یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه می‌کند؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه می‌کند؟

۱,۰۱۹ بازديد

گوگل از چه طریقی بک لینک و پیوند PBN را شناسایی و جریمه می‌نماید؟
راه اندازی یک کانال محرمانه لینک و پیوند ایده‌ای هیجان‌انگیز و اما کاربردی میباشد البته به محضِ استارت بازی، بهترین سئو کار می بایست بدانید که در نقطه مقابل شما الگوریتم‌ها و متخصصین گوگل قرار گرفته‌اند. چنانچه که کانال شما بوسیله گوگل شناسایی گردد عواقب بدی برای کلیه وب سایت‌های مو جود در آن کانال خواهد داشت.

درین قسمت مهم‌ترین نحوه‌های گوگل برای شناسایی PBN و طرق رویارویی با آن را آنالیز می کنیم.

1- دامنه‌ها تمامی به اسم یک فرد می‌باشند
یکی‌از معیارهای گوگل برای شناسایی کانال‌های لینک و پیوند‌سازی، مالکیت دامنه‌هاست. درصورتی که کلیه وبسایت‌هایی که در یک کانال قرار گرفته و یکدیگر را تقویت می‌نمایند وابسته به یک نفر باشند یا این که به وسیله یک کمپانی واسطه تثبیت گردیده باشند فهم و شعور رابطه آن ها عمل معمولی‌ای خواهد بود.

برای دوری از این نقص‌ دامنه‌های شما می بایست به اسم اشخاص مختلفی تثبیت گردیده باشد یا این که داده ها Whois وبسایت‌ها پنهان گردد. اما پنهان کردن داده ها Whois برای شما هزینه‌های مازاد خواهد داشت و همین‌عمل موجب مشکوک شدن بیشتر گوگل بدین دامنه‌ها می‌گردد. در فیض توصیه میشود دامنه‌ها به اسم اشخاص مختلفی تثبیت شوند.


2- وبسایت‌های کانال پیوند بر روی یک هاست یا این که سرور قرار گرفته‌اند
شناسایی کمپانی ارائه دهنده هاست یا این که IP تارنما فعالیت بسیار معمولی‌ای برای گوگل میباشد. درصورتی که وبسایت‌هایی که در کانال شما قرار گرفته و یکدیگر را تقویت می‌نمایند تمامی بر روی یک ارائه دهنده و با یک IP شبیه باشند عملا ریسک شناسایی کانال به وسیله گوگل بالا خواهد بود.

برای حل این اختلال شما بایستی از کمپانی‌های متعدد هاست بگیرید یا این که برای هر تارنما یک IP منحصر تنظیم نمایید که همین مساله موجب ارتقا هزینه‌ها و طاقت فرسا شدن رئیس وب سایت‌ها گردد.

یک کدام از طرز‌های رایج برای نهفته شدن داده ها هاست به کارگیری از خدمت‌های CDN مانند Cloudflare میباشد که موجب تغییر تحول DNS وبسایت و پنهان شدن داده ها هاست مهم می گردد. دیدنی میباشد بدانید که حتی با استعمال از این خدمت همچنان IP مهم برای گوگل قابل شناسایی و ردگیری میباشد!

3- دامنه‌هایی که می خرید با ماهیت و محتوای جدیدی کار می‌نمایند
زمانیکه صرف شناسایی و خرید دامنه‌های آزاد گردیده و دارای اعتبار می کنید بایستی اطلاعاتی از محتوا و ساختار آنان نیز داشته باشید. چون که با تغییرات اصلی در محتوا و ساختار یک تارنما ممکن میباشد گوگل متوجه ورود آن به یک کانال لینک و پیوند بشود.

فکر کنید که یک تارنما دیرین و دارای اعتبار در حوزه توریسم پیدا کرده‌اید که به دلایلی عمل خویش را متوقف نموده است. با خرید این دامنه شما یک وب سایت تازه با ساختار نشانی‌دهی مختلف و اما محتوایی تماما تازه خواهید داشت.


از دست رفتن پیوند‌سازی‌های داخلی تارنما، حذف محتواهای ایندکس گردیده و اما عدم وجود صفحاتی که لینک و پیوند‌های فرنگی را اخذ کرده بودند موجب کاهش اعتبار و بها این دامنه می گردد. یکی طریق‌های رویا رویی با این واقعه مراجعه به وبسایت Archive.org و نظارت صفحه ها ذخیره گردیده از این دامنه میباشد.

در‌این طریق صفحه های با ارزش دامنه شناسایی گردیده و ساختار نشانی دهی و محتوای صفحه ها مجددا بر روی هاست شما مشابه‌سازی می گردد.

4- داده ها تماس و برندینگ تارنما‌ها تغییر‌و تحول می‌نماید یا این که شبیه میباشد
شاید رایج‌ترین نادرست در ساخت‌و‌ساز PBN استعمال از داده ها، برندینگ، محتوا و تصاویر یکسان در تمامی وبسایت‌ها باشد. این عمل شناسایی رابطه وب سایت‌ها و مقصود شما از فعال سازی یک کانال پیوند را برای گوگل بی آلایش می‌نماید.

برای پرهیز از این اختلال اعتنا نمائید که لوگو، داده ها تماس، شرایط جغرافیایی، تصاویر و متن‌ها تارنما، کاغذ در رابطه ما و … برای هر تارنما به طور کامل منحصربه‌فرد و ظریف باشند.


5- محتوای وب سایت‌ها به روزرسانی نمی شود یا این که شبیه هم میباشد
در قبلی همین که شما یک دامنه یا این که بلاگ تازه می‌ساختید کفایت می کرد و می‌توانستید با اسکن کردن محتوا از وب سایت‌های دارای اعتبار به راحتی کانال خویش را آپ دیت و نو نگه دارید. اما در حالتی که امروز قصد فعال سازی PBN دارید به‌این نکته توجه فرمایید که هر کدام از وبسایت‌های قرار گرفته در کانال می بایست محتوایی منحصر به فرد و به طور کامل مختلف داشته باشند.


الگوریتم‌های گوگل فعلا بضاعت و توان بالایی برای شناسایی محتوای تکراری دارا‌هستند و در شکل مشاهده چنین صفحاتی بها و اعتباری به آن نمی‌دهند. در فیض در شرایطی‌که وبسایت‌های شما به عده‌آوری محتوا از اینترنت و تکثیر بی‌مقصود آن ها درگیر باشند شانسی برای نگهداری اعتبار و انتقال آن به وبسایت اساسی ندارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.