یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با انواع بک لینک، روش های ساخت آن و تاثیر لینک سازی در سئو سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آشنایی با انواع بک لینک، روش های ساخت آن و تاثیر لینک سازی در سئو سایت

۱,۱۹۷ بازديد
سئو در مشهد  همان طور که میدانید پس از ارائه الگوریتم پنگوئن در سال 2012 بوسیله گوگل، وب سایت هایی که با به کار گیری از پیوند سازی های نامعتبر و ضعیف درجه های بالایی را به دست آورده بودند، بعداز باجرا وصال این الگوریتم به شدت جریمه شدند و درجه آن ها نیز افت شدیدی کرد.

به همین برهان از سال 2012 به بعد از آن شناخت با گونه های پیوند و اثر هرکدام روی بهینه سازی تارنما بسیار گزینه دقت سئوکاران قرار گرفت. در‌این نوشته‌ی علمی اشکال لینک و پیوند و طریق ساخت آن را توضیح می‌دهیم و به بیان ظریف کاربرد هرکدام نیز خوا هیم پرداخت.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: الگوریتم پنگوئن چه می باشد؟ چگونگی سعی الگوریتم پنگوئن و اثر آن در بهینه سازی وب سایت



اهمیت لینک و پیوند سازی(Link Building) و تاثیر آن در seo تارنما
یکی شایسته ترین طریق هایی که قادر است یک کسب و عمل نوباوه و جدید تاسیس را در فضای مجازی به مردم بنامد به کار گیری از طریق پیوند سازی میباشد. در شرایطی‌که لینک و پیوند سازی به طور اصولی و ماهر صورت پذیرد قادر است تاثیر بخش اعظمی در افزایش مقام وبسایت شما در گوگل و در فیض زودتر معرفی شدن کسب و عمل شما به مردم باشد. با آشنایی اشکال لینک و پیوند و شیوه های ساخت اصولی آن، میتوانید در نتیجه ها سرچ گوگل مرتبه بالاتری کسب کنید. ولی این سکو وقتی استوار خواهد بود که بقیه نکات سئو وب سایت را نیز رعایت کرده باشید. با دقت به جریمه سنگینی که گوگل برای وبسایت هایی که پیوند سازی ضعیفی دارا هستند در حیث گرفته میباشد و تاثیری منفی که بر سئو آف پیج دارااست، شناخت با اشکال لینک و پیوند و کاربرد آن برای هر سئوکار الزامی میباشد.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: تکنیک های تخصصی برای offpage seo یا این که Off Page



ایجاد بک پیوند

معرفی اشکال متفاوت پیوند و شیوه های ساخت آن
آشنایی گونه های متفاوت لینک و پیوند و تاثیر پیوند سازی در seo تارنما مهم‌ترین مطلبی میباشد که در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم در رابطه با آن کلام کنیم. پیوند ها مجموعاَ به سه مدل کلی تقسیم می گردند.

لینک و پیوند طبیعی
لینک و پیوند تعاملی
لینک و پیوند های خویش ساخته
لینک و پیوند طبیعی:
لینک و پیوند طبیعی برخورد مثبت بقیه وب سایت ها نسبت به محتوای یکتا و کیفیت بالا وب سایت شماست. وقتی که یک تارنما دربردارنده مطالبی پربار و کیفیت خوب باشد بقیه وبسایت ها برای مطالب دارای ربط خویش با محتوای وب سایت شما به مجبور به وب سایت شما پیوند خواهند بخشید. به چنین پیوند هایی که در ایجاد آن بهینه سازی عمل نقشی نداشته و محتوای خوب وبسایت موجب ساخت آن گردیده باشد، پیوند طبیعی می‌گویند. پیوند طبیعی تاثیر بسیار متعددی در ارتقا جایگاه سایت داشته و به جثارت می اقتدار اعلام کرد دربین اشکال لینک و پیوند های ذکر شده گردیده، شایسته ترین پیوند میباشد.

پیوند تعاملی:
بعداز پباده سازی یک سایت و بارگذاری محتوا در آن، گام بعدی معرفی وبسایت به مشتریان و رقبا میباشد. یک کدام از نحوه هایی که در کنار ساخت محتوای خوب قادر است برای معرفی تارنما مفید باشد به کار گیری از پیوند های تعاملی میباشد. برای ایجاد پیوند تعاملی seo فعالیت بایستی جدولی از تارنما های دارای اعتبار، خوب، پربیننده و مربوط به وبسایت خویش تهیه و تنظیم کرده و با مدیران آنان تماس گرفته و درخواست نماید تا لینک و پیوند سایت اش را در وبسایت شان قرار دهند. ساخت پیوند تعاملی را می شود به تیتر یک شیوه لینک و پیوند سازی مجاز معرفی کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.