جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

کلیدواژه های درون محتوا

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

کلیدواژه های درون محتوا

۱,۳۴۷ بازديد
سئو در مشهد کلیدواژه ها خیلی مهمند، زیرا این کلیدواژه ها میباشند که مشخص و معلوم می‌کنند موتورهای کاوش چطوری چیزی رو که مردم سرچ می نمایند به محتوای برگه رابطه میدن و تصمیم میگیرن که اون کاغذ برای اون سرچ ها مرتبه بگیره. در واقع کلیدواژه ها پلی میباشند که نیت استفاده کننده سرچ کننده رو به داده ها اکران داده گردیده در صفحه های تارنما وصل می نمایند. می بایست کلیدواژه هایی رو که می خواهید براشون جایگاه بگیرید تو 100 واژه اولیه محتوای ورقه بیارید.
کلیدواژه های اصلی که مهمترند و کلیدوازه های فرعی خیس می بایست هردو مدل تو متن محتوا بکار برن. البته مواظب باشید که کیفیت متن رو فدای کلیدواژه ها نکنید. به علاوه اگه شم کردید دارید کلیدواژه ها رو به تحمیل تو کاغذ میگنجونید، نشون میده احتمالا کلیدواژه هاتونو صحیح تعیین نکردید. گوگل به معنا کلی کاغذ نگاه میکنه. براین اساس اگه کلیدواژه هایی رو تعیین فرمائید که برای کاغذ مطلوب نیستند، خیلی سودی براتون نداره.
اگه می‌خواهید بیش تر در خصوص روش کاربرد کلیدواژه ها بدونید از پستهای "آنچه بایستی در رابطه کلیدواژه ها بدانید" و "جایگاه به چنگ آوردن در گوگل با سئوی کلیدواژه ها" استعمال نمائید.

رابطه کلیدواژه ها
طرز آنالیز گوگل از کلیدواژه ها علاوه بر شرایط قرار دریافت کردن کلیدواژه ها به روش ارتباطشون با همدیگه هم ربط داره. تا قبل از این این مسئله مطرح بود که کلیدواژه هر یک سری واژه و کلمه یکبار در متن تکرار میشه. ولی سایتهایی که‌این قضیه رو رعایت میکردند، نهایتا یه تجربه کاربری ضعیف برای خواننده بوجود میاوردن. گوگل هم برای همین روششو تغییر‌و تحول بخشید و یکم هوشمندانه خیس خلق و خوی کرد. حال گوگل محتوا رو به بخشهای کوچیکتر میشکنه و به رابطه میان لغات و طرز به کار گیری از عبارات نگاه میکنه. پس شما هم به روش رابطه لغات کلیدی با کل محتوا و داده ها باطن برگه دقت نمائید.
زمانی محتوا رو در راستای عنوانی که تعیین کردید پیش ببرید و در هر کاغذ صرفا حول یک محور که همون تیتر باشه مانور بدید، می بینید خویش به خویش یه محتوایی بوجود میاد که توش کلیدواژه ها با هم رابطه مستحکمی برقرار کرده اند. گوگل هم متوجه میشه که‌این کاغذ درباره‌ی چی مندرج و بدین ترتیب برای همون قضیه بهش درجه میده.

ارتفاع محتوا
بهتر اینه که دست کم 500 کلمه و واژه محتوا روی هر کاغذ داشته باشید، البته مدام هم نمیشه، به خصوص اگه ملاحظات پباده سازی یا این که CRO هم داشته باشید. یه کاغذ فقط می بایست هدف ها متعددی رو پوشش بده که جایگاه به دست آوردن صرفا یکی‌از اون اهدافه. هدف ها مختلفی رو که برگه تون دنبال میکنه در لحاظ بگیرید و ملاحظه کنید جایگاه به چنگ آوردن برای عبارتهایی غیر از مارک یا این که برای سرچ های طولانی چه مرتبه اهمیتی براتون داره.
هرچی جایگاه به دست آوردن برای عبارتهای گسترده خیس براتون مهمتر باشه، بایستی تمرکز بیشتری روی محتوا داشته باشید. معمولا برای کاغذ اصلی کسی نمیخواد برای عبارتهای متنوعی جایگاه بگیره زیرا احتمالا می خواهید روی کلیدواژه های اصلی که از سایر مهمترند تمرکز فرمائید. اگه یه کاغذ آگهی باشه، مثل همین ورقه، اونوقت محتوا مهمتر میشه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.