یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تاثیر بک پیوند بد وخوب چه می باشد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تاثیر بک پیوند بد وخوب چه می باشد؟

۱,۱۴۵ بازديد

تاثیر بک پیوند بد وخوب  چه می باشد؟
بهینه سازی وبسایت  اهمیت بسزایی در بازید وب سایت شما داراست وباید به آن اعتنا متعددی کرد و شما بایستی محاسبه متعددی راجب بک لینک و پیوند هایی که ساخته اید داشته باشید، و به دنبال آن نقاط قوت و ضعف وب سایت خویش را پی ببرید. چنانچه بک لینک و پیوند خیر بسازید سبب می شود شما در سرچ گوگل یا این که موتور های جستوجوی دیگر سکو های خوب و راضی ککنده ای کسب نمائید. سئو در مشهد و حمچین بک پیوند های بد سبب میگردد درجه شما در گوگل کاهش یابد و در بدترین حالتش تارنما شما پنالتی میگردد یعنی اینکه از سرچ های گوگل بیرون شود. و برای جل.گیری از این رخداد شما بایستی یک تناسب در میان بک پیوند های بد و خوب قرار دهید.

چه کلمه های پرکاربردی در تولید بک استعمال می‌شود؟
Link juice: این اصطلاح برای نشان دادن اعتبار لینک و پیوند های یک وبسایت به کار گیری می شود؛ برای مثال وقتی که یک وب سایت اعتبار بالایی دارااست و پیوند شما‌را link juice معرفی می نماید؛ این سیرتکامل پیوند ها سبب ساز دارای اعتبار شدن وبسایت شما می گردند.

بک پیوند های nofollow و follow:
در صورتیکه بخواهیم معمولی و مملموس به تعریف‌و‌تمجید این دوواژه بپردازیم لینک و پیوند های nofollow به پیوند هایی گفته می گردد که زمانی شما در آن وبسایت ها بک پیوند میسازید هیچ اعتباری از آن وبسایت به تارنما شما انتقال نمیابد. اما لینک و پیوند های follow از بها بیشتری برخوردارند یعنی اینکه لینک و پیوند های فالو از اهمیت بیشتری واکنش دارا‌هستند و منجر می گردند اعتبار سایتی که در آنان بک لینک و پیوند ساخته اید به وب سایت شما انتقال یابد.


قیمت پیوند های nofollow
بک پیوند های نوفالو را نباید بی بها در لحاظ بگیریم بلکه بک لینک و پیوند های تازه فالو کامل کننده بک پیوند های فالو می‌باشند و همینطور می بایست از این کوضوع با خبر باشید شما در‌صورتی‌که برای تارنما خویش تنها بک لینک و پیوند فالو بسازید خیر صرفا به تارنما خویش منفعت نرسانده اید بلکه سبب ساز بی قیمت شدن آن در گوگل گردیده اید. پس برای بهینه سازی خوب وبسایت قطعا تولید بک لینک و پیوند نوفالو را دورازشوخی بگیرید.

شناخت با ابزار های گوگل
گوگل برای بهبود و ارتقا ترافیک روی وبسایت شما، ابزارهایی را پباده سازی نموده که درین فراگیری به معرفی این ابزارهای کاربردی و شیوه فعالیت با آنها می پردازیم. پس پیرو با یارا پلاس همدم باشید.

 

گوگل اینترنت مستر تولز” “google web master tools
به‌طورقطع بایستی بگوییم یکی‌از مهم ترین و شناخته‌گردیده‌ترین ابزارهای گوگل، اینترنت مستر تولز هست و یک اینترنت مستر رشته‌ای بایستی قطعاً با این ابزار شناخت بی نقص داشته باشد. گوگل اینترنت مستر تولز، ابزاری ست برای بهبود seo وبسایت که به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا همانند ربات گوگل به اینترنت‌تارنما خویش نگاه نموده و بررسی تارنما خویش را به‌تنهایی انجام دهید.

شما با این ابزار می توانید ساختار، ترافیک، سالم و باصرفه‌سازی وبسایت خویش را بازنگری نموده و بعداز آن به بهبود وب سایت خویش بپردازید.

گوگل ترندز “google trend”
یکی‌از ابزارهای بسیار کاربردی در جستن عبارات کلیدی که بیشترین سرچ را دارا هستند، گوگل ترندز است. این ابزار می تواند به شما نشان دهد که در چه ماه‌ها و چه روزهایی بیشترین سرچ در زمینه‌ی آن واژه و کلمه کلیدی انجام می گردد. هم‌چنین میتواند واحد سنجش محبوبیت این کلمه و واژه کلیدی در مکان‌های متعدد را به شما نشان دهد.

مثلا در صورتیکه شما یک وب سایت توریسم دارید و می خواهید در زمستان برای تور روسیه مطلبی را تهیه و تنظیم و نشر دهید، با ترسیم یک نمودار خیالی به شما نشان میدهد که درین فصل به چه میزانی، تور روسیه سرچ می شود. ناگفته نماند گوگل ترندز میتواند عبارات شبیه واژه و کلمه‌ی کلیدی انتخابی شما‌را نشان دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.