یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

زیرکانه ترین راه های گرفتن لینک از سایت های دیگر

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

زیرکانه ترین راه های گرفتن لینک از سایت های دیگر

۱,۰۸۰ بازديد

لینک و پیوند بیلدینگ تارنما خویش را با به عمل بردن این تکنیک‌ها ارتقا دهید.

کلیه عده ای که برای توشه نخستین مبادرت به طراحی وب سایت برای دکان خویش می‌نمایند، بهترین سئو کار  درپی طرز‌ها و تکنیک‌هایی می‌باشند تا مرتبه تارنما خویش را ارتقا دهند. در او‌لین تکان، اکثر مالکان تارنما در ادامه با صرفه‌سازی تکنیک‌های فنی داخلی وبسایت می افتند تا با رفع آنان بتوانند ازنظر گوگل، خویش را بالا بکشند؛

ولی آیا تنها تکنیک‌های داخلی که خویش بخشی از بهینه سازی میباشد، منجر ارتقا فروش و برندینگ می شود؟

بااینکه مهمترین قسمت برای ارتقا مرتبه وب سایت، چک seo داخلی مانند تگ‌ها و ساختار اینترنت‌تارنما میباشد؛ البته عواملی می باشند که ما متخصصان به آن سئوی آف پیج یا این که off page می گوییم که یکی مهمترین این‌ها، پیوند بیلدینگ میباشد.

درواقع در‌حالتی که قصد زنده نگه‌داشتن وب سایت خویش را دارید، شایسته ترین نحوه این میباشد که رابطه خویش را با سایر افراد ارتقا دهید و مؤثرترین نحوه ارتقا رابطه ، پیوند بیلدینگ میباشد.

صرفا کافی میباشد که با یکسری کارشناس بهینه سازی دراین باره مشاوره نمائید؛ به او‌لین موردی که بیشتر از سایر برای ارتقاء سکو وبسایت تأکید خواهند کرد، همین تکنیک میباشد: اخذ لینک و پیوند از وب سایت‌های دیگر.

متأسفانه برخی از مالکان تارنما‌ها در تشخیص منش صحیح پیوند بیلدینگ مبتلا نادرست گردیده و از تکنیک‌های سیاه دراین باره به کار گیری می‌نمایند؛ به‌کارگیری این تکنیک‌ها شاید در یک سری روز ابتدایی سبب ارتقا و قرارگیری سکو وبسایت شما در کاغذ نخستین گوگل خواهد شد؛اما بعداز مدتی گوگل پیوند وبسایت شما به خیال به دور زدن قانون ها جریمه مشقت خواهد کرد، به‌طوری‌که دیگر عمل کردن بر روی این لینک و پیوند هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و مدام یک برچسب منفی از گوگل خواهید داشت که در غایت می‌توانید با تکنیک Disavow این لینک و پیوند ها را بردارید.

در‌پی این نوشته‌ی علمی ما قصد داریم تا به شما‌را با شیوه‌های کمتر اعتنا گردیده در لینک و پیوند بیلدینگ آشنا کنیم.

تکنیک‌های ارتقاء پیوند بیلدینگ
دعوایی میان مخاطب و محتوا ساخت‌و‌ساز نمائید.
هیچ‌چیزی مانند یک بحث نمی‌تواند دو نفر را مشغول همدیگر نماید؛ البته همگی مشاجره و درگیریها که منفی نیستند. مراد ما از مشغول کردن مخاطب با محتوا یعنی یاروهمدم بودن یوزرها با متن نوشته‌گردیده از اولیه تا انتها میباشد به‌طوری‌که که آن ها تمایلی به جدا تلاوت مقاله نداشته باشند.

چنین محتوایی چه خصوصیت‌هایی بایستی داشته باشد:

• تیتر کلیشه‌ای و بیربط به عمل نبرید:

• مطلبتان بروز باشد

• از نخستین تا پایان مقاله صحبت جدیدی برای بیان کردن داشته باشید

• داستانی بنویسید. شما خبرنگار نیستید؛ بلکه یک مولف‌ای می‌باشید که غرض شما خلق و خوی ساخت و ساز یک متن کاربرپسند میباشد. رک بگوییم، یوزرها در دنیای وب بیشتر در‌پی قصه می‌باشند که مقاله را به آنها بگویند.

• ساختاربندی داشته باشید. خبرنامه که قرار وجود ندارد بنویسید!

• بدانید چه چیزی می‌نویسید، تنها دکمه کیبورد را لمس نکنید.



به داده ها خویش پرستیژ بدهید.
مدام دربین فرد تنبل با فردی که برد‌هایی را به دست آورده میباشد، تفاوت‌هایی در نوع واکنش وجود دارااست. این مورد هم در محتوا هم وجود داراست. چطوری؟

محتواهایی که در آنها از صورت‌های خاصی برای توضیحات تکمیلی به کارگیری میشود، با متن و تیتر‌های جالب‌خیس نوشته میشوند و در وضعیت کلی به یوزرها خویش احترام میگذارند، بهتر از سایر میتوانند دقت سایر را به خویش جلب نمایند و بک پیوند بیشتری را اخذ می‌نمایند.

به‌نوعی شما یک پوشش خیلی خاص به محتوای خویش داده‌اید. این نکته را در حیث داشته باشید که محتوای شما در‌صورتی‌که در کانال‌ای قرار بگیرد، نماینده وب سایت شما در آنجا میباشد؛ پس خیلی اساسی میباشد که آن را با یک موقعیت و صورت زیباتری بنویسید.



شایسته ترین‌ها وبرترین‌ها را ساخت نمائید
تیتر مطلوب مهمترین استدلال جذب یوزرها برای قرائت ادامه متن میباشد. در متن‌های خویش تنهاً صرفا در پی تایپ کردن یک متن خبر نامه واری خالی نباشید. یکی‌از مطلوب‌ترین محتواها برای ایجاد، معرفی برگزیدگان‌های یک مسئله میباشد؛ به عنوان مثال “۱۵ شیوه عالی و بی آلایش برای سرمایه دار شدن ” خیلی بیشتر می تواند اعتنا یوزرها را نسبت به‌تیتر ” چه‌گونه فئودال شویم ” جذب نماید.

در تیتر خویش از لغت ها برگزیدگان و شایسته ترین استعمال نمائید و اما اینکه قطعاً در متن خویش آنان را هم به فعالیت ببرید؛ یعنی متن با تیتر شما مطابقت داشته باشد.

داده ها آموزشی بیشتر در امر به کارگیری از تیتر های دیدنی

با منابع دوست گردید
متمایز بودن در ساخت و ساز محتوا اهمیت متعددی داراست. تایپ کردن محتوای معمولی فعالیت خیلی مشقت وجود ندارد؛ البته شما‌را نمی‌تواند متمایز نماید. یوزرها بیشتر در‌پی محتواهایی می‌باشند که نیاز آنها‌را جواب دهد، ازاین‌رو در ادامه راهی برای تبدیل‌شدن تارنما خویش به یک منبع بی نیاز در حوزه کاریتان باشید؛ از جمله در حالتی‌که مورد اساسی تارنما شما فراگیری گویش انگلیسی میباشد، کلیه نکات و منابع آموزشی را در وبسایت خویش به‌مرور قرار دهید، به‌این شکل سایتتان یک مرجع و منبع بدون نقص یادگرفتن لهجه انگلیسی شود تا دیگرافراد به وب سایت شما پیوند بدهند.

چندین نکته را بهتر در‌این حوزه در لحاظ بگیرید:

• چنانچه در‌پی ساخت یک تارنما منبع میباشید، بایستی داده ها کاملی از کلیه تولیدها، سرویس ها، نحوه‌ها و نکات به کار گیری و غیره بنویسید.

• منابع کمکی و مرکزها خرید را معرفی فرمایید.

• داده ها قرارگرفته می بایست به‌روز و ظریف باشند.

از اینفلوئنسرها یاری بگیرید
اینفلوئنسر مارکتینگ یک سری سالی میباشد که بیشتر از تکنیک‌های دیگر در هم اکنون پرورش میباشد. متأسفانه اکثری از کمپانی‌ها فکر میکنند که اینفلوئنسرها یعنی اشخاصی که دارنده فالوورهای بالا در کانال‌های اجتماعی میباشند ، هرکسی میتواند باشد؛ اما درواقع این تصور غلط میباشد.

اینفلوئنسر یعنی اشخاصی که دارنده محبوبیت خاصی دربین عموم هستند و شما از آن ها برای تبلیغ فرآورده و سرویس ها خویش به کارگیری می کنید. مهمترین نکته در تعیین یک اینفلوئنسر، این میباشد که شغل یا این که محبوبیت وی بایستی متناسب باهدف کمپانی شما باشد؛ یعنی استعمال از رونالدو برای تبلیغ پوشک طفل خیر‌صرفا خنده‌دار میباشد، بلکه به وجهه هر دو طرف هم زخم خواهد رساند.

یوزرها در دنیای مجازی، تبلیغاتی را که بیشتر بوسیله اینفلوئنسرها دنبال میگردد و به اشتراک می گذارند.

در تعیین اینفلوئنسر به‌این نکات توجه نمائید:

• حوزه کاری فرد اینفلوئنسر می بایست باهدف تبلیغ شما یکسان باشد.

• اینفلوئنسر می بایست غرض تبلیغات و تکنیک‌های آنها شناخت داشته باشید یا این که به وی پیش از آغاز، یادگرفتن های موردنیاز بدهید.

کم آب نباشید، رویدادی برگزار نمائید
کمپین یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای اخذ بک لینک و پیوند میباشد. پباده سازی کمپین یک کار تماماً تخصصی میباشد که غرض آخرین آن، برندینگ آنلاین کمپانی میباشد. یک روی داد یا این که کمپین درصورتی که دیدنی ساخت‌و‌ساز خواهد شد، یوزرها آنها‌را در صفحه های فردی خویش به اشتراک میگذارند و این به معنای مشاهده اطلاع رسانی شما به وسیله عده ای دیگری و ورود آنها به کاغذ سایتتان میباشد.

لابی بزنید اما از روش پست مهمان
با بزرگان و همیاران حوزه خویش آشنا گردید و به همیاری با یکدیگر بپردازید. شایسته ترین طرز همیاری هم به کارگیری از تکنیک پست مهمان میباشد.

پست مهمان یعنی پستی که شما به‌شکل تخصصی برای وبسایت دیگر باهدف یکسان، می‌نویسید و تنها اسم و نشانی پیوند وبسایت خویش را در بخش منبع آنان معرفی می کنید. نکته قابل توجه در تایپ کردن پست مهمان این میباشد که:

• سایتی که گزینش می کنید بایستی باهدف شما یکسان باشد.

• مقاله شما می بایست تماماً تخصصی و در راستای کسب‌وکارتان باشد و اینکه نسخه برداری هم نباشد.

• شما تنها مجاز به معرفی اسم اساسی مارک خویش (خیر کلمه و واژه کلیدی) در بخش معرفی منبع می باشید.

پست مهمان را با رپرتاژ خطا نگیرید. در رپرتاژ شما با تایپ کردن نوشته‌علمی سعی بر معرفی سرویس ها یا این که کالای خویش دارید و از روش عبارات کلیدی اساسی بک پیوند می گیرید؛ اما در پست مهمان شما یک مقاله تخصصی فارغ از پیوند و اخذ هزینه‌ای، می‌نویسید. همینطور برای قرار رپرتاژ اطلاع رسانی، نیاز به پرداخت هزینه می باشید؛ اما در پست مهمان چنین چیزی نیست.



صرفا منتشر کننده نباشید، یه خرده توزیع‌کننده باشید
خیلی از مولف‌ها فارغ از وب سایت به‌دنبال مکانی برای تکثیر نوشته‌های خویش در دنیای وب میباشند. شما خیلی ریلکس با دعوت از این مولف‌ها، نوشته‌های آن ها را که مربوط به عمل شما میباشد را در وب سایت خویش قرار دهید و به‌نوعی منتشر فرمایید؛ تنها نکته حائض اهمیت اینکه می بایست از آنها بخواهید که متن قرار داده‌گردیده را در صفحه های خویش و دیگر جای ‌ها منتشر نماید ولی خویش تالیف کننده هم برای نشان دادن بضاعت‌های خویش این عمل را انجام می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.