یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ابزارهای سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ابزارهای سئو

۱,۰۲۴ بازديد

Google keyword planner
این اپ ذیل گروه ی گوگل ادوردز است، ساخت یک تارنما فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن عبارات کلیدی بهترین سئو کار  و مقصود معین یک فعالیت سخت و بیهوده میباشد از این رو گوگل قابل انعطاف افزارسئو keyword planner را پباده سازی نموده است تا در تعیین لغات به شما یاری دهد، گوگل این عمل را با به کار گیری از اکران تعداد سرچ هر واژه و کلمه انجام می‌دهد. این اپلیکیشن با شعار دستیابی به مشتریان مطلوب با واژه و کلمه مطلوب شیوه خویش را آغاز نموده است. با نام نویسی مجانی در لینک و پیوند ذیل:
https://ads.google.com/home/tools/keyword-planner

شما میتوانید ایده های واژه و کلمه کلیدی خویش را سرچ نمائید و به وسعت عظیمی از اطلاعات و داده ها دست پیدا فرمایید. شما با اخذ این داده ها می بایست یک استراتژی فوق العاده برای کسب و فعالیت خویش پباده سازی نمایید و با مخاطبان خویش رابطه بگیرید و ورودی تارنما خویش را ارتقاء دهید.



GOOGLE TAG MANAGER
این اپلیکیشن seo گوگل برای وب سایت هایی اثر گذار میباشد که کدنویسی منحصر به فرد گردیده اند و فعلا می خواهند فعالیت مارکتینگی سنگین انجام دهند.
GOOGLE TAG MANAGER به شما این قابلیت را می‌دهد تا برچسب ها و کدهای تارنما و گوشی را در کوتاه ترین بازه آپ دیت نمایید، و همینطور یوزرها (ورودی وب سایت خویش را) مدیر فرمایید.این اپلیکیشن برای ردیابی کدهایJAVA HTML ، تجزیه بررسی کدها برای نبود کدهای آلوده و کثیف و همینطور بازدارنده از غیر قابل اعتماد شدن در مقابل هوش تصنعی و مصنوعی گوگل کاربرد داراست.



THINK WITH GOOGLE
برای اینکه در بخش گوشی سرچ گوگل شایسته ترین سود را بگیرید بایستی سرعت بارگزاری وبسایت شما سریع و باصرفه باشد. برای دست یافتن به‌این اساسی گوگل اپلیکیشن seo THINK WITH GOOGLE را به شما معرفی می نماید. شایسته ترین مدت برای بارگزاری بدون نقص یک تارنما در تلفن تلفن همراه حداکثر 3 ثانیه میباشد. شما با این اپلیکیشن قادرید سرعت آپلود وبسایت خویش را در گوشی بررسی نمایید و در حالتی‌که نیاز به داده ها تکمیلی خیس دارید به شما سفارش میکنم از قابل انعطاف افراز PAGE SPEED INSIGHTS به کارگیری فرمایید.



GOOGLE ALART
درصورتی که دوست دارید از یک قضیه یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص به شما خبر ها جدیدی رسد و مدام درآن موضوعات بروز باشید این اپلیکیشن seo گوگل شمارا یاری می نماید.
این اپلیکیشن به شما امداد میکند تا در موضوعات و عبارات رقم خورده و مربوط به ذوق وسلیقه شما خبرها آپ تو دیت را به آدرس اینترنتی شما بفرستد همینطور تاریخ این ارسال ها به دلخواه شماست. از جمله: یک یا این که دو روز در هفته و یا این که مدت های مختلف
*یک نکته حائض اهمیت در رابطه با به کارگیری از این اپلیکیشن این میباشد که از کلمه ها همگانی به کارگیری نکنید کارایی نمایید از عبارات کلیدی بسیار ظریف نسبت به وبسایت و کسب و عمل خویش به کار گیری نمائید تا هشدار های دقیقتر بگیرید و به فیض دلخواه خویش دست پیدا نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.