یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چطور تست های سئو را در وب سایت خود بصورت موفق اجرا نماییم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چطور تست های سئو را در وب سایت خود بصورت موفق اجرا نماییم؟

۱,۲۴۰ بازديد
سئو در مشهد  1 تست ها نیاز به گروههایی از در دست گرفتن دارا هستند
متاسفانه چیزی که در دنیای بهینه سازی وجود دارد این مورد است که ما تستی را در یک برگه انجام می دهیم و بعد از آن آن را برای بقیه صفحات تارنما نیز توسعه می دهیم و به خود می گوییم حوصله کنیم ببنیم سود آن در یکسری ماه آینده چه خواهد شد. شما نمی دانید که این تست آیا به شما کمک خواهد کرد یا خیر و اینکه آیا در آینده در جایگاه تارنما شما تاثیر مثبتی داراست؟ با انجام این تست ها شما به خود می‌گویید که نتیجه ها از ماه قبل بهتر شده است و با اضافه کردن ماژولهای دیگر دربین صفحه ها می توان این پیشرفت را بهبود داد، در شرایطی‌که که این نتیجه گیری ها دقیق نیستند و نیاز به مجموعه های کنترلی دارا‌هستند. در دنیای seo ارتقا فراهم نمودن لینک های بیشتر ممکن است به عارضه ها گوناگون حادثه بیفتد مثلا جایگاه رقبای شما کم شده باشد و یا توان دامنه شما افزایش پیدا کرده باشد که بطور کلی ورودی های بسیاری برای این گزینه وجود دارد از این رو نیاز به گروههای کنترلی ضروری است.

به هر حالا زمانی که شما این تست ها را انجام می دهید در نظر دارید به یک هدف مناسب دست پیدا کنید. ممکن است در رسیدن به این هدف تست های شما تاثیر گذار بوده و یا مواردی که در بالا به آن اشاره شد سبب ساز رسیدن شما به هدفتان باشد اما چیزی که بطور خاص دارای اهمیت می باشد سکو شما در صقحه نتیجه ها موتور جستجو است.

برای رقابت با تارنما های دیگر بایستی در صدر بدانید که مرتبه خود و رقابایتان چقدر است آنگاه با تغببرات کوچکی که انجام می دهید این رده ها را مجددا اندازه گیری نمایید و بازنگری کنید که این تغییرات چقدر توانسته اند تاثیر مثبتی داشته باشند. شما باید این موسسه از کنترل ها را بصورت همیشگی و پیوسته انجام دهید و آنان را یادداشت فرمایید.

قرار فراهم کردن در مرتبه 1، 2، 3، 4 و 5 بسیار سخت است و مطلقا شما بایستی لینک های بسیاری را بدست آورید اما بهتر است ابتدا برای خود جایگاه فی مابین 8 تا 30 ر ا هدف قرار دهید آنگاه بعداز بدست آوردن این حالت ها حرکت بسمت رتبه های بهتر را توسط این تست ها آغاز فرمایید.

#2 هر تست می بایست تعدادی بار تکرار شود

هر تست seo می بایست بارها و بارها تکرار شود و ترجیحا این تست ها در صفحه های متفاوت صورت پذیرد. دلیل انجام این کار این است که شما مطمئن شوید بهره تست انجام یافته صحیح می باشد یا خیر و با اعتماد به نفس تغییرات خود را اعمال کنید. دریافت کردن نتیجه ها مشابه در هر بار انجام تست، این خودبا‌وری را بوجود خواهد آورد که تغییرات انجام یافته بدرستی رخ پذیرفته است.

#3 درجه تارنما می بایست قسمتی از تست باشد نه کلیه تست

در واقع می خواهم بگویم که بررسی مرتبه وب سایت می بایست بخشی از تست باشد نه کلیه آن. بازدید از تارنما و افزایش ترافیک نیز معیارهایی میباشند که باید به آنها توجه شود البته مهم ترین آن‌ها همان جایگاه سایت است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.