دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

E-A-T گوگل چیست و چگونه سایت‌ها را ارزیابی می‌ کند؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

E-A-T گوگل چیست و چگونه سایت‌ها را ارزیابی می‌ کند؟

۱,۲۸۵ بازديد
بهترین سئو کار 
گوگل الگوریتم‌های مختلفی برای محاسبه کیفی و سکو‌دهی وب سایت و صفحه های شما داراست. یکی‌از مهم ترین الگوریتم‌های این مجموعه امتیاز E-A-T میباشد. درین مقاله می خواهیم ببینیم E-A-T گوگل چه چیزی است و چه‌طور وبسایت‌ها را محاسبه می‌نماید. الگوریتم‌ها و ربات‌های گوگل هنگام نسخه برداری صفحه های گوناگون ما، در واقع بیشترین امتیاز را برای محتوا در حیث میگیرند. البته این سوال مدام فی مابین عشق و علاقه‌مندان به محتوا و بهینه سازی وجود داشته میباشد که صفحه ها وبسایت ما چطور تحلیل میشوند و چه امتیازاتی برای گزینش کیفیت آن‌ها در حیث گرفته میگردد. یکی مهم ترین امتیازات و الگوریتم‌هایی که به اعتقاد و باور اکثری از کارشناسان می بایست در سال 2020 به طور دورازشوخی به آن اندیشه کرد E-A-T گوگل میباشد. در پی اضافه در رابطه معنی این الگوریتم و تلاش آن حرف خوا هیم کرد.

EAT گوگل چه می‌باشد

E-A-T مخفف چه می‌باشد؟
پیش از آن که بخواهیم در رابطه مضمون‌ E-A-T کلام کنیم، بایستی ببینیم این سه صحبت مخفف چه می‌باشد. نکته جذاب اینجاست که رمزگشایی از این سه صحبت تماما به شما نشان میدهد مهم ترین مورد ها برای نظارت کیفی محتوای صفحه ها شما از لحاظ گوگل کدام مورد‌هاست. این سه سخن اولِ سه واژه و کلمه پایین میباشد:
• تخصص (Expertise)
• اعتبار (Authoritativeness)
• اعتماد (Trustworthiness)

EAT گوگل چه چیزی است؟ اصول سه گانه گوگل برای ساخت محتوای کیفیت خوب
حال دوره آن رسیده که ببینیم E A T چه می‌باشد و چرا EAT گوگل اهمیت متعددی داراست. نکته مهمی که بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که تارنما‌هایی با تیتر YMYL وجود دارا‌هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای چنین تارنما‌هایی اهمیت بسیار متعددی داراست. YMYL به معنای Your Money or Your Life میباشد و نشان میدهد محتوای وب سایت متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما دارای ارتباط میباشد. از این رو ترازو تخصص، اعتبار و اعتماد مخاطبان در ایجاد محتوا اهمیت بسیار متعددی دارااست. اینجاست که گوگل به امداد اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت خوب را تشخیص میدهد. ولی لازم میباشد مقداری مفصل‌خیس در رابطه این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم سخن کنیم.

1- تخصص (EXPERTISE)
یک کدام از نکات مهم در ایجاد محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا بوسیله اشخاص کارشناس مهیا گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا می بایست در حیطههای دارای ربط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به کسب و عمل آنان تحت عنوان یک مرجع موثق، بادانش و قابل اتکا نگاه کرد. نکته حائض اهمیت اینجاست که می بایست آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. درصورتی که با اشخاص فن‌ای و کارشناس روبه‌رو می‌باشید، بی تردید نمی‌توانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر نمائید. بلکه می بایست سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر در صورتی مخاطبان شما از روش جستجوی لغات متفاوت وارد تارنما شما گردیده‌اند و یوزرها همگانی می باشند، می بایست حتی مفاهیم پیچیده را به طور بدون نقص بی آلایش و قابل ادراک برای آن‌ها توضیح دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.