یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سئو خارجی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

سئو خارجی

۹۹۴ بازديد

سئوی آف پیج
offpage (off-page سئو) به عواملی مربوط می‌شود که بیرون از سایتتان میباشد. سئو در مشهد   ولی نکته اینجاست که پیش شرط سئوی آف پیج برنده و اثربخش ، seo داخلی و seo تکنیکال کارکشته میباشد. درواقع شما می بایست یک وبسایت توانا و کیفیت خوب داشته باشید و بعد انتظار داشته باشید تکنیک های offpage seo برایتان تلاش داشته باشد.

سایتی که offpage seo نداشته باشد هرچه قدر هم بی نقص باشد، قابلیت پیشرفت را از خویش سلب می نماید. پس ما یحتاج میباشد که به طبع به سئو آف پیج نیز اهمیت بدهید. در زیر مورد هایی از offpage اشاره می‌کنیم.



1. بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند عبارت میباشد از لینک و پیوند هایی که وبسایت دیگری به وبسایت شما میدهد. پیوند های ورودی به تارنما شما از وب سایت های دارای اعتبار و با پیج آتوریتی مناسب، نقش مهمی در بهینه سازی داراست. اینکه یک وب سایت دارای اعتبار پیوند شمارا در وب سایت خویش قرار دهد ، بها تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد و به شما نیز اعتبار میبخشد.

لزوما تعداد بالای بک پیوند مهم نیست. برخلاف تصور برخی از اشخاص که می‌خواهند با خرید بک لینک و پیوند های زیاد و بی اعتبار گوگل را فریب دهند، گوگل و موتور های کاوش به تعداد بالای بک پیوند اهمیت نمی دهند بلکه اعتبار و بها تارنما هایی که به شما پیوند داده اند اهمیت داراست. حتی در صورتی‌که بیش تر از حد بک لینک و پیوند های غیر طبیعی و نادر قیمت خریداری نمائید، احتمال داراست بوسیله گوگل جریمه گردید و گوگل شمارا تحت عنوان یک وبسایت اسپم و نامعتبر شناسایی نماید.

شایسته ترین بک پیوند ها ، لینک و پیوند های طبیعی میباشند که تارنما های دیگر به خیال و خاطر کیفیت مطالب اینترنت سایتتان به شما می‌دهند. در هر شکل در‌صورتی‌که خواستید با ریپورتاژ اطلاع رسانی یا این که به طور های دیگر بک لینک و پیوند خریداری کرده یا این که ساخت و ساز فرمائید، اعتنا نمایید که بک لینک و پیوند مستمر باشد و وب سایت معتبری نیز برای این فعالیت تعیین فرمائید.

همینطور نکته دارای اهمیت دیگر این میباشد که وب سایت هایی را تعیین نمایید که از دید موضوعی به سایت شما مجاورت باشند و یااینکه کاربرانشان به جنس یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشند. وب سایت های خبری دارای اعتبار و وبسایت هایی که موضوعات و مقولات گوناگون را در خویش دارا هستند، میتوانند مورد های قابل قبولی برای خرید بک پیوند و ریپورتاژ اطلاع رسانی باشند. تبادل پیوند ، پیوند گذاری در وب لاگ ها، فروم ها و قسمت کامنت های وبسایت ها نیز از طریق های دیگر ساخت بک پیوند میباشند.



2. شبکه‌های‌عمومی
شبکه های عمومی میتوانند کوشش های شما در مسئله seo را افزایش ببخشند و ابزارهای کمکی نیکی در قضیه بازاریابی دیجیتال باشند. این ایام اکثری از اشخاص از طیف های متعدد جامعه در شبکه های مردمی فعال می‌باشند و برای جواب سوال ها خویش در شبکه های مردمی کاوش می نمایند. پس حضور شما با نشانی سایتتان در شبکه‌های‌اجتماعی ضروری به حیث می‌رسد. به ویژه در اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر و ... که‌این روز ها پر کاربرد می‌باشند.

اعتنا نمایید که مسلما نشانی صحیحتان را در شبکه های عمومی قرار دهید و هر قسمتی که به شما قابلیت و امکان لینک و پیوند گذاری می‌دهد، لینک و پیوند صفحه ها اصلی و مطالب جدیدتان را قرار دهید.

شما بایستی متناسب با پلت فرمی که هر کانال اجتماعی دارااست در آنها کار فرمائید. تا حد قابلیت برای هریک از آن‌ها محتوای مستقل ساخت‌و‌ساز فرمائید. به صورت نمونه در اینستاگرام که آلبومی از تصاویر و ویدئوهاست می بایست پست های تصویری متناسب و دیدنی ایجاد نمایید.



3. تعامل اثر گذار با مخاطبان
شما احتمالا سیستم پاسخگویی برای رابطه با مخاطبان خویش دارید. درحال حاضر چه از روش ارتباط تلفنی ، پست الکرونیکی یا این که شبکه های مردمی ، مراجعه حضوری و غیره. در آغاز موردنیاز میباشد که خط مش های ارتباطی را برای مخاطبان آسوده نمائید و در فرم تماس با ما و برگه اساسی در دسترس بازدیدکنندگان تماما قرار دهید. ساعت ها پاسخگویی و پذیرش مراجع حضوری را با جزئیات درج کنید و بدین ساعتها پایبند باشید. همینطور در پاسخگویی و مشورت کردن به آنان طاقت و طاقت کافی را نظر فرمائید. از نظرها و پیشنهادات مخاطبانتان تا حد ممکن فایده ببرید و رابطه را با آنها نگهداری نمائید. به خصوص در صورتیکه ارائه دهنده سرویس ها میباشید، محافظت رابطه و تعامل، مخاطبان و مشتریان بامسئولیت برای شما به وجود میاورد.



سود گیری
seo تارنما برای موتور های کاوشگر امری سریع ، راحت و یک توشه برای مدام وجود ندارد ولی بایستی از جایی آغاز کرد. هیچ تضمینی برای برد مستمر یک تارنما نیست. یک وبسایت چهت نیل به پیروزی و پیروز ماندن ما یحتاج میباشد که فعال باشد و همواره اصول بهینه سازی را رعایت نماید. چون مدام رقبایی می باشند که می‌توانند منزلت شما‌را تغییر‌و تحول دهند.



در‌این نوشته ی علمی اشکال seo و موردها آنها را ذکر کردیم و همان گونه که در بالا گفتیم، چنانچه می‌خواهید سایتتان بهینه سازی موفقی داشته باشد می بایست هر سه نوع را به عمل ببرید. در آغاز نکات مرتبط با seo داخلی را رعایت فرمائید و محتوای کارکشته داشته باشید. از بهینه سازی تکنیکال سایتتان اطمینان نتیجه ها کنید و در غایت اقدامات موردنیاز را برای سئو آف پیج تارنما انجام دهید. سوای اجرای بهینه سازی داخلی و تکنیکال ، تکنیک های سئوی آف پیج تاثیرگذار نخواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.