جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

برای موفقیت 100% درسئو، لندینگ پیج ها را جدی بگیرید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

برای موفقیت 100% درسئو، لندینگ پیج ها را جدی بگیرید

۱,۳۵۹ بازديد

سئو در مشهد این روزها کلیه ی صاحبان تارنما از بهینه سازی حرف میکنند ولی آیا میدانید چندین درصد آن ها در پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی وب سایت خویش غالب می‌باشند؟جواب بسیار بدیهی میباشد ، بدون شک هر کاری برای اثر بخشی اضافه نیاز مند آموزش و یادگرفتن میباشد و بهینه سازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر دارای سایتی نمیتواند متخصص بهینه سازی وب سایت خویش نیز باشد. یک کدام از مهمترین تکنیک های seo که پیاده سازی آن مستلزم علم و تخصص هست ساخت صفحه ها لندینگ پیج میباشد. اینکه چرا این تکنیک تا این حد دارای اهمیت میباشد و یا این که اینکه به هیچ وجه لندینگ پیج چه چیزی است را به دنبال این نوشته‌علمی مطالعه فرماایید.


تعریف‌و‌تمجید لندینگ پیج و عارضه ها اهمیت بسیار آن در بهینه سازی وبسایت
قبلی از اینکه درین تفکر فرو بروید که چه گونه از لندینگ پیج ها برای پیروزی 100% در سئوسایت به کار گیری نمائید بهتر میباشد نخست با معنی لندینگ پیج و طریق تولید آن ، فوت‌و‌فن های ایجاد محتوا برای لندینگ پیج و .. آشنا گردید.

به لهجه معمولی، لندینگ پیج با هم اندازه فارسی کاغذ فرود، صفحاتی شاخص می باشند که یوزرها به واسطه ی آن وارد کاغذ ای از وب سایت شما میگردند که آن برگه ی یگانه از گذشته تحت عنوان انگیزه شما برای بازدید در لحاظ گرفته شده‌است،در واقع میگردد این سیرتکامل صفحه های را این سیرتکامل تعریف‌و‌تمجید کرد که صفحاتی که شما با انگیزه جذب استفاده کننده و تبدیل آن به خریدار با هدفی از پیش رقم خورده پباده سازی می‌کنید ، لندینگ پیج یا این که برگه فرود می‌گویند. در واقعیت برای داشتن لندینگ پیج ها نیازاست از پیشین طرح ریزی و انگیزه گذاری دقیقی داشته باشید و به طور مداوم به seo آن بپردازید تا بتوانید به آنچه میخواهید دست پیدا فرمائید.

به طور کلی می قدرت اذعان کرد که لندینگ پیج ها مهم‌ترین و بی نقص ترین و اما مختلف ترین صفحه ها یک وب سایت می‌باشند که ساختار آنان مشتمل بر : بخشی برای تثبیت داده ها استفاده کننده ، یک دکمه call to action ، پیوند های اثرگذار ، کلیپ و یا این که تصاویر و عنوان ها دیدنی میباشد.

اهمیت لندینگ پیج در seo وب سایت

اهمیت صفحه ها لندینگ پیج
اهمیت صفحه های لندینگ پیج به قدری زیاد میباشد که استراتژی لینک و پیوند بیلیدینگ تارنما روی آن ها انگیزه گذاری می گردد همینطور از دیگر صفحه ها وب سایت مخصوصا از مطالبی که در بلاگ نوشته میشود بیشترین لینک و پیوند به لندینگ پیج ها داده می گردد و همین طور اکثر بک لینک و پیوند هایی که از شبکه‌های‌عمومی و یا این که سایت دیگرافراد برای یک دامنه اخذ می توان به لندینگ پیج اختصاص داده می‌گردد.

از اهمیت لندینگ پیج ها می شود به این نکته نیز اشاره نمود که تمام هدف ها seo روی آن‌ها پیاده سازی می‌شود. ئر واقع برای صفحه های لندینگ یک url با صرفه و یکتا تعیین گردیده و کلید کلمه و واژه های متبوع در بهینه سازی وبسایت را روی آن تهیه و تنظیم می‌کنیم.



لندینگ پیج ها را می قدرت صفحاتی معرفی کرد که نقطه تلاقی استفاده کننده با وب سایت شما‌را تولید مینمایند بعد از آن جهت بسیار دارای اهمیت می‌باشند که باصرفه بودن، جالب بودن و استفاده کننده پسند بودن آنان موجب فروش بیش تر خواهد شد.

خصوصیت های بارز لندینگ پیج ها
هر کاری برای اینکه اصولی صورت پذیرد مستلزم آن میباشد که در قالب چهارچوب های استاندارد مرتبط با خویش صورت پذیرد. تولید صفحه های لندینگ پیج اصولی و باصرفه نیز مستلزم آشنایی خصوصیت هایی میباشد که استاندارد های تولید صفحه های فرود را مشتمل بر میشود. درپی به معرفی این مشخصات خوا‌هیم پرداخت:

خصوصیت 1: لندینگ پیج ها بایستی دارنده یک url استاندارد و با صرفه باشند.
خصوصیت 2: لندینگ پیج ها بایستی دارنده یک محتوای بلند دربین 1000 تا 3000 واژه و کلمه باشند.
خصوصیت 3: لندینگ پیج ها بایستی دارنده تصاویر با صرفه و یونیک باشند.
خصوصیت 4: لندینگ پیج ها بایستی دارنده دکمه call-to-action و فرم تثبیت پیشنهاد باشند.
cal to action

توضیحات تکمیلی در باب خصوصیت های صفحه های لندینگ پیج
خصوصیت های استاندارد و مهمی که در بخش قبلی به طور موردی به آن ها اشاره کردیم به اندازه ای دارای اهمیت میباشد که لازم می‌دانیم پیرو به توضیح تکمیلی در زمینه ی آن‌ها بپردازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.