یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه سایت های مناسب را برای تکثیر انتخاب کنیم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چگونه سایت های مناسب را برای تکثیر انتخاب کنیم؟

۱,۳۲۴ بازديد
بهترین سئو کار تصمیم برای خرید رپورتاژ جدید نخستین قصه شما خواهد بود. هر عصر که به این بهره رسیدید که دیگر وقت آن است که رپورتاژ تهیه و تنظیم فرمائید مبتدی شما شروع می شود. در ابتدا باید یک استراتژی مکتوب تنظیم فرمایید. و با یک برنامه 6 ماه و یا یک ساله ابتدا به تکثیر آنها فرمایید. بهینه سازی در مشهد

توجه فرمایید که تکثیر به طور همزمان آن ها ابدا توصیه نمی‌شود. معمولا خیلی از افراد فکر می‌کنند که با نشر به طور همزمان یک‌سری رپورتاژ می تواند موج خبری در فضای اینترنت درست کنند. و برداشت آنان از این اقدام این است که میتوانند گوگل را تحت تاثیر قرار دهند! این نحوه فکر به طور کامل خطا می‌باشد. و حتی ممکن است گوگل به شما مشکوک شود.

انتشار هم‌زمان تنها برای برندها معتبر می باشد!
نشر هم‌زمان رپورتاژ صرفا برای برندهای بزرگ معنی دارد. برای مثال کمپانی نایکی قرار می باشد کالکشن جدید کفش های خودش را رو نمایی کند. و یا کمپانی اپل قرار می باشد آیفون جدید خود را بنامد. در این‌وضعیت‌ هزاران وب سایت و خبرنگار به انتشار این موضوع می پردازند. و به یک باره هزاران لینک به کاغذ آیفون نو و تارنما اپل سرازیر میگردد. این موضوع برای گوگل کاملا قابل قبول می باشد و آن را تشخیص میدهد.

استدلال آن هم این است که سایت های نام برده به مرور عصر از هزاران سایت لینک و پیوند دریافت کرده اند. و این مراحل همینطور ادامه خواهد داشت. به همین استدلال به هیچ عنوان جایی برای شک و تردید کردن وجود ندارد و کاملا طبیعی میباشد. اما حالا سایت خودتان را تصور کنید. سایتی که تا روز گذشته چندین بک لینک موءثر هم نداشت به یک باره از چندیدن وبسایت معتبر لینک و پیوند دریافت مینماید. و از تمامی مهمتر اینکه این فرایند به یک باره قطع میگردد! همین موضوع باعث میگردد که این اقدامات به طور کامل غیر طبیعی به نظر برسند.

در صورتی‌که شما هم می توانید فرایند طبیعی مانند موسسات پهناور تولید کنید و بودجه و استراتژی این عمل را دارید مشکلی ندارد!

طراحی استراتژی خرید رپورتاژ از سایت های مختلف جزء مهم‌ترین قسمت های این فعالیت می باشد. تعدادی فاکتور مهم در این مورد وجود دارد :

تقدم با وب سایت های هم زمینه و یا نزدیک به سایت های شما می باشد
از دربین سایت های غیر تخصصی و عمومی تقدم با وبسایت هایی است که یک جور بندی مربوط به آیتم کاری ما داشته باشند.
باز بینی دامین domain authority سایت های مد لحاظ
برسی spam score وب سایت های مد نظر
گزینش یک ترکیب مناسب از وبسایت های متفاوت !
انتخاب یک ترکیب مناسب از سایت ها متفاوت میتواند امداد شایان به رشد وب سایت شما کند. همیشه روندی را انتخاب فرمایید که بتوانید آن را ادامه دهید. به عنوان مثال تنها از وب سایت های با دامین آتوریتی بالای 40 نگیرید. چون هم غیر طبیعی می باشد. و هم تعداد این تارنما ها محدود می باشد . و پس از مدتی ناچار میشوید به سمت سایت های ضعیف تر بروید. پس بهتر می باشد هر محرمانه که قصد ایجاد یک کمپین رپورتاژ آگهی را دارید ، در آن از مخلوط وبسایت های توانمند و ضعیف استفاده فرمایید.

منظور از وب سایت ضعیف تارنما بد و اسپم نیست. منظور است که از وبسایت هایی که دامین آتوریتی آن ها زیر است ولی فرآیند نه را طی میکنند هم رپورتاژ بگیرید. و آن ها را از لیست خود حذف نکنید. خیلی اوقات یک تارنما با دامین آتوریتی 20 که گزینه آن به شما نزدیک است میتواند تاثیر بیشتری از یک وب سایت خبری با دامین آتوریتی 30 داشته باشد.

از طرفی دیگر در کشور‌ایران وبسایت های تخصصی خوب معدود می باشد. به همین دلیل در حالتی‌که بخواهید از تارنما های با domain authority بالا رپورتاژ دریافت نمائید ، ناچار میشوید به سایت های خبری مراجعه نمایید. پس با این شرایط و محدود بودن وب سایت ها خوب بهتر می باشد بهتر می باشد از همان ابتدا یک فرآیند طبیعی را انتخاب فرمایید.

گوگل حتی برای رپورتاژ آگهی که جزء بهترین مدل بک لینک به حساب میآید ، هم اخطار داده است. و باید این عمل را با یک استراتژی درست و با برنامه قبلی انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.