پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

عوامل تاثیر گذار بر سئو خارجی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

عوامل تاثیر گذار بر سئو خارجی

۱,۱۲۷ بازديد
 
از آنجایی که Google از لینک و پیوند ها تحت عنوان شاخصی از اقتدار و کیفیت به کارگیری میکند، منطقی میباشد که صفحه های با تعداد پیوند اضافه در نتیجه ها جستجوی گوگل جایگاه بندی بهتری داشته باشند. سایتی با داشتن اتوریتی دامنه خوب منجر تولید اعتماد در میان یوزرها می‌گردد.
شاید وسیع ترین و مهم ترین بخش سئوی خارجی و به‌دنبال آن seo وب سایت ساخت بک پیوند باشد که از روشهای مختلفی میتوان ایجاد بک لینک و پیوند را انجام بخشید که ما به بعضا از این نحوه ها اشاره می کنیم:

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: شناخت با گونه بهترین سئو کار  های بک پیوند ،طرز های ایجاد آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo وبسایت



شبک های اجتماعی
ربات های جستجوی Google معمولا اعتنا کمتری به شبکه های مردمی دارا‌هستند. اما در‌حالتی که شما دارنده کاغذ ای جالب در شبکه های عمومی باشید میتوانید سود بهتری اخذ فرمایید. در سالهای اخیر به کار گیری از شبکه‌های‌اجتماعی جزء اصلی معاش اشخاص شده‌است و بیش تر اشخاص در کانال های زیرا چهره بوک, توییتر, لینکدین, گوگل پلاس, اینستاگرام و ... کار می نمایند. اشتراک گذاری مطالب از روش این کانال ها یکی روش های بدست آوردن بک پیوند میباشد و علاوه بر بهبود seo تارنما منجر معرفی تارنما و تاثیر مثبت در برندینگ شما می گردد.

پست های وب لاگ
هر وبسایت بایستی دارنده بخشی به اسم وب لاگ باشد که بتوان مطالب موءثر و مخصوص را به استفاده کننده منتقل نماید. درین صفحه ها لینک و پیوند هایی به صفحه ها دیگر وب سایت داده میگردد که‌این فعالیت برای سئوی آف پیج دارنده امتیاز میباشد. در صورتی‌که شما بضاعت و توان تایپ کردن مطالب جالب و مخاطب پسند را ندارید میتوانید از شخص کارشناس برای مدیر محتوا وب سایت خویش سود بگیرید. این عمل منجر می‌گردد تا اشخاص بیش تر جذب تارنما شما شوند.

ارسال پست از روش فورم (سالن های مذاکره)
ما می‌توانیم در درون فورم ها مربوط به تارنما خودمان حساب تولید کنیم و مطالب خویش را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. برخی از سالن های رای زنی به شما اذن پیوند دهی به سایتتان را هم می‌دهند. اما بایستی بدین نکته نیز دقت کرد تبلیغات و مطالب نامرتبط در سالن های رای زنی سبب حذف حساب از طرف رئیس سالن می‌گردد.

تثبیت ریپرتاژ اطلاع رسانی :
یکی روش هایی که برای تبلیغ و ساخت بک لینک و پیوند وبسایت ما نقش مهمی داراست ریپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های دارای اعتبار هست. ریپورتاژ می‌تواند به عنوان نوشته‌ی‌علمی ای منحصر ارائه شود. شما می‌توانید ریپورتاژ خویش را در وب سایت های دوست داستنی، Delicious، StumbleUpon، Propeller، Digg، Ezin، Now public، Go Article و غیره قرار دهید.

پیوند طعمه
در صورتی شما مطلبی را از تارنما دیگر نسخه برداری میکنید بهتر میباشد لینک و پیوند ورقه مربوطه را هم ذکر فرمائید این فعالیت سبب محبوبیت شما در الگوریتم گوگل است و برهان مهمی دربهبود سکو بندی وب سایت میباشد.

رویارویی لینک و پیوند ها
ما بایستی صفحه ها داخلی خویش را با به کار گیری از کلید کلمه های کانونی جانور به مقاله ها دیگر لینک و پیوند دهیم. پیاده سازی این استراتژی اکثر زمان ها مشقت بار میباشد. این دسته پیوند ها وزن بیشتری از نقطه لحاظ موتورهای کاوش دارا هستند. این فرمان منجر محبوبیت پیوند ما میگردد، که یک کدام از دیگر از عامل ها مهم الگوریتم های درجه بندی گوگل میباشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: شناخت با گونه های بک لینک و پیوند، نحوه های تولید آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در بهینه سازی وبسایت

اشتراک عکس
ما میتوانیم تصاویر محصول ها اینترنت سایتمان را به اشتراک بگذاریم یا این که آن‌ها‌را منتشر کنیم. میتوانیم از دوستانمان بخواهیم که راجع‌به آنان لحاظ بدهند، این عمل به ترافیک وبسایت امداد میکند. به کار گیری از وبسایت های اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا، Picli، Tumblr، Instagram، Imgur، و غیره امداد بزرگی به معرفی عکس ها و اینترنت سایتمان می نماید.

نوشته‌علمی دارای ربط: اهمیت به کارگیری از تصویر در بهینه سازی وبسایت و رویه های ایجاد محتوای تصویری



offpage یا این که اف پیج

تبلیغات ویدئویی
تبلیغات تولید ها، ایده ها کارشناسانه و باز‌نگری تولیدات را میتوانیم در قالب فیلم در یوتیوب، Metacafe، Dailymotion، Vimeo، Vine، Hulu، و غیره به نشر بگذاریم. اشتراک فیلم و عکس یکی‌از مهم ترین عمل های سئو فرنگی می‌باشد.

ارسال مقاله‌ها طبقه بندی:
استعمال از وب سایت هایی مانند Craigslist، Kugli، MySpace، iMadespace، Vivastreet برای طبقه بندی مقلات کاربرد ویژه ای دارااست و می‌توانیم آنان را به طور مجانی منتشر کنیم.

فهرست کسب و فعالیت
سایت خویش را به دایرکتوری های معروف کسب و عمل ارائه دهیم و از مخاطبان محلی و همینطور مخاطبان جهانی بخواهیم تا کسب و عمل شما‌را گزینه انتقاد و باز‌بینی قرار دهند. این عمل سبب ساز می گردد ترافیک وب سایت ارتقاء پیدا نماید. بعضا از وب سایت های دوستداشتنی مانند بینگ، Justdial، Yelp.com، Sulekha و غیره در مورد کسب و فعالیت موجود هست.

پرسش و جواب
میتوانیم در پرسش و جواب ها کمپانی کنیم. پرسیدن سوال های وایجاد بک لینک و پیوند به وبسایت در بخش منشا سبب ارتقاء درجه بندی و یک خط مش عالی برای ارتقا محبوبیت پیوند هست.

اشتراک گذاری مدرک
ما میتوانیم اوراق تجاری، بروشورهای اطلاعاتی و اسلایدها را در ورقه ها Google ، SlideShare و غیره به اشتراک بگذاریم. این به ما امداد می نماید که سایت با اسم تجاری شناسایی شود و امداد به سزایی به برندیگ شما مینماید.

ایندکس مقاله ها
در حالتی که مقاله ها شما خیلی ارتفاع می‌کشد تا به وسیله گوگل و دیگر موتورهای کاوش ایندکس شود می‌توانید به طور دستی آنان‌را ایندکس فرمائید و یا این که از ابزار هایی به کارگیری نمایید تا مقاله‌ها شما به‌سرعت بوسیله موتورهای کاوش ایندکس شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.