یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سئو وب سایت چرا یکباره افت نموده است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

سئو وب سایت چرا یکباره افت نموده است؟

۱,۲۱۴ بازديد
بهترین سئو کار  در صورتی سئو وب سایت شما به یکباره با افت اکثری رو به رو شده‌است به عنوان مثال از کاغذ دو به صفحه پنجم یا این که صفحه های عقب خیس رفته میباشد پس بایستی در ادامه ادله افت seo وب سایت خویش باشید. به چه دلایلی ممکن میباشد سئو وب سایت شما با افت اکثری روبه رو شود. به‌دنبال به بیان عوارض افت بهینه سازی وب سایت خوا‌هیم پرداخت.
از دست دادن بک پیوند در سئو وب سایت

یکی‌از مهم ترین عارضه ها افت رنکینگ و seo وب سایت ار دست دادن لینک در حجم بالا میباشد. در صورتی‌که شما لینک و پیوند هایی را در دیگر وبسایت ها خریده اید و موقتی دیگر به تمدید لینک و پیوند ها مبادرت نکرده اید این حذف لینک در حجم و تعداد بالا موجب کاهش سئو تارنما شما می گردد. خرید بک پیوند از این رو ایراد ساز می‌گردد و اکثر وقت ها اینترنت مسترها با خرید بک لینک مخالف می‌باشند. seo در مشهد

کاهش ترافیک وبسایت در بهینه سازی سایت

در حالتی‌که وبسایت شما به یکباره ترافیک خویش را در حجم بالا از دست بدهد این تلف کردن ترافیک و افت یکباره حجم ترافیک در فرایند بهینه سازی تارنما اثرگذاری منفی را خواهد داشت که با افت در رنکینگ و افت seo تارنما نمایش داده میشود. خرید ترافیک و عدم تمدید خرید این خدمت این امر را تولید می‌نماید.

کاهش فعالیت در وبسایت در سئو

کاهش کار در وبسایت و یا این که آزادکردن تارنما سوای آپ دیت رسانی که پیش از این انجام می شده‌است نیز قادر است موجب افت در سئو سایت شود. در‌صورتی‌که شما پیش از این روزی سه نوشته‌ی علمی منتشر می کردید و به یکباره این انتشار محتوا را رخنه‌ نمایید و هیچ آپدیت رسانی و اکتیو بودنی را در سایت خویش نداشته باشید در منفعت افت در سئو تارنما را خواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.