جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

شناخت با الگوريتم هاي گوگل الگوريتم مرغ مگس خوار چيست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

شناخت با الگوريتم هاي گوگل الگوريتم مرغ مگس خوار چيست؟

۱,۱۴۶ بازديد

مقاله الگوریتم چیست؟ آشنایی با الگوریتم های گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟ یک عدد از الگوریتم های مهم و تأثیر گذار گوگل که در سپتامبر سال ۲۰۱۳ معرفی شد، الگوریتم مرغ مگس خوار اسم دارد . این الگوریتم به درک بهتر گوگل در کلمات کاوش گردیده به وسیله کاربران یاری اکثری کرد .

بهترین seo کار
در راستی الگوریتم مرغ مگس خوار تمرکز خویش را بر روی ادراک مفهومی از عبارات کاوش گردیده، گذاشته می باشد .
به عنوان مثالً در شرای یوزرها عبارت فراگیری بهینه سازی را در گوگل کاوش کردند، این الگوریتم این ادراک را دارااست که در لیست نتایج، می تواند، بهینه سازی اینترنت وبسایت هم سناریو دهد و در واقع ساختارسئو در مشهد کلی الگوریتم مرغ مگس خوار به این رخ میباشد که به راحتی می تواند لغات هم معنا را تشخیص دهد و بهترین و نزدیک ترین نتیجه را به یوزرها نمایش دهد .
برای مثال: احتمال دارااست هنگامی که ما عبارت فراگیری بهینه سازی را کاوش می کنیم، هیچ اینترنت سایتی وجود نداشته باشد که روی این عبارت کار کرده باشد، ولی این الگوریتم سریعاً متوجه می شود که می تواند اینترنت وبسایت هایی را که بر روی کلمات شبیه نظیر یادگرفتن با صرفه سازی اینترنت سایت کار کردند را در لیست نتایج سناریو دهد .
ولی این را هم باید اعتنا داشته باشیم که این الگوریتم ممکن میباشد به صورت ناگهانی در مرتبه بندی اینترنت اینترنت سایت ما تأثیر زیادی نداشته باشد .
الگوریتم مرغ مگس خوار الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار چه دسته پرنده ای میباشد؟ قبلی از هر چیز ممکن میباشد بد نباشد درباره مرغ مگس خوار کمی داده ها کسب کنیم .
مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده ی دنیا میباشد . از خصوصیت های بارز این دسته پرنده می توانایی تخت‌گاز و دقت آن اشاره کرد .
این پرنده به قدری لبریز سرعت پر و بال می زند که دیده انسان کارکشته نمیباشد پر و بال های وی را ببیند . ولی این سرعت به مضمون‌ این نمی باشد که توجه پایینی داراست، اتفاقاً این پرنده قوی خواهد بود، زیاد دقیق و یکنواخت در آسمان پرواز کند و هر مقطع هم که اراده نماید می تواند به عقب برگردد .
اندیشه کنم دیگر نیاز به توضیح این قضیه نباشد که چرا گوگل این اسم را برای الگوریتم جدید خویش گزینش کرده، زیرا کاملاً بدیهی می‌باشد که قصد داراست با به کارگیری از این الگوریتم، سرعت و دقت جستجوی خویش را بهبود ببخشد .
چرا به این مقاله نگاهی نمی اندازید؟ الگوریتم پاندا چیست؟ انگیزه گوگل از تکثیر الگوریتم مرغ مگس خوار چه بود؟ ولی در این بخش قصد داریم درباره این موضوع کلام کنیم که انگیزه گوگل از معرفی این الگوریتم چه بوده میباشد .
به صورت کلی انگیزه گوگل برای تکثیر الگوریتم های خویش این می‌باشد که کاوش های خویش را ظریف خیس کند تا کاربران را در سریع ترین دوران ممکن به بهترین بهره برساند . انگیزه از معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار هم همین زمینه می‌باشد .
وقتی که به کارگیری کننده یک عبارت را در گوگل کاوش می کند، و وقتی به نتایج دلخواه خویش نمی برسد (یعنی عنا وین و توضیحاتی که ما درباره مقاله خویش داده ایم به کار گیری کننده را جذب نکرده میباشد)، عبارت دیگری را کاوش می نماید و این بار هم به عبارتی نتایج برای وی سناریو داده می شود البته تیتر و توضیحات طبق مراد وی تغییر تحول داده می شود و این کار به وسیله مرغ مگس خوار انجام می شود .
درک مفهومی از کلمات خیال خیلی از ایجاد کنندگان محتوای باکیفیت را سهل کرد این حادثه وقتی رخ می دهد که مرغ مگس خوار تشخیص دهد، نتایجی که در SERP (لیست نتایج گوگل) نمایش داده شده‌است، به عبارتی محتوایی می‌باشد که به کار گیری کننده دنبال آن میباشد . براین مبنا مرغ مگس خوار تیتر و توضیحاتی که ما برای آن نوشته‌ی‌علمی تهیه کردیم را تغییر و تحول می دهد تا کاربر به مراد خویش دست یابد .
این قضیه جای خوشحالی دارد زیرا گوگل یک بخت مجدد به اینترنت اینترنت سایت ما داده میباشد، ولی در صورتیکه در اقبال دوم هم نتوانیم نیاز کاربران را پاسخ دهیم، احتمال این که مرتبه سایت ما کاهش پیدا کند، بسیار فراوان می‌باشد .
حتمی به ذکر می‌باشد که پیش بینی اخلاق و خوی های مرغ مگس خوار فراوان دشوارتر از الگوریتم هایی نظیر پاندا و پنگوئن می باشد، زیرا این الگوریتم به فیس ناگهانی بر رتبه اینترنت سایت ما تأثیر نمی گذارد، ولی حتماً در طولانی مقطع تأثیرات قابل توجهی در اینترنت سایت ما خواهد گذاشت .
چه‌طور با به کار گیری از الگوریتم مرغ مگس خوار سکو وبسایت خویش را افزایش دهیم؟ اکنون می خوا‌هیم به این مسئله بپردازیم که چه کار کنیم تا با به کار گیری از این الگوریتم، رتبه اینترنت سایت ما ارتقاء یابد .
افزایش درجه اینترنت سایت در گوگل نکات بسیاری در این حوزه وجود دارد که در اینجا به دو قضیه از اصلی ترین آن‌ها می پردازیم: نکته نخستین: باید در تعیین تیتر و توضیحات متای اینترنت وبسایت خویش اعتنا ویژه داشته باشیم و طوری بنویسیم که در یوزرها احساس نیاز بوجود آوریم و یوزرها ترغیب شوند، وارد اینترنت سایت ما شوند .
ولی باید کیفیت محتوای خویش را هم افزایش دهیم تا کاربرانی که وارد اینترنت سایت ما می شوند، نیاز خویش را رفع نمایند .
نکته دوم: در اینترنت سایت خویش بخش FAQ را قرار دهیم . این بخش به عبارتی گزیده می‌باشد که در آن سوال های همگانی کاربران وجود دارد و ما به آن سوال های جواب های جامع می دهیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.