یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

رازهای ارتقا بازدید از گوگل به یاری تصاویر

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

رازهای ارتقا بازدید از گوگل به یاری تصاویر

۱,۱۰۲ بازديد

رازهای ارتقا بازدید از گوگل به یاری تصاویر
وبلاگ > کاغذ مهم
طرق بخش اعظمی برای بهتر چشم شدن مطالب در تارنما‌تان وجود دارااست. تایپ کردن یک محتوای بی نیاز، با رعایت موردها seo نظیر تگ های Heading یا این که استعمال از لغات long tail در نوشته های‌مان، البته تنها یک شیوه برای ساخت‌و‌ساز یک محتوای سئو در مشهد  حقیقتا جالب وجود داراست و آن استعمال از تصاویر دارای ربط و باکیفیت میباشد.


و شایسته ترین حادثه در زمینه‌ی تصاویر این میباشد که با مقداری اعتنا در seo، تعداد متعددی از یوزرها را از روش موتورهای کاوش روانه وبسایت شما می‌نمایند. البته برای اینکار نیاز به رعایت اصولی دارید که در‌پی به آن‌ها می پردازم:

رمز اولیه : تعیین تصاویر
مورد‌ی بسیار اساسی و در عین درحال حاضر بی آلایش، این میباشد که می بایست تصاویر مربوط به روح محتوا تعیین کنیم. اینکار به بهبود تجربه کاربری در سایت شما یاری شایانی خواهد نمود. فرض فرمائید مطلبی در رابطه اسکوترهای برقی می‌خوانید و در آن از عکس یک گربه مصرف شده میباشد! چه فکری در رابطه تالیف کننده مقاله خواهید کرد؟

به جز تعیین تصاویر دارای ربط، بایستی از عکسهای کیفیت عالی، دارنده نسبت صحیح ارتفاع و پهنا، به هم پا رزولوشین و وسعت مطلوب استعمال شود. برای گزینش تصاویر می‌اقتدار از شیوه های تحت به کار گرفت:

۱- Google Image Search – Usage right
هنگامی در گوگل به جستجوی تصاویر می پردازید می توانید از خواص غربال حاصل با قابلیت و امکان جستجوی تصاویری سوای حق اسکن رایت به کار گیری فرمایید.


گزینش تصاویر برای seo

تعیین تصاویر سوای حق اسکن رایت از آن جهت با اهمیت میباشد که گوگل سعی بر عدم سکو دهی وب سایت های بی توحه به ضابطه اسکن رایت داراست.

۲-Unsplash
یک سایت دربرگیرنده تصاویری فارغ از جق اسکن رایت و یا این که به پیمان پر اسم و رسم بدون‌پول میباشد.

۳- Picktochart
یک کدام از دارای شهرت ترین ابزارهای رسم نمودار بر پایه ی داده Picktochart میباشد. یک ابزار بدون‌پول، کاربردی و معمولی که به شما برای ترسیم نمودار امداد خواهد کرد.

سر دوم : seo تصاویر برای موتورجستجو
پس از یافتن تصویر متبوع، حال نوبت به seo آن میرسد.

۱- سایز تصایر
عارضه ها متعددی برا ری‌سایز کردن تصاویر وجود دارااست. مطمئناً تصویری با بعد ها ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسل، برای نوشته‌علمی یا این که فرآورده شما مطلوب نخواهد بود. پس بسته به قالب و حالت سایت‌تان، تصاویر را به اندازه مشخص و معلوم تغییر‌و تحول دهید و به حافظه داشته باشید در‌این‌عمل کیفیت را قربانی نکنید.

۲- اسم و تیتر فولدر
پیش از اپلود عکس‌ها به سرورتان، مطمئن گردید که از کلمه ها مطلوب با محتوای تصویر در نامگذاری به کار گیری کرده‌اید.

این گزینه شاید امداد مستقمی به سئوی تصاویرتان نکند، ولی دستکم قادر است برای کشف کردن آن ها فی مابین تصاویر دیگر به شما یاری دهد.

۳- تگ Alt
مهم‌ترین کاری که میتوان در سئو عکسها انجام بخشید، استعمال از تگ Alt میباشد. گوگل و بقیه موتورهای کاوش، تصاویر را نمی‌بینند، البته می توانند بخوانند براین اساس با تایپ کردن محتوای متاسب در تگ Alt به موتور کاوش در شعور تصویر یاری میکنید.



تگ Alt می بایست روشن، توصیفی، محتصر و با به کار گیری از کلمه ها کلیدی لبریز گردد.

در تایپ کردن تگ Alt بهتر میباشد فکر کنید می خواهید از پشت تلفن بصورت مختصر، یک تصویر را برای شخض دیگری تعریف فرمایید.

۴- توضیحات و کپشن
از توضیحات خصوصا در وردپرس میتوان برای تایپ کردن تعریف بدون نقص‌تری از تصویر مانند جزئیات مازاد، تاریخ و جای تنظیم عکس بهره مند شد. این توضیحات علی الخصوص برای مخاطب بسیار موثر میباشد و به ارتقا کیفیت محتوای شما نیز امداد خواهد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.