جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

پست مهمان و نقش آن در بهینه سازی سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

پست مهمان و نقش آن در بهینه سازی سایت

۱,۰۱۹ بازديد

بخش اعظمی از اشخاص همچنان از پست مهمان تحت عنوان یک کدام از استراتژی های سئو در مشهد و ساخت و ساز بک لینک و پیوند به کارگیری می نمایند. در حالتی‌که به صورت آگاهانه از این نحوه استعمال نمایید این نوع به چنگ آوردن لینک و پیوند حتی آسانتر از سایر خط مش ها نیز میتواند باشد.

براین اساس طبیعیست که هنوز بخش اعظمی از وب لاگ نویسان و متخصصین بهینه سازی بدین شیوه عشق مندند. البته پرسش اساسی در اینجا اینست که آیا هنوز به کارگیری از پست مهمان مطمئن و قابل اتکاست؟

جواب بدین پرسش آری میباشد. هنوز که هنوزه می قدرت بک پیوند ها را از روش پست مهمان در تارنما های دارای اعتبار کسب کرد. با این هم اکنون نکاتی در این مورد وجود داراست که با پیروی از آن می قدرت از بروز ایرادات احتمالی جلوگیری کرد.

پست مهمان چه می باشد؟
درین نحوه شما یک مقاله منحصربه‌فرد برای یک وبسایت پر طرفدار تولید کرده و از روش رابطه با آن‌ها، از رئیس وب سایت درخواست می‌کنید که آن را در وبسایت خویش منتشر نماید. در ازای آن تارنما لینکی از وبسایت شمارا تحت عنوان منبع در انتهای مقاله معرفی می نماید یا این که انکرتکستی با کلمه و واژه کلیدی متبوع شما در خلال متن قرار میدهد.

نکته های تایپ کردن پست مهمان
یکی زیباترین بخش های به کارگیری از پست مهمان اینست که مجال کسب لینک و پیوند از یک سایت بسیار دارای اعتبار را به شما میدهد. واقعیت اینست که شاید ما از هیچ طرز دیگری نتوانیم این بک لینک و پیوند ها را کسب کنیم. به همین عامل همواره پست مهمان قیمت سپری کردن وقت و انرژی را در استراتژی کسب بک پیوند دارااست.

ولی ما بایست در گزینش وبسیات هایی که از آن ها برای پست مهمان به کارگیری می‌کنیم بسیار با تمرکز کار کنیم. شاید بخواهید از این شیوه در وسعت متعددی استعمال نمایید، البته بهتر میباشد از این موقعیت خودداری کنید. پست مهمان در تعداد معدود و فقط در وبسیات های دارای اعتبار گرانبها بوده و تاثیر گذار میباشد.

گوگل به تارنما های دارای اعتبار اعتماد دارااست و به لینک و پیوند هایی که از این سیرتکامل سایتها منتشر میشود اهمیت بخش اعظمی می‌دهد و آن‌ها را در معرض جریمه قرار نمی دهد. البته با این حالا نکات مهمی در مسئله پست مهمان وجود داراست که بایستی آنان‌را رعایت کنیم.

درین عمل زیاده روی نکنید

اصلی ترین اختلال در پست مهمان اینست که اکثر صاحبین وبسایت ها به صورت افراطی قصد به این فعالیت پیدا می نمایند. پست های شما باید از منابع مختلفی بوده و بک پیوند ها با انکر تکست های متفاوتی ساخته شده باشند. در صورتی‌که صرفا منبع بک لینک و پیوند شما پست های مهمان می‌باشند، گوپل متوجه این سر مشق گردد و احتمالا در آینده با اختلال مواجه خواهید شد.

شما درین مورد باید استراتژی متفاوتی را اتخاذ کرده و از منابع بک پیوند متنوعی فایده ببرید. در صورتی‌که اکنون تمایل به تولید پست مهمان نموده اید از شمرده شدن پیوند آن مطمئن شوید و اعتبار تارنما را به طبع در حیث داشته باشید .در غیر این شکل صرفا وقت خویش را تلف کرده و وب سایت خویش را در معرض جریمه گوگل قرار داده اید.

بر روی کیفیت تمرکز نمایید
اکثر اشخاص در‌این بخش غلط فعالیت می نمایند. گوگل کیفیت محتوای پست مهمان را بررسی کرده و در‌صورتی‌که که بی نیاز و کیفیت بالا باشد، پیوند آن را نیز از نوع کیفیت بالا به اکانت میاورد.

این موضوع تماما منطقی میباشد، وگرنه هیچ کس به پیوند های جانور در یک مقاله بی بها توجهی نمی نماید. بدین ترتیب به کیفیت محتوای پست مهمان دقت ویژه ای فرمائید.

در تایپ کردن پست مهمان توجه فرمایید که محتوای آن نو و کیفیت بالا بوده و فقط یکی مطالب باطن وبسایت شما نباشد. در‌این‌صورت گوگل این محتوا را تکراری تشخیص داده و به پیوند های درون آن هم اهمیتی نمی دهد. بنابر این در تایپ کردن محتوای پست مهمان از باارزش بودن آن نیز اطمینان نتایج فرمایید. برای این عمل همواره بعداز اتمام تایپ کردن، از خویش بپرسید که آیا این مقاله بها اشتراک گذاری را دارااست یا این که خیر.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.