یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

استفاده از yoast سئو و تاثیرات آن

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

استفاده از yoast سئو و تاثیرات آن

۱,۱۳۴ بازديد
همینطور بایستی از درج عناوینی مثل ورقه اصلی یا این که برگه تازه بپرهیزید. به کار گیری از چنین عباراتی در تگ تیتر می‌تواند گوگل را در گیر خطا نماید و شدیدا موجب کاهش نرخ کلیک کاغذ می‌شوند.
عبارات کلیدی را اولِ تگ تیتر قرار دهیدطبق تجربه ما و پژوهش ها صورت گرفته ، به فعالیت بردن کلمه و واژه کلیدی در اولِ تگ تیتر تاثیر مثبتی در جایگاه وب سایت در گوگل دارااست و از طرفی یوزرها معمولا دو یا این که سه واژه و کلمه نخستین هر تیتر را مشاهده مینمایند.:
نمونه تحت یک مثال غلط در درج تگ تیتر میباشد. در اینجا واژه و کلمه کلیدی متاسفانه در پایان عبارت نوشته شده و لغات ابتدایی در تمام صفحه ها تکراری خواهند بود.
اسم تجاری | گونه بندی عمده محصول ها – جور بندی تولیدات جزئی – اسم متاع(کلمه و واژه کلیدی اصلی )
مارک و اسم تارنما را در تیتر بنویسیددر صورتی‌که یک مارک قادر و شناخته گردیده دارید سئو در مشهد ، اضافه کردن آن به عنوان ها ممکن میباشد به ارتقاء نرخ کلیک یاری دهد. البته در هرحال ، به کار گیری از اسم تارنما در انتها تیتر صفحه ها تاثیر مثبتی در بهینه سازی داراست. در بخش اعظمی از مورد ها حتی خویش گوگل اسم و مارک تارنما را به انتهای تیتر اکران داده گردیده در حاصل بیشتر می نماید.
برای مشتریان خویش بنویسیددر حالی که متاتگ تیتر از لحاظ اصول بهینه سازی بسیار مهم میباشد ، ولی شما می بایست به تفکر جذب کلیک از یوزرها باشید. مهم میباشد که علاوه بر seo و به کارگیری از لغات کلیدی در بهینه سازی ، اعتنا ویژه ای به تجربه کاربری داشته باشید.
چرا گوگل تیتر کاغذ را در نتیجه ها تغییر تحول می‌دهد؟گاهی اوقات پیش میاید که تیتر اکران داده گردیده در نتیجه ها جستجوی گوگل با تگ عنوانی که شما نوشته اید گوناگون میباشد. این واقعه می‌تواند به چندین استدلال باشد که درپی هرکدام را توضیح می‌دهیم:
تکرار واژه و کلمه کلیدی در تیتر – استعمال زیاد از واژه کلیدی در تیتر موجب می‌شود که گوگل آن را حذف و معمولا هدینگ H1 و اسم تارنما را جایگزین آن مینماید.
عدم انطباق تیتر با کلمه و واژه کاوش گردیده به وسیله استفاده کننده – گهگاه کاربری یک عبارت را کاوش می نماید و ورقه یا این که محتوایی از تارنما شما که با آن هم خوانی داراست نمایش داده میشود، البته زیرا در تگ تیتر ، عبارت کاوش گردیده به وسیله استفاده کننده نیست ، گوگل به تعیین خویش آن را تغییر و تحول می‌دهد.
استعمال از yoast سئو – وردپرس اینگونه تمجید گردیده که اسم نوشته یا این که کاغذ را با ادغام اسم تارنما را در تگ تیتر قرار میدهد. هنگامی که شما پلاگین yoast را نصب می‌کنید ، الگوی دیگری برای متاتگ تیتر تعریف‌و‌تمجید میگردد و در حالتی که که‌این دو با هم گوناگون باشند ، ربات گوگل را در گیر نادرست و سردرگمی میکند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.