دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید

۱,۱۴۶ بازديد
تقویت مقاله‌ها تازه با لینک و پیوند سازی داخلی
پیوند سازی داخلی شایسته ترین و ایمن ترین طرز برای تقویت یک کاغذ از وبسایت و بهبود منزلت آن در نتیجه ها کاوش میباشد.

بخش اعظمی از تارنما های اینترنتی با دقت به معیار رقابت و رنج لغت ها کلیدی انگیزه نیازی به پیوند سازی فرنگی نداشته و با رعایت استانداردهای seo تکنیکال، ارائه محتوای کیفیت بالا و دقت به پیوند سازی داخلی می‌توانند منزلت قابل قبولی در حاصل کاوش داشته باشند.

ربات های گوگل برای فهم و شعور رابطه بهترین سئو کار  موضوعی صفحه ها و تشخیص ترازو اهمیت و اعتبار صفحه های از لینک و پیوند ها استعمال مینمایند. زمانیکه ربات ها وارد یکی‌از صفحه های تارنما شما می شوند همگی لینک و پیوند های قرار گرفته در آن کاغذ را باز نگری کرده و قیمت و اعتبار آنان را با اعتنا به متن لینک و پیوند گردیده (Anchor Text) ارتقا می دهند.

معمولا زمانیکه یک محتوای نو را به تارنما بیشتر می کنیم همت می‌کنیم تا با پیوند دادن به مقاله‌ها سابق خیس یا این که صفحه های باارزش وب سایت به پرورش مقام آن‌ها نیز امداد کنیم البته این مقاله‌ها تازه نیز مستلزم پیوند سازی و ارتقاء اعتبار می باشند. برای آنان چه خط مش حلی موجود هست؟

در قبل نوشته‌علمی ای برای بهبود seo وبسایت با به کارگیری از مقاله‌ها کهن منتشر کرده ایم اما در‌این نوشته‌علمی یک تکنیک بسیار کاربردی و ولی بی آلایش را به شما معرفی می‌کنیم تا بخت کسب مقام برای مقاله‌ها تازه وب سایت را ارتقا دهید.

مقاله‌ها تازه چه لینک و پیوند هایی اخذ می‌نمایند؟
با نشر هر محتوای تازه در وبسایت عملا بخشی از پروسه لینک و پیوند سازی داخلی به طور اتومات انجام میگردد. مهم ترین فضاهایی که مقاله‌ها نو در آن ها اکران داده گردیده و پیوند سازی داخلی حادثه می افتد عبارتند از:

1- کاغذ اصلی وب سایت
معمولا ورقه اصلی هر وبسایت مهم ترین و ارزشمندترین کاغذ از حیث اعتبار برای پیوند سازی داخلی میباشد. در اکثری از تارنما ها فضایی برای اکران نهایی مقاله‌ها در برگه اصلی در حیث گرفته شده‌است و هر محتوای نو به محض تکثیر یک لینک و پیوند داخلی از این برگه اخذ می کند.

پیوند سازی داخلی برای مقاله ها نو در برگه اصلی تارنما
لینک و پیوند سازی داخلی برای مقاله‌ها تازه در کاغذ اصلی وب سایت

نقص‌ اصلی وقتی ساخت میگردد که با نشر مقاله‌ها نو عملا این بخش آپدیت رسانی گردیده و لینک و پیوند داخلی به آن نوشته‌ی‌علمی دیگر نیست. در فیض نمیتوان تحت عنوان یک راه‌حل همیشگی به آن نگاه کرد.

2- صفحه های گونه بندی یا این که برچسب
هر محتوای نو احتمالا در یک یا این که یک سری گونه و برچسب متفاوت قرار می گیرد. این صفحه های با دقت به پیوند سازی های داخلی و فرنگی معمولا قیمت و اهمیت متعددی داشته و تاثیر بدون واسطه بر سرعت ایندکس و ارتقا اعتبار مقاله ها تازه خواهند داشت.

قرار تصاحب کردن مقاله‌ها تازه در برگه جور بندی و برچسب
قرار تصاحب کردن مقاله ها تازه در کاغذ گونه بندی و برچسب

صفحه ها بایگانی تعداد محدودی از مقاله‌ها تازه را اکران می‌دهند و بعداز تکثیر هر نوشته‌علمی نو یکی موضوعات قرار گرفته در آن به ورقه دوم انتقال میابد. مقالاتی که در او‌لین ورقه آن مدل یا این که برچسب می‌باشند بیشترین قیمت و اعتبار را از نگاه لینک و پیوند سازی داخلی اخذ مینمایند. پس این اطراف نیز در حین نشر یک نوشته‌علمی بسیار مهم میباشد البته به مرور قیمت و تاثیر خویش را از دست می‌دهد.

3- اکران مقاله ها دارای ارتباط در کاغذ بقیه مقاله‌ها
در اکثری از وب سایت ها همانند وبسیما فضایی برای اکران مقاله‌ها دارای ربط در حیث گرفته شده‌است. در بعضی وبسایت ها این بخش آخری مقاله ها وب سایت را نشان داده و در بعضی دیگر نهایی مقاله ها به عبارتی مدل بندی نشان داده می شود.

پیوند سازی داخلی در بخش مقاله‌ها دارای ارتباط بقیه صفحه ها
لینک و پیوند سازی داخلی در بخش مقاله‌ها دارای ارتباط در بقیه صفحه ها

عملا با تکثیر یک محتوای نو ممکن میباشد تعداد متعددی لینک و پیوند از دیگر صفحه ها تارنما برای آن تولید شود. اما به مانند برگه اصلی و صفحه های گونه بندی این دور و اطراف نیز به مرور عوض شده و مقاله ها جدیدی جایگزین آن می گردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.