یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

رمزنگاری URL های وب سایت برای سایت مپ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

رمزنگاری URL های وب سایت برای سایت مپ

۱,۱۲۴ بازديد

رمزنگاری URL های وب سایت
حال که شما از آن مرحله گذشتید و اهمیت صفحه های وب سایت خویش را یافتید، سئو در مشهد  بازه زمانی آن فرا رسیده که Url های سایتتان را کد گذاری نمائید.

برای این عمل شما می بایست هر URL را در قالب تگ های XML قرار دهید. در صورتیکه تجربه ای در قضیه کد نویسی HTML داشته اید، اینجا به درد خواهد خورد. همانطور که در صدر اشاره کردم، “ML” در XML مخفف markup language یا این که به عبارتی لهجه نماد گذاری میباشد که در HTML نیز به به عبارتی معناست.

حتی در صورتیکه XML برای شما تازه و غریبه میباشد، حافظه گرفتنش زیاد پیچیده وجود ندارد. برای آغاز، کافی میباشد یک اپلیکیشن ویرایشگر متن (text editor) دانلود نمایید تا بتوانید در آن یک پوشه XML بسازید.

Sublime Text یک تعیین عالی برای این فعالیت میباشد.



آنگاه کد مربوطه را به هر url اضافه نمایید.

لوکیشن (location)

پایانی تغییر و تحول (last changed)

زمان تغییرات (changed frequency)

حق تقدم کاغذ (priority of page)

اینجا تعدادی نمونه زدم برای اینکه بدانید هر مورد برای هر کد چه گونه میباشد.

http://www.examplesite.com/page1
2019-1-10
هر هفته
2
هر چقدر که مایحتاج میباشد بازه بگذارید و مطمئن باشید که‌این عمل را به صورت درست انجام می دهید. هنگامی که میخواهید این کد ها را اضافه نمائید، تکست ادیتور یا این که ویرایشگر متن، عمل را برای شما خیلی معمولی خیس می نماید، البته همچنان مایحتاج میباشد که خودتان هم با تمرکز باشید.

مرحله 3: دارای اعتبار ساختن کد
وقتی که به طور دستی کدگذاری میکنید، احتمال نادرست وجود داراست. ولی برای اینکه وب سایت مپ شما به صحت فعالیت نماید، نباید در آن خطایی وجود داشته باشد.

خوشبختانه، ابزارهایی وجود دارا هستند که به شما یاری می نمایند تا کد های خویش را اعتبار سنجی نمایید و مطمئن گردید که امرها به صحت فعالیت می نمایند. یک اپلیکیشن آنلاین وجود دارااست که به شما امداد می نماید تا این عمل را انجام دهید. تنها کافیه در گوگل عبارت “sitemap validation” را سرچ فرمائید، مسلما چیز به درد بخوری پیدا می‌کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.