یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نکات سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نکات سئو

۱,۰۲۹ بازديد

چنانچه در‌پی تیم ای از نکات موءثر seo می‌باشید که بتوانید خیلی شل جایگاه وبسایت بهترین سئو کار  خویش را ارتقاء دهید ، وقت خودتون رو با کاوش در سایتهای دیگه هدر ندید .اینجانب اینجا یک محاسبه لیست جامع از نکات عملی seo وبسایت را در اختیارتان قرار دادم.

در‌این نظارت لیست نکات seo و شایسته ترین روش ها را گرداوری کردم .این نکات کل جنبه های متفاوت seo را مشتمل بر میگردند (از فاکتورهای on-page گرفته تا تحقیق کلمه ها کلیدی ) .

نمایشگر کلیپ

00:00
03:14


بدانید بهینه سازی چه می باشد؟


برای اینکه مفاهیم توسعه یافته seo را خاطر بگیرید و موارد ذیل را کاملا جذب فرمائید می بایست بدانید بهینه سازی چه است. به این دلیل‌که فارغ از شناخت کافی با مضمون‌ seo نمی توانید یک کارشناس seo غالب گردید.

تحقیق عبارات کلیدی


پژوهش ها کلمه ها کلیدی بایستی نقطه استارت فعالیتهای بهینه سازی باشد. چون در‌حالتی که نمی دانید چه کاربرانی در وبسایت شما کاوش می نمایند دراینصورت شما به مکان توکل بر اطلاعات صرفا از روی اقبال و احتمال دارید تصمیم گیری میکنید .این شیوه صحیح رئیس کردن کسب و کارتان وجود ندارد .برای آغاز ، نکات مرتبط با تحقیق کلمه ها کلیدی را دنبال نمائید .



عبارات کلیدی دارای ارتباط را مقصود قرار دهید

بیشتر اشخاص در حین غرض قرار دادن عبارات کلیدی یکی سه خطا ذیل را مرتکب می‌شوند

به هیچ عنوان در seo کلمه ها کلیدی پیروز نیستند
کوشش می نمایند تعداد متعددی از عبارات کلیدی را مقصود قرار دهند
عبارات کلیدی نامربوط را غرض قرار میدهند
درنظر داشته باشید هر شیت یا این که پست در تارنما تان می بایست روی یک واژه کلیدی مهم یا این که قضیه هدفگذاری گردیده باشد .با پی بردن این نکته از خطا نخستین و دوم دوری میگردد .علاوه بر این ، به عبارتی کلمه و واژه کلیدی را در یک سری شیت مقصود قرار ندهید چون گوگل صرفا مرتبه یکی صفحه ها را تعیین می نماید و شاید این به عبارتی شیت ای نباشد که شما بخواهید با آن رنک بگیرید .

یک راهکار خوب برای گزینش واژه کلیدی مطلوب این میباشد که آن برگه را برای یکی‌از دوستانتان بفرستید و از وی پرسش نمایید “مورد این برگه چه میباشد؟” جواب آن ها معمولا شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی (مورد ) را به شما می‌دهد .

با این درحال حاضر از لغت ها کلیدی گوگل غافل نشوید چون به شما یاری می نماید تشخیص دهید از لحاظِ گوگل شایسته ترین فیض برای آن واژه کلیدی چه میباشد.در حالتی‌که بیشتر حاصل با محتوایی که شما میخواهید از ان رنک بگیرید تفاوت چشمگیری دارا‌هستند ،احتمالا این واژه و کلمه کلیدی عالی برای هدفگذاری وجود ندارد .

همین آیتم برای عبارات کلیدی با خصوصیت های زیاد SERP(تبلیغات Adwords، نتیجه ها خرید ، featured snippets، و غیره ) نیز درستگو میباشد .

این مورد ها درجه “(حاصل ارگانیک )”را کاهش می‌دهد که CTR و ترافیک کمتری را بدنبال دارااست .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.