دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

طراحی بد سایت می تواند کاربران را فراری دهد!

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

طراحی بد سایت می تواند کاربران را فراری دهد!

۱,۰۳۴ بازديد

ظواهر وبسایت عالی
زمانی که به یک برگه دسترسی پیدا میکنیم و با تعیین دکورا سیون، فونت ها، رنگ ها، سئو در مشهد تصاویر و بقیه موادسازنده بصری ارزیابی را مشاهده می‌کنیم، فرض بر این میباشد که‌این مارک تعهد دارااست تا تجربه کاربری قابل قبولی را به مخاطبان خویش عرضه نماید.

به این ترتیب، سپرده گذاری در یک سایت کیفیت خوب، با پباده سازی مطابق گران بها کمپانی و مطابق با ویژگی ها فرد، ضروری میباشد.

پباده سازی بد تارنما می‌تواند یوزرها را فراری دهد!
علاوه بر زخم رساندن به اسم تجاری، تارنما زبده کاربری بد معمولا سبب میگردد تا استفاده کننده خیلی سریع از تارنما خسته گردد و از وبسایت بیرون گردد.

شایان بیان میباشد که‌این ناامیدی تنها درباره ی تارنما هایی میباشد که دارنده پباده سازی بد می‌باشند و همینطور در صورتی‌که شما در وب سایت خویش از المان های مختلفی به کارگیری نمایید، منجر می گردد تا مخاطب فراری گردد.

وجود دکمه های زیاد در وبسایت و همینطور تصاویر فوق العاده باکیفیت، سبب ساز می‌شود تا سرعت لود وب سایت کاهش پیدا نماید و در سود مخاطب خسته گردد و از وب سایت بیرون می‌شود.

اعتنا در گزینش تکنولوژی طراحی وب برای seo سایت
زمانی که تکنولوژی Flash در نقط ی اوج خویش قرار داشت، به شما قابلیت می بخشید سایت هایی با افکت ها و برنامه کودکان هایی ساخت نمائید که استانداردهای اینترنت فعلی در آن مدت وجود نداشت.

تجهیزات از نگاه پباده سازی باورنکردنی بودند. با این حالا، ربات های موتور کاوش نمی توانند این فناوری را ردیابی نمایند و بدانند که دقیقا چه چیزی در تکنولوژی Flash مندرج میباشد و همین سبب می شد تا seo تارنما مبتلا نقص‌ خواهد شد.

همانگونه که بیان شد، Flash یکی‌از مثال های بارز این قصه میباشد و می‌تواند به شما نشان دهد که چه گونه seo وبسایت زخم می بیند.

انجام دادن یک توشه seo به هنگام ساخت وب سایت
ازآنجاکه seo وبسایت متشکل از سئو وبسایت میباشد، به صورت معمول به زمانی که سازمان ها و استارتاپ های متفاوت، تارنما خویش را پباده سازی کردند، بعد از آن مبادرت به انجام seo وبسایت می نمایند که دردسرهای خاص خویش را دارااست.


ارتقاء seo تارنما
در صورتیکه شما بعد از ساخت وب سایت، مبادرت به seo سایت فرمائید، ممکن میباشد نیاز باشد تا طراحی وب خویش را تصحیح فرمایید و یااینکه مجددا کدهای ساخت سایت را در گیر تغییراتی نمائید و همین سبب خواهد شد تا هزینه دوباره بابت ساخت سایت بپردازید. بعد از این جهت سفارش میشود با یک توشه انجام دادن بهینه سازی تارنما به هنگام ساخت وب سایت، از شر مخارج مازاد خلاص گردید.

موادسازنده مهم تارنما به هنگام پباده سازی و بهینه سازی تارنما
پیرو برای شما موادسازنده مهم تارنما را معرفی خوا‌هیم کرد.

پیمایش در تارنما و ساختار تارنما
هنگامی به یک سوپر مارکت می‌روید، در فروشگاه در کل به شما نشان داده شده‌است که مکان هر محصولی کجا قرار گرفته شده‌است. هم اکنون می بایست وبسایت خویش را نظیر یک سوپر مارکت پباده سازی نمائید.

به جرئت می اقتدار اعلام کرد که یک وبسایت به روشی شبیه سازماندهی می‌شود. شما می بایست به صدق محصول ها و دسته بندی ها را از هم جداگانه کرده و به استفاده کننده به طور ظریف نشان دهید که آنان در کجا قرار داده گردیده اند و این یک نکته بسیار مثبت برای بهینه سازی تارنما خواهد بود چون تجربه کاربری قابل قبولی را رقم خواهد زد.

طرح محتوا
بارها روایت شده میباشد که کیفیت محتوا یک کدام از مهم ترین کارداران برای الگوریتم های متفاوت گوگل میباشد. بدین ترتیب، اطلاعاتی را که وبسایت شما ارائه نموده است، تحلیل نمایید و ملاحظه کنید مشکل مطالب منتشر گردیده در تارنما چه است و یا این که چه راهکاری برای بهبود آن دارید.

به خاطر داشته باشید که مدام می بایست وب سایت خویش را بروز نگه دارید و تلاش فرمائید مطالب متفاوت در صنعت متبوع خویش را برای یوزرها منتشر نمائید و از این جهت گوگل پی خواهد پیروزی که تارنما شما دارای اعتبار میباشد و می‌تواند مرتبه قابل قبولی را به وب سایت شما تخصیص دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.