یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نکاتی که باید هنگام درست کردن اینفوگرافیک به ان دقت داشت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نکاتی که باید هنگام درست کردن اینفوگرافیک به ان دقت داشت

۱,۱۰۵ بازديد

به اندازه و مقیاس دقت نمائید
رعایت نکات مرتبط با اندازه و مقیاس المان‌ها و تصاویر در اینفوگرافی ممکن میباشد یکی‌از اختلال‌ترین امور برای طراحان مبتدی باشد. البته اعتنا به آن می تواند به طور بدون واسطه بر روی ظواهر و جذابیت پباده سازی شما تاثیرگذار باشد. سئو در مشهد  اولی نکته‌ای که بایستی به آن دقت داشته باشید تهیه و تنظیم اندازه‌های مربوط نوشته‌ها به سیرتکامل‌ای میباشد که به راحتی به وسیله استفاده کننده خوانده گردد. در صورتی‌که قصد پرینت کردن اینفوگرافی خویش را داشته باشید این فعالیت ممکن میباشد یه خرده معضل برانگیز باشد. علاوه بر این تهیه صحیح اندازه و مقیاس تصاویر میتواند به پباده سازی شما عمق و دکورا سیون منظمی ببخشد. بدین نکته نیز اعتنا داشته باشید که اندازه المان‌های متعدد می توانند بیان کنده اهمیت هرمورد از آن ها باشد.

ترازبندی را فراموش نکنید
یک کدام از دیگر از نکات بسیار اساسی در پباده سازی اینفوگرافیک دقت به ترازبندی المان‌های ورقه میباشد. با ترازبندی موادتشکیل دهنده متفاوت می توانید به نظم و ترتیب و همینطور تقارن پباده سازی خویش یاری نمائید. ترازبندی در کار‌های مرتبط با پباده سازی گرافیکی موضوعی بسیار با اهمیت میباشد که موجب نظم و چیدمان مطلوب پباده سازی شما شود. اما بهتر میباشد بگوییم که ترازبندی نیز ممکن میباشد برای طراحان مبتدی پاره ای اختلال باشد. البته میتوانید با پاره ای تمرین و آزمایش کردن به خیر و خوبی در آن مهارت پیدا فرمایید.

منابع و طرق ارتباطی را بیان فرمایید
با وجود اینکه این نکته بیش‌خیس مرتبط با جنبه بازاریابی میباشد، ولی بهتر میباشد برای پباده سازی اینفوگرافیک نیز به آن اشاره کنیم. به هنگام پباده سازی اینفوگرافی خویش همواره فضایی خالی در انتها شیت در لحاظ داشته باشید. در‌این نصیب هرگونه از منابع مصرف شده در اینفوگرافیک خویش را بیان کرده و قید کردن داده ها تماس مرتبط با کمپانی و کسب و فعالیت خویش را فراموش نکنید. با تکثیر اینفوگرافیک در فضای وب میتوانید انتظار بازدیدهای اکثری را از سوی یوزرها گوناگون در وب داشته باشید. با اعتنا بدین قضیه بهتر میباشد مجموع داده ها تماس کمپانی خویش مانند نشانی سایت یا این که آدرس اینترنتی را به طور شفاف در مکانی مطلوب از تصویر بیان فرمائید. درصورتی که اطلاعاتی تخصصی را در اینفوگرافیک خویش بیان میکنید، درج داده ها تماس برای جواب به سوال های احتمالی بازدیدکنندگان روشی عالی خواهد بود.

از نمودارهای متفاوت به کارگیری نمائید
هنگامی که می خواهید در اینفوگرافیک خویش داده ها گوناگونی را به اکران گذارید، کوشش فرمایید از نمودارهایی با انواع متعدد و گوناگون به کار گیری فرمائید. همان دیگر از یک نوع چارت، گراف، یا این که نمودار اطلاعاتی یکسان برای به تصویر کشیدن آمار گوناگون به کارگیری نکنید. با چنین روشی پباده سازی شما برای مخاطبان جالب خواهد بود. در‌حالتی که مسلما به به کار گیری از یک نوع نمودار اطلاعاتی برای یک سری داده متعدد نیاز دارید، می توانید از رنگ‌های متعدد برای هرمورد به کار گیری نمایید. با به کارگیری از رنگ‌های متفاوت میتوانید به استفاده کننده اکران تعدادی نوع داده گوناگون و جداازهم را نشان دهید.

از گرافیک‌های اضافه و پیچیده به کارگیری نکنید
بی آلایش نگه داشتن پباده سازی رسمی کلی برای ساخت و ساز تصاویر دیدنی و کاربردی میباشد که برای پباده سازی اینفوگرافیک نیز می بایست به آن دقت داشته باشید. غرض از پباده سازی و تولید اینفوگرافیک ذکر داده ها پیچیده به زبانی بی آلایش میباشد. استعمال از گرافیک‌ها و متن ها پیچیده صرفا شما‌را از مقصود پباده سازی به دور خواهد کرد. فقط کافیست به خیال و خاطر داشته باشید که وظیفه شما انتقال و تفهیم داده ها به شکلی بی آلایش و قابل ادراک میباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.