یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ریدایرکت اصولی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ریدایرکت اصولی

۱,۱۴۱ بازديد
حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که با جستجوی نشانی اینترنت سایتی که در قبلی نیز چند توشه به آن راز زده اید با چنین پیغامی مواجه گردیده باشید:

"نشانی ورقه وبسایت متبوع شما تغییر‌و تحول یافته، برای مشاهده این تارنما روی پیوند ذیل کلیک فرمایید."

این پیغام نشان دهنده این میباشد که نشانی اینترنت سایتی سئو در مشهد  که در جستجوی آن بودید تغییر و تحول یافته و رئیس تارنما پیوند تارنما خویش را به نشانی تازه ریدایرکت نموده است. پیرو این نوشته‌ی‌علمی در لحاظ داریم به تشریح معنا ریدایرکت و اشکال آن به طور تخصصی خیس و فنی خیس بپردازیم.

سرفصل های آیتم باز نگری در‌این نوشته ی علمی:

تعریف‌و‌تمجید ریدایرکت
شناخت با گونه های ریدایرکت
نظارت اثرات ریدایرکت روی بهینه سازی تارنما
ریدایرکت چه میباشد؟
تمجید ریدایرکت
در‌این نصیب از نوشته‌علمی می‌خواهیم معنا ریدایرکت را با معمولی ترین بیان ممکن تعریف‌و‌تمجید نماییم.

ریدایرکت یعنی ارشاد به نشانی تازه

بارها و بارها اتفاق افتاده که اینترنت مستر ها (مدیران تارنما) سازه به دلایلی ناچار میشوند تا بعضا از صفحه ها وب سایت خویش و یا این که در حالت یگانه خیس کل تارنما خویش را از نشانی فعلی به نشانی دیگری منتقل نمایند (تغییر و تحول مسیر به نشانی تازه)، در چنین قوانینی برای مراقبت یوزرها و سردرگم نشدن آن‌ها مضمون‌ ریدایرکت به فعالیت آنان میاید.

ریدایرکت روشی میباشد که یک اینترنت مستر به یاری آن، میتواند یوزرها و موتورهای کاوش را به طور اتومات به نشانی نو ورقه یا این که اینترنت‌ وبسایت خویش منتقل نماید.

شناخت با معنا ریدایرکت و اشکال آن

کاربرد ریدایرکت:
کاربرد معنا ریدایرکت صرفا محدود به انتقال برخی از صفحه ها وب سایت یا این که کل وب سایت به نشانی تازه نمیشود. در‌این بخش به یکی‌از دیگر از کاربرد های ریدایرکت که شعور آن برای یک seo عمل بسیار دارای اهمیت میباشد اشاره خوا هیم کرد.

همانگونه که در مقاله‌ها پیشین در دعوا تشریح الگوریتم پاندا نیز اشاره کردیم، کیفیت محتوا و عدم تکثیر محتوای تکراری فاکتور های بسیار مهمی می‌باشند که گوگل در سکو بندی تارنما ها بسیار به آن‌ها دقت می نماید. بعضی وقت ها در یک وب سایت چندیدن برگه با نشانی های مختلف موجود هست که دارنده محتوای یکسان می باشند، در چنین قوانینی برای خودداری از جریمه شدن بوسیله پاندا یک seo عمل کارشناس قادر است تمام صفحه ها دارنده محتوای یکسان و نشانی‌های گوناگون را بر روی یک نشانی منشاء انتقال دهد. (ریدایرکت نماید)

با این طرز تمام صفحاتی که نشانی گوناگون داشتند به یک برگه منبع پیوند گردیده و موتورهای کاوش نیز سردرگم نخواهند شد و به عبارتی برگه منبع را ارزیابی میکنند. در واقع با این طریق می قدرت فارغ از حذف هیج کدام از صفحه های، هم استفاده کننده و هم موتورهای کاوش را فارغ از هیچ مشکلی به سمت ورقه منشا هدایت کرد.

پیرو در قالب معرفی گونه های ریدایرکت، توضیحات بیشتری در رابطه با کاربرد آن ارائه خوا‌هیم کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.