شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

نرخ خروج چه تفاوتی با نرخ پرش دارد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نرخ خروج چه تفاوتی با نرخ پرش دارد؟

۱,۱۷۶ بازديد
بهترین سئو کار برای شعور سهل وآسان‌خیس نرخ خروج پاساژی را فرض نمایید که فروشگاه‌های متعددی داراست. هرکسی که وارد پاساژ شود در غایت از پاساژ بیرون خواهد شد.

بازاریابی چریکی چه می باشد؟ یک نحوه خلاقانه و به صرفه تبلیغات!بدون شک بخوانید: بازاریابی چریکی چه چیزی است؟ یک نحوه خلاقانه و به صرفه تبلیغات!
البته این که انتها از کلیه به کدام دکان میروید و آن‌گاه کلاً پاساژ را سوراخ می‌‌نمائید اهمیت داراست. هر دکان‌ای که کالاهای خیر و خوبی دارااست، تخفیف خیر و خوبی هم زده و خرید هم نمایید بی تردیدً منجر می‌گردد به دکان بعدی و بعدی رمز بزنید. ولی دکان‌هایی که خیر کالاهای صحیح و حسابی خیر فروشنده خوش اخلاقی دارا هستند سبب ساز میشوند از ادامه خرید منصرف گردید.

هر وبسایتی که گشوده میکنید و به ورقه‌های مختلفش راز می‌زنید بالاخره از آن بیرون می شوید البته این که از چه کاغذ‌ای وب سایت را شکاف می کنید اهمیت دارااست.

شاخص نرخ خروج دقیقاً میخواهد این پایانی برگه بازدید گردیده را معین نماید.

نرخ خروج به ازای کل بازدیدها و برای هر ورقه اکانت می گردد.

نرخ خروج نسبت بازدیدهایی که پایانی در سشن بودند به کل بازدید‌ها میباشد.
در‌صورتی‌که دو استفاده کننده وارد وبسایت شوند و یکی به عبارتی کاغذ اصلی وبسایت را سوراخ نماید ولی دیگری به بازدیدش از سایر بخش‌های تارنما ادامه دهد؛ یعنی نرخ خروج و پریدن ورقه اصلی ۵۰ درصد میباشد. زیرا آخری بازدید استفاده کننده از برگه اصلی بود و در سشن ساخت گردیده هم صرفا یک هیت یعنی به عبارتی بازدید وجود داشت.

معمولاً فاکتورهای مشترکی روی نرخ پریدن و نرخ خروج تاثیر میگذارند. ولی پیرو توضیح دادیم که بازنگری نرخ پریدن به تنهایی عمل اشتباهی میباشد.

چه فاکتورهایی بدون واسطه روی نرخ پریدن تأثیر میگذارند؟
تا اینجا فهمیدیم که نرخ پریدن شاخص سفت و قابل اعتمادی وجود ندارد. زیرا به راحتی قابل بازنویسی میباشد.

فاکتورهای ذیل بی واسطه روی نرخ پریدن تاثیر میگذارند:

عصر سشن که در گوگل آنالیتیکس تهیه و تنظیم شده‌است (دربین ۱ دقیقه تا ۴ ساعت)
تعاملی یا این که غیرتعاملی تهیه کردن هیت‌ها و اخلاق و رفتار استفاده کننده در تارنما.
مثلا، میتوانید عصر سشن را روی ۴ ساعت تهیه فرمایید و بی آلایش‌ترین امور و درخواست‌های استفاده کننده مثل اسکرول ورقه یا این که حتی جنبش ماوس را تحت عنوان هیت تعاملی تهیه و تنظیم نمائید. اینطوری نرخ پریدن درتوان صفر معدود می شود و در واقع با چنین کاری شاخص را حاد می کنید!

انجام چنین کارهایی غلط میباشد و هیچ کمکی هم به بهینه سازی، جذب بازدیدکننده یا این که چک تارنما شما نمی‌نماید.

شاید تا شرایط کنونی تامل می‌کردید نرخ پریدن مستقیماً روی مرتبه‌بندی وب سایت در نتیجه ها گوگل تاثیر می گذارد. ولی در‌پی با استدلال می گوییم که‌این اعتقاد خطا میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.