جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

4 ويژگي هاي اسنيپت رنك دريافت كنيد

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

4 ويژگي هاي اسنيپت رنك دريافت كنيد

۱,۳۳۲ بازديد
سئو در مشهد یه خرده بیشتراز ۱۱٪ نتیجه ها کاوش حاوی دست‌کم یک خصوصیت اسنیپت میباشند. این ها نتایجی می باشند که معمولا در کاغذ ی نتایج کاوش بعد از تبلیغات و قبلی از نتیجه ها دارای رنک اکران داده می گردند. آن ها معمولا به صورت عکس، جدول یا این که کلیپ اکران داده میگردند، این خصوصیت سبب می‌گردد بیش خیس از پیش پررنگ شوند و میتوانند کلیک را از وبسایت هایی که رنک نخستین دریافت کرده اند، بدزدند. بهینه سازی در مشهد
این صفحه ها اینگونه به نظر می رسند:
رنک اسنیپت
جالبه مگه خیر؟ A.J. Gherich و سایت SEMRush در باره چگونگی seo محتوا برای کسب این رده می‌گوید:A.J. Gherich بنیانگذار تاکسی Gherich & Co. یار با اینترنت سایت SEMRush و یک مطالعه بسیار وسیع بر روی 6.9 میلیون خصوصیت اسنیپتس از ۸۰ میلیون واژه و کلمه و کلمه کلیدی انجام داده اند.
مبنی بر رویه بر پایه ی داده ها، ای جی پیشنهاد می‌نماید در صورتی‌که که عملکرد می‌کنید برای یک کلمه و واژه کلیدی سوالی رنک دریافت فرمایید برای مثال:«به چه شکل می‌توانم لیست پست الکرونیکی خودم را رویش بدم» یا این که «خصوصیت اسنیپت چه می باشد؟» از یک فرمت پاراگرافی به کارگیری نمایید. هر چندین درصورتی که که می‌خواهید برای حروف بیشتر مانند ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک کسب نمایید از فرمت لیست به کارگیری نمائید.
در اینجا تعدادی رویه برای بهینه سازی محتوای شما برای خصوصیت اسنیپت را شرح داده ایم:
بدیهی و مختصر باشیداز تیترها (هدر ها) برای ورژن برداری اسان استفاده فرمائیداطمینان از امکان به کار گیری در دیوایس های گوناگونمراقبت تعامل اجتماعیاز منابع فرنگی کار کشته به کارگیری فرمائید۵. محتوای جامع، دارای اعتبار و به یادماندنی تولید نمائیدSteve Rayson بنیان گذار BuzzSumo پیشنهاد مینماید برای کسب وضعیت که در نتیجه ها گوگل به عنوان شایسته ترین فیض برای کاوش کننده نامیده می‌گردد،‌ برای عناوین خویش نوشته ی علمی هایی طولانی با محتوای عمیق ایجاد فرمایید.
BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خویش در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ تکثیر یافته بود را گشوده بینی کرد و چیزهای بسیار جالبی راجع به به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته می‌شوند که در پلتفر های مختلف انلاین پخش، ورژن برداری یا این که به اشتراک نهاده می‌شود) و محتوایی که قدرت ماندنگاری دارا هستند پیدا کرد.
برای ابتدا، در 3 سال قبلی، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کم گردیده میباشد. بخشی از این کاهش به دلیل اشباع محتوا میباشد (به طور میانگین هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی انتشار داده میشود) و بخش دیگرآن تکثیر محتوا به صورت خصوصی میباشد(یوزرها آنرا بصورت چت سری انتشارمی دهند خیر بصورت پست در برگه ی خویش).
استیو متوجه گردیده که وبسایت ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه های عمومی و اشباع محتوا وبسایت ها خوب کار می‌نمایند و شهرت قوی ای دارا‌هستند که وب سایت آنان حاوی محتوای اصلی باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می‌گردد، استیو می‌گوید، "تحقیقات دارای اعتبار و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن لینک و پیوند ادامه میدهند".
۲ طرز عالی برای وجود دارد که به موتور های کاوش نشان دهید که شما محتوایی عمیق، دارای اعتبار و به یادماندنی بر روی وب سایت خویش دارید.
محتوای طولانی ایجاد فرمائید. محتوای شما بایستی دست کم ۲۰۰۰ هزار کلمه و واژه و کلمه داشته باشد که بتواند از نوشته‌ی علمی های کوتاه خیس رنک دریافت نماید.از کلمات کلیدی LSI به کارگیری نمائید. منظور از عبارات کلیدی LSI کلمات کلیدی می باشند که وابستگی معنایی بالایی با واژه و کلمه و کلمه کلیدی اصلی محتوای شما دارا‌هستند و بهتر میباشد که از آن‌ها در محتوای خویش به کار گیری فرمایید.۶. تعامل یوزرها را افزایش دهیدMax DesMarais یک کارشناس بهینه سازی و PPC (پرداخت بر پایه ی کلیک Pay-Per-Click) برای Vital میباشد، که یک ماشین کرایه ای بازار یابی محتوا و PPC میباشد که تخصص آنها در رئیس سرویس ها پرداخت به ازای هر کلیک میباشد.
فرقی ندارد که بخواهید یک صفحه ی نو تولید نمائید یا این که یک صفحه ی جانور را بروز رسانی نمائید، شما بایستی صفحه های را برای به حداکثر رساند تعامل تولید فرمائید.
در زیر تعدادی شیوه عالی برای به حداکثر رساند تعامل یوزرها در پست هایتان وجود دارد:
خواندن آن آسان باشد. محتوا می بایست از فضای سپید، سرفصل ها ، گزاره های کوتاه و تصاویر دارای رابطه به کار گیری نمایند که بی آلایش خیس بتوانند یوزرها را جذب نمایند و عصر بعد از ظهر آنها حضور آنان را در صفحه افزایش بدهند.در برگه ی خویش لینک و پیوند های دارای رابطه پیشنهاد نمایید. در صفحه ها خویش لینک و پیوند های دارای ربط به یوزرها توصیه بدید که وارفته خیس و بهتر بتوانند جواب سوالهای خویش را پیدا نمایند. این فعالیت به شدت نرخ فرارو گریز اینترنت سایت شمارا کاهش می‌دهد و منجر میشود یوزرها طولانی تر در وبسایت شما بمانند.از کملات کلیدی LSI به کارگیری نمائید. همینطور به سوال های اضافی که یوزرها شما در پایان محتوا می‌پرسند نیز جواب دهید. امروزه صرفا ارائه کردن محتوا دیگر کفاف نمیدهد. صفحه های می بایست حای اطلاعات اضافی باشند که یوزرها برای آن کاوش می‌نمایند. ارائه اطلاعات اضافی به مراقبت به کارگیری کننده یاری خواهد کرد و به موتورهای کاوش میگویند که محتوای کاغذ ما خیر تنها به پرس و جو کاوش پاسخ دادن داده میباشد بلکه حاوی اطلاعات اضافی میباشد که ممکن میباشد در صفحه های دیگر وحود نداشته باشد.برای یوزرها یک سری منش برای درک مجتوا بگذارید. این شیوه ها دربرگیرنده تصاویر، اینفو گرافی، ویدئو، و متن میباشد. این کار دقت خواننده را به خویش جلب می کندوآنها درگیر محتوای میشوند.به کار گیری از این تاکتیک ها اطمینان نتیجه ها خواهد کرد که ورقه های شما برای خوانندگان بسیار باارزش میباشد و موتورهای کاوش این صفحه های را به عنوان محتوای با باکیفیت نشانه گذاری می‌کنند.
۷. بهینه سازی برای جستجوی صوتیJulia McCoy بنیان گذاری Express Writers تلاش های مداوم را برای بهینه سازی جستجوی صوتی را تشویق می نماید. جستجوی صوتی به اخبار وسیع بهینه سازی در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما میگوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به مرور بهبود می‌یابد و قابل دسترسی خیس می‌شود، و ای روند ادامه دار خواهد بود.
جولیا میگوید: «در شرایطی‌که که برای مارک شما به کارگیری از شرایط جغرافیای منطقی میباشد، ازآن استفاده نمائید» که‌این فعالیت بدین معنی میباشد که شما اینترنت سایت خویش را برای جستجوی محلی بهینه نموده اید.
از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی میباشند،این یک نکته ضروری میباشد که شما می بایست برای کسب و فعالیت محلی خویش ازآن به کارگیری فرمائید یا این که اینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی انگیزه قرار بدید.
جولیا علاوه بر بهینه سازی جستجوهای صوتی محلی، بر اهمیت جایگاه بندی برای هر دو پرسش و پاسخ تأکید می‌کند. بیشتراز نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین بی آلایش به کارگیری میکنند، بدین ترتیب تولید آیتم جستجوی صوتی با کیفیت خوب برای پرسش های متداول میتوانید یاری متعددی به رنک گیری وبسایت شما بکند.
۸. دقت به تقدم ایندکسینگ گوشیبرای این نکته، ما قصد داریم مستقیما از مبداء گوگل یاری بگیریم.
نخستین از همگی خواسته از حق اولویت ایندکسینگ موبایل چه می باشد؟ به آسانی بیان کنم گوگل یک‌سری سالی می‌گردد که تصمیم گرفته نسخه ی گوشی شما را به عنوان نسخه ی اصلی اینترنت سایت شما در حیث بگیرد.به زبانی دیگر، در قبلی گوگل ربات ها وکراولر های خویش را برای ایندکسینگ به سمت مرورگر دسکتاپ شما می ارسال کرد ولی امروزه آن ها از نسخه منحصر گوشی وبسایت شما بازدید مینمایند.
در صورتی‌که اینترنت سایت شما نسخه گوشی نداشته باشد نسخه ی دسکتاپ آن گشوده‌بینی خواهد شد. ولی در‌صورتی‌که که اینترنت سایت شما از نسخه ی گوشی پشتیبانی نکند به احتمال بسیار زیاد رنکینگ شما ضربه بزرگی میخورد.
گوگل به وبسایت هایی که نسخه ی موبایلآنها با «m.» ابتدا می گردند مانند m.facebook.com پیشنهاد می‌نماید که وبسایت خویش را به یک نسخه که به صورت کامل ریسپانسیو میباشد تبدیل نمایند.
عامل این فعالیت این میباشد که گوگل اینک وبسایت هایی را که URLآنها با m-نقطه مقدمه می شود را صرفا گشوده‌نگری می‌نماید اماآنها را ایندکس نخواهد کرد.
سویچ کردن به یک وبسایت به طور کامل ریسپانسیو به‌این مضمون‌ میباشد گوگل به آسانی می‌تواند وبسایت شمارا تحقیق کند و زود تشخیص میدهد که محتوای اینترنت سایت شما ریسپانسیو میباشد یا این که خیر که‌این فعالیت باعث ارتقاء سرعت فعالیت ها و ذخیره ی بیش خیس بعد از ظهر می گردد.
۱۶ نکته سریع بهینه سازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.