصاویر و حتی‌در حیث به دست آوردن نام تصاویر بایستی مبتنی بر کلمه و واژه کلیدی گزینه استعمال در مقاله روان صورت پذیرد.

با محتوا چه طور بهینه سازی کنیم.
چه گونه برای seo در شبکه‌های‌اجتماعی عمل کنیم؟

امروزه با فراگیرشدن و ارتقاء علاقه مندان شبکه های مردمی نطیر اینستاگرام، تلگرام، گوگل پلاس، لینکدین، توئیتر و غیره تاثیر آن‌ها در seo تارنما اضافه شده‌است. هر وبسایتی که دارید، در تمام این شبکه‌های‌مردمی مهم برای سایتتان پیج بسازید. با درج پیوند وب سایت در آن‌ها و نیز درج لینک و پیوند پیج در وبسایت، هردو را به هم متصل فرمائید تا با هر فعالیتی که در شبکه‌های‌مردمی انجام می دهید گوگل امتیاز اکتیو بودن آن را به وب سایت شما بدهد. همینطور زمانی در‌این عرصه وارد گردید خواهید مشاهده کرد که کانال های اجتمعی به نوبه خویش، یوزرها متعددی را برایتان خواهد آورد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.