جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

خرید بک لینک | چرا خرید بک لینک اشتباه است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

خرید بک لینک | چرا خرید بک لینک اشتباه است؟

۱,۳۴۰ بازديد
بهترین سئو کار صد رد صد هرسایتی دوست دارااست تا درمسابقه پرشرکت کننده گوگل، سکو ی بالاتری نسبت به دیگرافراد داشته باشد. در‌این مسابقه هرکس همت می نماید تا از سایر جلو بزند و منزلت بهتری کسب نماید ولی اینکه چطور می‌شود از سایررقبا پیشی گرفت، مقاله مهمی میباشد که می بایست به آن اعتنا داشت. صحیح مثل یک مسابقه حقیقی و واقعی، اشخاص متعدد از طریق های صحیح و غلطی برای سبقت به چنگ آوردن و بهبود رنک وبسایت خویش در گوگل استعمال می‌نمایند. در پی بابیان یک کدام از همه گیرترین طرز های جانور درین ارتباط، تاثیر آن را در seo وبسایت بازنگری می‌کنیم و در غایت میگوییم چرا خرید بک پیوند نادرست میباشد؟

بک لینک و پیوند چه می باشد؟

لینک و پیوند سازی یا این که تصاحب کردن بک لینک و پیوند Backlink فرآیندی میباشد که درآن از وبسایت های دیگر برای تارنما خودمان لینک و پیوند بگیریم و به بهینه سازی وب سایت امداد کنیم. یک لینک و پیوند قادر است یک متن یا این که تصویری باشد که استفاده کننده با کلیلک کردن روی آن، وارد برگه ی جدیدی از وب می‌شود. این فعالیت منجر می گردد هنگامی که ربات های گوگل، سایتی را باز نگری می‌نمایند، لینک و پیوند های باطن آن را نیز پایش نمایند و به صفحاتی که به آن پیوند داده گردیده بروند. این کار مسیر تکان ربات های گوگل را صورت میدهد.



خرید بک لینک و پیوند و دوپینگ تارنما :

همانگونه که گفتیم، برای پیشی به دست آوردن از رقبا در گوگل، روش هایی متعددی موجود است. یک کدام از ازاین طرز ها بک لینک و پیوند میباشد. بک لینک و پیوند تاثیری متعددی در seo وب سایت شما دارااست و می‌تواند مثل یک تکمیل کننده کار کشته به شما در رقابت با بقیه تارنما ها یاری دهد. البته شایسته ترین موقعیت آن وقتی میباشد که به طور طبیعی تولید گردیده باشد و یک ادمین یا این که مدیریت تارنما به خیال و خاطر محتوای مفیدشما آن را درج نماید. این بدین معنی میباشد که شما به خیال محتوای خوب خویش یک رای مثبت از وبسایت دیگری گرفته اید و این برای گوگل گران بها میباشد.

وضعیت دیگر آن وقتی میباشد که شما با پرداخت پولی پول ( که ممکن میباشد زیاد هم باشد) بک لینک و پیوند خریداری می‌کنید و این کار صحیح مثل دوپینگ در‌این رقابت میباشد؛ یعنی میتواند موءثر باشد و در عین هم اکنون ممکن میباشد خطرناک شود و برایتان دردسرساز شود!



چرا خرید بک پیوند نادرست میباشد؟

به کار گیری از بک لینک و پیوند ها و خرید آن‌ها همواره روشی رایج و اما مؤثر بوده میباشد ولی الگوریتم پاندای گوگل در سال 2011 با این طریق مخالفت کرد و همین منجر شد تا اکثری از کسب و امور در گیر افت شدید درجه و زیان و بشوند.

خرید بک لینک و پیوند هم چنین خطراتی برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال ممکن میباشد در کوتاه بازه حاصل خیر و خوبی بگیرید و با دیدن درجه ی الکسا و گوگل خویش بشاش گردید، ولی این دستور فعلا میباشد و احتمالا اندکی سپس، تارنما شما تحت عنوان یک وب سایت اسپم شناخته خواهد شد. هم چنین ممکن میباشد تارنما هایی که شما از آن‌ها بک لینک و پیوند خریده اید، بعد از مدتی کوتاه ( برای مثال یک یا این که شش ماه بعد از آن) پیوند های مرتبط با شما‌را از تارنما خویش حذف نمایند و نمره منفی از گوگل بگیرید. این دست اندرکاران میتوانند سبب کاهش شدید بازدید تارنما شما شود و تاثیرات مخربی روی آن داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.