یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

گواهی جعبه Google Sandbox چه است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

گواهی جعبه Google Sandbox چه است؟

۱,۱۳۶ بازديد

گواهی جعبه Google Sandbox چه است؟
صد رد صد تا به امروز در فروم های تخصصی، با مدرک جعبه گوگل مواجه گردیده اید. در آغاز بایستی بگوییم که  بهترین سئو کار  گوگل یک تئوری تجربی میباشد که برخلاف الگوریتم هایی مانند پاندا ، هیچ وقت وجود آن تکذیب و یا این که تائید نشده میباشد. بر این مبنا زمانی در مدرک جعبه یک دامنه ی تازه فعال سازی کردید، گوگل به بازه 1 الی 4 ماه شمارا ذیل حیث میگیرد تا از کیفیت کارتان مطمئن شود و موضوع ی اصلی عمل شما نیز برای گوگل معین شود.

گواهی جعبه در واقع به زمین های شنی اطلاق می گردد که خردسال ها در آن قرار گرفته و بازی می‌کنند که اضافه برای امنیت طفل میباشد. به همین عامل میباشد که برای دامنه های نو ساخت گردیده ( که بچه میباشند ) اصطلاح حالت گواهی جعبه به کار گیری می‌گردد. زمانی گوگل از کیفیت کارتان اطمینان نتیجه ها کرد، می‌توانید از سندباکس بیرون گردیده و به کارتان ادامه دهید. چنانچه میخواهید که‌این زمان را کاهش دهید میتوانید از محتوای باکیفیت تری استعمال نمایید. همینطور می‌توانید از شبکه های مردمی هم به کار گیری نمائید و پیوند های معتبرتری را ساخت نمایید.

کاربرد گواهی جعبه گوگل Google sandbox
آیا می‌دانید که سندباکس چرا تولید میگردد؟ مدرک جعبه برای پرهیز از پیشترفت سریع وبسایت های اسپمر در حاصل گوگل، در آغاز در سال 2014 اجرا شد. بنابراین وبسایت های مبتدی نمی توانند به‌سرعت در برگه ی اولیه حاصل قرار بگیرند. با این وجود هنوز هم وب سایت هایی وجود دارا‌هستند که بازدید کنندگان متعددی را به خویش جذب مینمایند. در عصر ی سندباکس پیشرفت چندانی را در خویش نمیبینید البته به ندرت تعداد بازدید کنندگان تان بیش تر میگردد. درصورتی که بعد از برهه زمانی کوتاهی در واحد سنجش بازدید کنندگان جهش ناگهانی دیدید، میتوانید بفهمید که از سندباکس بیرون گردیده اید. مدرک جعبه در واقع جریمه یا این که تنبیه وجود ندارد بلکه صرفا از پرورش بیشتراز حد اسپمر های تازه پرهیز مینماید. ابته بایستی ذکر کرد که مدام هم وبسایت ها با سندباکس مواجه نمی‌شوند.

شناسایی گواهی جعبه گوگل
از کجا می اقتدار فهمید که رده نامناسب در کلمه ها کلیدی علتش جریمه های گوگل میباشد یا این که سندباکس؟

در شرایطی‌که بعداز مدتی کار با کاهش بازدید کننده مواجه شدید و جایگاه تان در گیر افت شد، تامل نکنید که به سندباکس مبتلا گردیده اید. این واقعه برای دامنه های نو چهره می‌دهد و در حالتی‌که یک توشه از سندباکس بیرون شدید، دیگر هرگز به آن مبتلا نمی گردید. پس عامل این افت چه می باشد؟ مهمترین عامل آن جریمه شدن به وسیله یکی‌از الگوریتم های گوگل میباشد.

ماه عسل گوگل
شاید برایتان پیش آمده باشد که وبسایت تان در یک ماه نخستین پیشرفت فوق العلاده ای داشته و بعد از مدتی افت کرده؛علت این قضیه چه است؟ اصطلاح ماه عسل گوگل برای به عبارتی عصر ی پیشرفت وب سایت ها به کار گیری می‌شود. اما می بایست اعلام کرد که در مواقعی برای صفحه های نو ی وب سایت های سابق هم درستی می نماید. برای مثال با اتشار یک عکس یا این که مقاله در آغاز مخاطبان بخش اعظمی را جذب می‌کنید اما بعد از مدتی این واحد سنجش به صورت قابل توجهی کاهش پیدا میکند. برهان آن قادر است اعتنا گوگل به مطالب نو خیس از شما باشد.

درین زمان ی ماه عسل زمانی در سکو ی بالا قرار میگیرید ، گوگل همت و مخاطبان شمارا به توجه بازبینی می نماید. واحد سنجش ورود و خروج یوزرها از وب سایت شما روی سود ی آخرین این باز‌بینی اثر میگذارد. پس علاوه بر الگوریتم های گوگل، مخاطبان هم در‌این مرتبه موءثر می باشند. هنگامی بعداز یک زمان پیشترفت، سقوط می‌کنید می بایست بدانید که منزلت حقیقی وواقعی شما همین بوده میباشد.


تفاوت سندباکس و ماه عسل
تفاوت اصلی مدرک جعبه و ماه عسل این میباشد که ، سندباکس در اولِ استارت به فعالیت وبسایت ممکن میباشد رخداد بیوفتد؛ ولی ماه عسل مرتبط با هر عصر ی افت یا این که رکود تارنما است. تفاوت بعدی این میباشد که گواهی جعبه مرتبط با کلیه ی صفحه ها تارنما هست؛ ولی ماه عسل تنها دربرگیرنده یک مقاله یا این که یک کاغذ ی یگانه از سایت تان است. ولی شباهت این دو طرز، نظارتی بودن آن هاست و هدفشان گزینش رده شماست.

سود گیری
در صورتیکه سعی و شکیبایی متعددی ندارید، از ساخت سایت نو خودداری کنید. چون درین فرایند پیروزی های کوتاه زمان را نباید به منزله ی موفقیت دانست و نباید ناامید گردید. از اصول بهینه سازی پیروی نمایید و از طریق ها و ترفند های جانبی به کار گیری نکنید. بعداز 6 ماه میتوانید بررسی صحت از جایگاه و سعی خویش داشته باشید و در غایت در کلمه و واژه کلیدی متبوع در ورقه نخستین گوگل قرار بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.