جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

seo کلاه سپید چه است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

seo کلاه سپید چه است؟

۱,۱۳۹ بازديد

seo کلاه سپید چه است؟ فراگیری تکنیک های سئو در مشهد کلاه سپید
بهینه سازی کلاه سپید چه می‌باشد؟ یادگرفتن تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید
آیا می‌خواهید فارغ از نگرانی از پنالتی شدن در کلمه ها کلیدی مالامال رقابت، درجه کسب فرمایید؟ پس وقت آنست که به اندیشه seo کلاه سپید باشید.

ولی قبلی از اینکه آغاز به بهینه سازی کلاه سپید فرمائید، ممکن میباشد این سوال برای شما پیش بیاید که آیا صرف با seo کلاه سپید می اقتدار با وبسایت های آلوده و کثیف به seo کلاه سیاه رقابت کرد؟ بله، شما می‌توانید. دست‌کم در اکثر زمان ها کسب و امور این انگیزه دست یافتنیست.

در‌این نوشته‌ی‌علمی به معرفی تکنیک های seo کلاه سپید می‌پردازیم. ولی در صدر قصد داریم که seo کلاه سپید و کلاه سیاه را تعریف‌و‌تمجید کرده و تفاوت دربین آن‌ها‌را شرح دهیم.

مقایسه بهینه سازی کلاه سپید و seo کلاه سیاه
انگیزه کلی هر دسته seo ارتقا مرتبه سایت در نتیجه ها موتورهای جستجوست. seo در موقعیت کلی به دو جور مجزای کلاه سپید و کلاه سیاه تقسیم بندی می‌شود. ولی تفاوت در بین این دو در چه است؟

بهینه سازی کلاه سپید چه می‌باشد؟
مراد از بهینه سازی کلاه سپید به کار گیری از تکنیک ها و تاکتیک های مقبول گوگل میباشد. انگیزه از این تکنیک ها ارائه شایسته ترین حاصل برای یوزرها موتورهای جستجوست. مثلا یکی این تکنیک ها در حق تقدم قرار دادن یوزرها نسبت به موتورهای جستجوست.

تحت عنوان یک کلاه سپید:

در راستای قانون ها گوگل کار میکنید.
seo ها را در راستای نیاز یوزرها و خیر موتورهای کاوش انجام میدهید.
محتوای با ارزشی ایجاد می‌کنید که اشخاص عشق مند به تلاوت و اشتراک گذاری آن میباشند.
اینترنت سایتی می سازید که در قضیه کاری شما نسبت به دیگر رقبا، رده جداگانه و برتری دارااست.
سرعت تارنما شما زیاد بوده و اکران آن در گوشی صراحت دارد.
از متا تگ های درست به کار گیری می‌کنید.
عمل با تارنما شما سهل میباشد.
روی دیگر سکه، seo کلاه سیاه میباشد جای دارد و تکنیک های آن در مقابل بهینه سازی کلاه سپید میباشد.

seo کلاه سیاه چه است؟
seo کلاه سیاه به تکنیک هایی گفته می‌شود که استعمال از طریق های آن در راستای ضوابط گوگل وجود ندارد و در اکثر وقت ها مواقع نیز این اقدامات دور از ایده پرداز میباشد. ولی ممکن میباشد که به شما در کسب حاصل ایده آل یاری نمایند. seo کلاه سیاه غالبا بر روی نقاط ضعف الگوریتم ها تمرکز مینماید.

تحت عنوان یک کلاه سیاه شما معمولا:

قانون ها گوگل را پایین پا می گذارید.
مورتوهای کاوش را نسبت به یوزرها در حق تقدم بالاتری قرار می دهید.
سعی بر فریب یوزرها با به کار گیری از تکنیک هایی مانند Cloaking یا این که Doorway pages می‌کنید.
تارنما سایر افراد را هک میکنید.
ما قصد نداریم که در‌این مقاله به دعوا در رابطه اخلاقی بودن این تکنیک ها بکنیم. نکته کلام ما اینست که به کار گیری از طریق های seo کلاه سیاه غالبا با ریسک متعددی هم پا میباشد.

به همین برهان میباشد که ما هیچگاه در وب لاگ رادزاد یوزرها را تشویق به seo کلاه سیاه نکرده ایم. ما طرفدار طریق های کلاه سپید هستیم، هر یک سری بهینه سازی کلاه خاکستری نیز آیتم بدی وجود ندارد.

براین اساس انگیزه این مقاله اینست که به شما نشان دهد چرا تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید در اکثر زمان ها مواقع بهتر از کلاه سیاه میباشد. (مگر اینکه کسب و فعالیت شما به نحوی باشد که کلاه سیاه را دیکته نماید)

ولی در صدر بدین سوال میپردازیم که آیا بهینه سازی کلاه سپید برای شما مطلوب می‌باشد یا این که نه؟

آیا بهینه سازی کلاه سپید مدام شایسته ترین گزینش به حساب آورده می شود؟
جواب این سوال متعلق به هدف ها شماست. در صورتیکه انگیزه شما ایجاد برندی به یاد ماندنی میباشد، بهینه سازی کلاه سپید به عبارتی راهیست که می بایست دنبال نمائید. ولی درصورتی که در کسب و کارهایی مانند وام های یک روزه عمل می‌کنید، احتمالا بهینه سازی کلاه سپید پاسخگوی شما نمی‌باشد.

با اینکه ما طرفدار نحوه های کلاه سپید هستیم، البته کسب و کارهایی مانند شرط بندی یا این که وام های یک روزه، نسبتاً شانسی برای پیروزی با seo کلاه سپید ندارند. شاید شما با به کارگیری از seo کلاه سپید به جایگاه های نیکی در‌این جور کسب و امور دست یابید، البته رقبای شما در چنین قوانینی کارایی می‌کنند تا با به کار گیری از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه، شمارا به تحت بکشند.

البته در حالتی که در یک کسب و عمل رسمی کار میکنید (ما معتقدیم که اکثر وقت ها خواننده گان ما در چنین کسب و کارهایی فعال می باشند)، اقبال متعددی برای موفقیت سوای استعمال از بهینه سازی کلاه سیاه دارید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.