یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

XML sitemap در سایت شما وجود دارد

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

XML sitemap در سایت شما وجود دارد

۹۹۲ بازديد

XML sitemap در وبسایت شما وجود دارااست
فولدر sitemap.xml در واقع لیستی از صفحه های گوناگون وب سایت شما محسوب میشود. با به کار گیری از آن مطمئن میشوید  سئو در مشهد که موتورهای کاوش هیچ یک از بخش‌های اصلی وب سایت شما‌را از دست نخواهند بخشید. همینطور این فولدر در پست تایپ‌های متعدد مثل نوشته‌ها، ورقه‌ها، تولیدها و … می تواند دسته بندی خواهد شد و مشتمل بر تعداد عکس‌ها و تاریخ نهایی تغییرات پست تایپ مربوطه میباشد.

در حالتی که شالوده یک تارنما به صدق سازه گردیده باشد، عملا به sitemap.xml نیازی نخواهید داشت البته به کار گیری از آن ضرری برای وب سایت شما ندارد و پیشنهاد می‌گردد از آن استعمال نمائید. شما با امداد پلاگین yoast سئو میتوانید نقشه وبسایت خویش را ساخت‌و‌ساز نمائید. اینگونه یکی‌از دیگر از خصوصیت های فنی بهینه سازی را رعایت کرده‌اید.


ساخت و ساز نقشه تارنما
8- استعمال از تگ‌های Hreflang
در صورتیکه وبسایت شما بیش تر از یک میهن را غرض قرار می دهد که در آن کشورها از یک لهجه مشترک به کار گیری می شود، می بایست به موتورهای کاوش یاری فرمایید تا بفهمند میخواهید از کدام کشورها و لهجه‌ها، استفاده کننده جذب فرمایید. در این‌حالت موتورهای کاوش میتوانند حاصل بهتری را براساس حوزه‌ جغرافیایی یوزرها به آنها اکران بدهند.

تگ‌های Hreflang به شما امداد می‌نمایند دقیقا همین فعالیت را انجام دهید. با استعمال از آنها می توانید انتخاب فرمائید شیت خاصی از تارنما شما برای کدام میهن و لهجه مطلوب میباشد. همینطور این عمل سبب ساز عدم بوجود داخل شدن محتوای تکراری در وبسایت شما می گردد.

اما seo کردن وبسایت‌های چندین زبانه یه خرده به توجه و تخصص نیاز دارااست. در شرایطی‌که که یک تارنما یکسری زبانه دارید، میتوانید از یک کارشناس seo امداد بگیرید.

سود گیری
بهینه سازی کردن یک سایت از کارداران بسیار اصلی در جذب یوزرها به شمار می‌رود. چنانچه وبسایت شما در حاصل اول گوگل باشد، ترافیک متعددی را جذب خواهید کرد که در برد کسب و فعالیت شما تاثیر متعددی دارااست. درین نوشته‌ی علمی به نظارت خصوصیت های فنی seo پرداختیم که قادر است در سکو تارنما شما بسیار موءثر باشد. در واقع این تکنیک های برتر seo جزء مورد‌های مهمی می‌باشند که در‌صورتی‌که بر آنان مسلط گردید دیگر نیازی به متخصصین seo ندارید و خودتان به راحتی تارنما خویش را seo می کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.