جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

تکنیک های سئو کلاه سپید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تکنیک های سئو کلاه سپید

۱,۲۶۴ بازديد
سئو در مشهد بروز کردن محتوا در بهینه سازی کلاه سفید
در بهینه سازی کلاه سفید محتوای صفحاتی که در گوگل رده ای دریافت کرده اند. هیچ گاه بصورت کامل بروز رسانی نمی شود. بلکه معمولا نوشته‌علمی نو به مطالب پیشین طولانی تر شده و یا قسمتی از برگه قدیمی اصلاح میگردد.برهان این فرمان این هست که در حقیقت بسیار غیر ممکن است که محتوای یک کاغذ نیاز به صد درصد بروز رسانی داشته باشد. اما مگر آنکه محتوای صفحه فاقد هرگونه نوشته‌ی علمی خواندنی و فقط مبنی بر الگوریتم های گوگل مشتمل بر یک سری کلمات باشد که برای کاربران حقیقی فاقد هر گونه مضمون‌ میباشد.

بنابراین یک بهینه سازی کار کلاه سفید که هرگز مطاب سایت را برای موتور جستجو ساخت نمی کند. هیچ زمان هم محتوای صفحه ها خود را بصورت صد درصد تغییر نمی دهد.

شیوه استفاده از تیترها در بهینه سازی کلاه سفید
یک متن عادی را در حیث بگیرید. یک تیتر اصلی بالای صفحه موجود هست که عنوان کاغذ هم هست و تمام مطالب صفحه درباره با آن می‌باشند.بعد از آن متن صفحه آغاز می شود. آنگاه یک تحت گزینه آغاز میشود. به عنوان مثال در حالتی که عنوان صفحه اصلی فروش بلیز باشد. زیر آیتم میتواند تی شرت بدون یقه باشد. این پایین آیتم نیز می‌تواند دارای محتوا و پایین موضوعات دیگری باشد. بنابراین در یک برگه ما بطور طبیعی تگ H1 را یک بار تگ H2 را به تعداد ذیل موضوعات یک صفحه و تگ H3-6 را به تعداد زیر تیترهای موضوعات فرعی وبسایت خواهیم رویت کرد.

در seo کلاه سفید بجای اعتنا و شمردن تعداد تگ های تولید شده به استفاده از تگ ها برای افزایش خوانایی صفحه و تولید یک ساختار در نوشته ی علمی فکر می‌کنند. به این ترتیب هم مخاطب و هم گوگل شل و ول تر متوجه پیوند قسمت های گوناگون محتوا میگردد.



سود گیری :
بهینه سازی کلاه سفید، بهینه سازی مخاطب محور و بازاریاب محور است. در seo کلاه سفید داشتن قریه مخاطب وفادار همیشگی بیش از یک میلیون مخاطب فریب خورده ارزش داراست. در بهینه سازی کلاه سفید گوگل در درجه دوم اهمیت قراردارد و فقط کارایی می شود از الگوریتم های تنبیه گوگل اجتناب کرد و محتوای وبسایت را برای گوگل قابل تلاوت و ردگیری کرد. تا مخاطب حقیقی وواقعی راحتتر بتواند سایت و مطالب دلخواه خود را بیابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.