یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

۲۱ تکنیک کاربردی سئو ویدئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

۲۱ تکنیک کاربردی سئو ویدئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

۱,۰۲۰ بازديد

تولید ویدئوی خلاقانه و باکیفیت یک ادله اساسی در وایرال مارکتینگ سئو در مشهد  یا این که بازاریابی ویروسی میباشد. البته علاوه بر جذابیت ویدیو گفت و گو seo کلیپ در seo داخلی وبسایت نیز دارای اهمیت میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی شما‌را با ۲۱ تکنیک‌ seo ویدیو برای بهبود نرخ تبدیل و ارتقاء سکو تارنما در موتور جستجوی گوگل آشنا خوا هیم کرد.


باصرفه‌سازی کلیپ


افزودن کلیپ به وب سایت شما گهگاه می ‌تواند مانند یک چاقو دو کناره باشد. یوزرها اینترنت دلداده فیلم‌های با وضوح بالا میباشند ولی در صورتی اینترنت‌وب سایت شما برای این مراد باصرفه نباشد، چنین محتوایی میتواند سبب ساز ایرادات در همت بهینه سازی وب سایت شما گردد. ما در اینجا ارشاد برای باصرفه‌سازی کلیپ آورده‌ایم که توضیح می دهد چه‌طور میتوانید محتوای یک‌سری رسانه‌ای شما به مکان حیف کردن یوزرها ارتقا نرخ تبدیل را به یاروهمدم داشته باشد.

بهینه سازی کلیپ چه میباشد؟
تمجید بی آلایش از بهینه سازی کلیپ به معنای باصرفه‌سازی ویدئوهای اینترنت‌وبسایت شما به مراد فهرست‌بندی و جایگاه‌بندی در صفحه های حاصل کاوش براساس جستجوی عبارات کلیدی میباشد. بخش اعظمی از استراتژی‌های باصرفه‌سازی وجود داراست که به ویدئوهای شما این قابلیت را می دهد در سکو‌بندی بالاتری قرار گیرد که درین نوشته‌ی علمی به شرح آن پرداخته‌ایم.

seo ویدیو چه طور عوض شده میباشد؟


در تعدادی سال قبلی بازاریابی ویدئویی بین شغل ها بیش تر از پیش دوستداشتنی شده‌است. از آخرها سال 2000 که بازاریابان آغاز به دستیابی به دوربین‌های DSLR کردند (به لطف یوتیوب) تنظیم فیلم به طور آنلاین فارغ از داشتن سند ویدئوگرافی بسیار راحت‌خیس شد. اینک ما نمی‌توانیم وب را سوای دیدن یک کلیپ مرور کنیم و همگی ما این روز ها در جیب‌هایمان تلفن‌های ملازمت داریم که بضاعت و توان فیلمبرداری با باکیفیت در هرجا را دارا هستند. با اعتنا به وسعت زیاد کلیپ‌ها به حیث می رسد که جایگاه‌بندی آنها در نتیجه ها جستجوی جهانی مشقت بار‌خیس گردد.

Phil میگوید: همگی اینترنت‌وبسایت‌ها میتوانند در مرتبه‌بندی ویدئویی قرار گیرند البته تمامی آنان نمی‌توانند با یک ویدیو در نتیجه ها جستجوی جهانی درجه‌بندی شوند.

کسب جایگاه با ویدیو در جستجوی جهانی، رابطه اکثری با قدرت اینترنت‌وب سایت شما، چگونگی تمرکز ویدیو و روش جایگاه‌بندی آن برای اکران داده‌های مرتبط با کلیپ دارااست. Phil در این زمینه پیشنهاد می‌نماید که تأکید متعددی برروی جستجوی جهانی نداشته باشید و به مکان آن در ادامه درجه‌های فراتر در جستجوی ویدیو باشید.

پیشنهاد اینترنت سر: ویدئو مارکتینگ یا این که بازاریابی ویدئویی؛ اشکال و ۷ مزیت کاربردی آن

چرا باصرفه‌سازی ویدیو اهمیت دارااست؟
ارائه مطالب یکسری رسانه‌ای راهی عالی برای مشغول کردن یوزرها میباشد، به همین عامل گسترش‌دهندگان بیشتری در درحال حاضر افزودن فیلم‌ به اینترنت‌وب سایت‌های خویش میباشند. اندازه میانگین برگه اینترنت از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش تر از 3 مگا‌بایت ارتقا یافته میباشد و این به جهت ارتقاء تولیدمحتوای ویدئویی میباشد.

اندازه میانگین ویدئوی اینترنت نیز در دوسال قبلی از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته میباشد. در‌حالتی که محتوای متعددی در اینترنت‌وب سایت خویش دارید می توانید با رعایت برخی از طریق‌های باصرفه‌سازی ویدیو تلاش خویش را گسترش دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.