یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش تست و مشاهده ایندکس سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آموزش تست و مشاهده ایندکس سایت

۱,۰۰۷ بازديد

ایجاد محتوا با موضوعات لبریز کاوش و داغ روز، یکی طرز های بهترین سئو کار کردن وب سایت و ارتقا ترافیک فوق العاده برای تارنما شماست.

برای تایپ کردن یک نوشته‌علمی و محتوا در وبلاگ یا این که صفحه ها محتوایی وبسایت، در آغاز بایستی دنبال موضوعاتی باشید که در موتورهای کاوش مثل گوگل بیشتر کاوش میگردند اما موضوعات مرتبطی که در مورد عمل وب سایت شما میباشد زیرا در صورتیکه موضوعات غیر مربوط به کسب و عمل و یا این که مسئله وبسایت شما باشد در اینصورت در صورتیکه بالاترین ترافیک ممکن را هم برای اینترنت سایتتان بگیرید لطمه سنگینی به سئوی وب سایت شما خواهد زد که عوارض مفصل آنرا در یک نوشته ی علمی مستقل در همین وب لاگ پرداختیم. پس ارتقاء ترافیک وب سایت با هر روشی برای سئوی تارنما شما اثر گذار نخواهد بود.

اما اصل مسئله اینجاست که چطور می‌توانیم موضوعات لبریز کاوش و خبر‌ها داغ مربوط به قضیه اینترنت سایتمان را که بوسیله یوزرها در گوگل بیشتر کاوش می‌شوند بیابیم و از آن مهمتر اینکه کدام سرفصل ها(عنوان ها فرعی و عنا وین گزاره های نوشته‌ی علمی) را برای تایپ کردن متن پیرامون آن مسئله تعیین کنیم که هم برای استفاده کننده و خواننده و هم برای موتورهای کاوش(مثل گوگل) دیدنی باشد.

طراحی وب سایت برنده
طرز seo کردن مقاله‌ها تارنما

برای تعیین عبارات کلیدی، کشف کردن موضوعات لبریز کاوش در گوگل، تعیین سرفصل هایی برای صفحه های تارنما یا این که بلاگ، ابزارهای مختلفی وجود داراست که ما درین نوشته ی علمی تنی چند از این ابزارها را که به بهینه سازی وبسایت شما یاری شایانی خواهد کرد معرفی می کنیم.
۱- وبسایت هایی میباشند که عنوان ها خبر های روز و منابع آن را از وبسایت های گوناگون گردآوری می نمایند و شما می توانید با کاوش و جستن کلمه ها کلیدی و موضوعاتی که مرتبط با قضیه کار تارنما شماست به راحتی گرانبها ترین آن ها را استخراج فرمایید. بعنوان مثال یک کدام از این وبسایت ها، وبسایت خبر فارسی با نشانی khabarfarsi.com میباشد.

همان گونه که در تصویر پایین مشاهده میکنید، در فریم کاوش، قضیه مربوطه را سرچ میکنید بعد از آن برای شما چندین عنوان ها متفاوت لبریز کاوش را از وبسایت های گوناگون گردآوری کرده و برای شما اکران میدهد و شما می توانید از بین آنان مورد نوشته‌علمی و عبارات کلیدی را برای وب سایت خویش گزینش فرمایید.

وبسایت خبر فارسی برای کشف کردن موضوعات لبریز کاوش
۲- به کار گیری از Searches related گوگل
همان طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید هنگامی در سایت گوگل موضوعی را کاوش می‌کنید و یا این که دنبال یک مقاله یا این که نوشته ی علمی ای می‌باشید علاوه بر موضوعی که شما در گوگل کاوش کردید، تارنما گوگل، عنا وین و لغت ها بیشتری را که مربوط به مسئله متبوع شماست و نسبت به کلمات دیگر ببشتر کاوش گردیده را به شما توصیه میدهد. اصولا این لغت ها پیشنهادی موضوعاتی می باشند که در زمینه متبوع شما لبریز کاوش بوده و عموم آنان‌را بیشتر سرچ کردند.
بعنوان نمونه در تصویر تحت ما عبارت ساخت وب سایت را در گوگل کاوش کردیم.

جستن کلمه ها کلیدی از related searches
همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید در ذیل برگه پیشنهادات گوگل با تیتر Searches related به شما ارائه گردیده که در نمونه ما (که کلمه و واژه کلیدی ساخت سایت میباشد) گوگل به ما عباراتی را که یوزرها آنان‌را بیشتر کاوش کردند را به شرح زیر سفارش داده میباشد.
کمپانی ساخت وب سایت
ساخت سایت در تهران
بها ساخت وب سایت
طراحی وب فروشگاهی
ساخت سایت اینترنتی

این لغات، عباراتی می باشند که پیرامون کلمه و واژه “طراحی وب سایت” یوزرها کاوش کردند به بیانی دیگر موتور جستجوی گوگل به شما می‌گوید کاربرانی که عبارت “ساخت وب سایت” را کاوش کردند بعداز جستجوی این عبارت یا این که پیش از جستجوی این عبارت، این کلمات(related searches) را نیز کاوش کردند و درپی آن ها بودند همینطور با جستجوی هرکدام از این لغات نیز، گوگل تعداد قابل توجهی تیتر و موضوعات متفاوت دیگر به شما اکران می دهد. اکنون می توانید از این کلمه ها بعنوان کلمه ها کلیدی و موضوعات گوناگون در صفحه ها محتوایی وب سایت به کارگیری فرمائید. زمانی شما این استراتژی را حیث میکنید اصولا به نیاز مخاطبانتان احترام گذاشتید و به نوعی تمامی موضوعاتی که احتمالا مخاطبانتان به آن نیاز دارا هستند را به آن‌ها ارائه میدهید. نا گفته نماند تمامی این امور به شرطی به سئوی تارنما شما یاری میکنند که محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد و پیرامون این موضوعات شایسته ترین محتوا را به یوزرها و مخاطبانتان ارائه فرمائید.

در یک پرانتز اشاره میکنیم به اهمیت ساخت محتوای کیفیت خوب و گزاره مشهور بیل گیتس که پیش از پیدایش موتور جستجوی گوگل مطرح کرده که محتوا پاد شاه میباشد. توصیه میکنیم برای ساخت یک محتوای کیفیت بالا و استفاده کننده پسند به طبع این نوشته‌علمی را مطالعه نمائید به این دلیل که محتوای شما هم می بایست استفاده کننده پسند باشد و هم موتور جستجوی گوگل آنرا بپسندد پ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.