جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

غلط Failed To Load Resource در وردپرس چه چیزی است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

غلط Failed To Load Resource در وردپرس چه چیزی است؟

۷۴۴ بازديد

راه‌اندازی کسب و عمل آنلاین یک کدام از شایسته ترین راه و روش های جان دار برای کسب درآمد میباشد. به همین ادله نیز اشخاص متعددی از کسب و شغل های سنتی به سمت فعال سازی سایت روی آورده اند.  بهترین سئو کار  اشخاص به مراد راه‌اندازی تارنما خویش در بالا درپی تنظیم هاست و دامنه مطلوب تحت عنوان زیرساخت های اساسی یک سایت می باشند. در هنگام تعیین هاست می بایست موضوعات مختلفی را مدنظر قرار دهید. برای مثال در شرایطی‌که ارزش برای شما اصلی میباشد یکی‌از پلن های هاست اهل ایران ارزان و در حالتی که ماهر بودن برای شما حق تقدم داراست هاست منحصربه‌فرد وردپرس شایسته ترین گزینش برای شما میباشد. بعداز پشت رمز گذاشتن روند ابتدایی برهه زمانی آن میرسد که تارنما خویش را در راستای اهدافی که دارید مدیر کنید. البته گهگاه در‌این مسیر ممکن میباشد با مشکلاتی رو به رو گردید که تلاش اینترنت سایتتان را ذیل تاثیر قرار دهد. یک کدام از این ایرادات نادرست در لود منابع در وردپرس میباشد که سبب می‌شود صفحه ها وبسایت شما به طور بی نقص بار گذاری نشوند. در‌این نوشته‌ی علمی از مقر علم صاحبخانه فا تصمیم داریم تصمیم داریم طرز رفع غلط Failed To Load Resource در وردپرس را به شما فراگیری دهیم.

موضوعاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن ها پرداخته شود، به شرح پایین میباشد:

غلط Failed To Load Resource در وردپرس چه چیزی است؟
عارضه ها اشتباه در لود منابع در وردپرس و شیوه رفع آن


اشتباه Failed To Load Resource در وردپرس چه است؟
به صورت معمول ممکن میباشد شما در وقتی که کارایی می‌کنید فایلی را در وردپرس خویش لود نمایید با غلط Failed To Load Resource مواجه گردید. در واقع یک برگه وردپرسی از قسمت های مختلفی مثل تصاویر، کدهای جاوا اس*******یت، استایل های CSS و خیلی مورد ها دیگر درست شده میباشد و همگی آنان با هم و در کنار هم یک برگه را ساخت و ساز می نمایند. هم اکنون وقتی که شخصی نشانی ورقه را در مرورگر خویش وارد می نماید، شیت متبوع و همگی فولدر های قرار گرفته در آن نیز در مرورگر شخص بار گذاری میشوند.

هم اکنون در حالتی که مرورگر نتواند یکی‌از این پوشه ها را بار گذاری کند، برگه برای مخاطب فارغ از پوشه مربوطه نشان داده میشود در به عبارتی مقطع نیز در قسمت Console در Element Inspect اروری به عنوان نادرست Failed To Load Resource در وردپرس نشان داده میشود. در چنین قوانینی شما متوجه می‌شوید که کدام یک از صفحه های و دقیقاً کدام قسمت آن‌ها دارنده اشتباه بار گذاری منابع در وردپرس بوده اند. با دقت به اینکه در شکل وچود اختلال در بار گذاری شدن بخشی مشخص و معلوم از یک برگه، بار گذاری کاغذ به طور بدون نقص شکل نمی گیرد، در شرایطی‌که شما در راستای رفع آن غلط اقدامی انجام ندهید یوزرها نمی توانند ورقه را به آن شکلی که شما می‌خواهید مشاهده نمایند. در فیض این دستور روی حیث یوزرها و بازخوردی که اخذ می‌کنید تاثیر بی واسطه دارااست. پس تا انتهای این نوشته ی علمی با ما یاروهمدم باشید تا طریق رفع نادرست در بار گذاری منابع در وردپرس را به شما فراگیری دهیم.

عارضه ها غلط در بار گذاری منابع در وردپرس و روش رفع آن
اشتباه Failed To Load Resource به صورت های مختلفی و با معنی و معنی متفاوتی قابل مشاهده خواهد بود. شما میتوانید برای مشاهده این ارور مسیر پایین را دنبال فرمایید:

در قدم نخستین می بایست ورقه ای که قصد دارید آن را محاسبه فرمایید را در مرورگر خویش گشوده فرمایید.
بعد در ورقه راست کلیک کرده و از بین مورد های جان دار، آیتم Inspect Element را تعیین فرمائید.

در منویی که در کنار شیت فوق به شما نمایش داده میشود، زبانه Console را تعیین فرمایید. در‌این زبانه می‌توانید نادرست در لود منابع در وردپرس را به صورت های مختلفی مشاهده نمائید.
برخی از متداول ترین مثال های این اشتباه عبارتند از:
Failed to load resource net::ERR_CONNECTION_REFUSED
Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found)
Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)
Failed to load resource: net::err_name_not_resolved
به خواسته رفع نادرست Failed To Load Resource در وردپرس می‌توانید از راه‌حل های مختلفی استعمال نمایید. بعضی از بزرگترین چاره ها عبارتند از:

غیرفعال کردن پلاگین ای امنیتی
غیرفعالسازی و فعالسازی مجدد کلیه پلاگین ها
به روزرسانی قالب و پلاگین ها
تغییر‌و تحول نشانی وردپرس پیش فرض
به‌دنبال هرکدام از آن ها را به صورت ظریف تری برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید.

1. غیرفعال کردن پلاگین های امنیتی وردپرس
درصورتی که شما این اشتباه را به همدم عبارت a status of 404 مشاهده کردید، می بایست این برداشت را داشته باشید که نشانی مرتبط با منبع متبوع عوض شده یا این که یک پلاگین به وردپرس این اذن را نمی دهد که بتواند به آن منبع دسترسی پیدا نماید. در بیشتر مواقع پلاگین های امنیتی به جهت سعی برای بالا بردن امنیت تارنما شما دسترسی به وردپرس را محدود می نمایند. در سود در شرایطی که می‌خواهید اطمینان نتایج فرمایید که خلل مربوطه به پلاگین های امنیتی فعال روی اینترنت سایتتان دارای ربط میباشد یا این که خیر فقط کافیست آن ها را غیرفعال و فیض را نظارت فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.