چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

از هدینگ ها بیش از حد استفاده نکنید!

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

از هدینگ ها بیش از حد استفاده نکنید!

۹۷۸ بازديد

می بایست قطعا بدین زمینه اعتنا داشته باشید که نباید بیش تر از حد از هدینگ ها بهترین سئو کار  در بخش های متعدد متن تان استعمال نمائید، مثلا به کارگیری از هدینگ هایی که خیر به استفاده کننده و خیر به موتورهای کاوش مانند گوگل هیچ کمکی نمی‌کنند.

هدینگ ها صرفا می بایست برای ساختن و تجزیه صفحه ها و محتویات پست ها و صفحه ها وبسایت مان استعمال شوند.

هدینگ ها و seo
کلاً اعتقاد و باور بر این میباشد که استعمال از برچسب های هدینگ تاثیر مستقیمی در بهینه سازی سایت شما ندارد. ولی سفارش می‌کنیم مسلما ادامه ی مقاله را مطالعه فرمائید.

ولی مزایای غیر مستقیمی وجود دارااست

حتی در صورتی به کارگیری از هدینگ ها به طور بی واسطه روی رنکینگ وبسایت شما تاثیری نداشته باشد، به کار گیری از آن‌ها برای ساختار بندی برگه و محتوا می‌تواند یاری دهد تا محتوایی که ساخت‌و‌ساز می‌کنید بیشتر قابل قرائت گردد، هم چنین می‌تواند به ارتقا کیفیت محتوای تان هم یاری دهد. هم چنین هدینگ ها می‌توانند یاری نمایند تا کاربرانی که محتوای تارنما شمارا مطالعه می نمایند به راحتی بتوانند محتوا را خلاصه کرده، خوانده و هضم نمایند، هم چنین منجر بوجود آوردن خوی هایی می‌شوند که گوگل متقاعد می‌گردد این صفحه های دارنده نتیجه ها نیکی می باشند.

از جمله برچسب تیتر (H1) به یوزرها و موتورهای کاوش اطلاق می نماید که قضیه یک ورقه خاص درمورد چه می باشد. در موقعیت ایده آل، شما می بایست یک تیتر اختصاصی برای هر کاغذ در تارنما تان ساخت و ساز نمائید. برچسب های تیتر به موتور کاوش نشان میدهد چه گونه بلوک های متنی چه گونه به هم متصل گردیده و رابطه آنها‌را نشان می‌دهد. دراین‌صورت، گوگل محتوای شما‌را تحت عنوان یک سود ی مطلوب برای جستجوهای خویش می شناسد، و این به احتمال زیاد سکو بندی وبسایت تان را نزد موتورهای کاوش بهبود خواهد داد.

با دقت بدین، منطقی میباشد که بگوییم که محتوای به خیر ساختار یافته به صورت غیرمستقیم بر جایگاه بندی تارنما تان تاثیر میگذارد، و بدین ترتیب مسلما به کارگیری از هدینگ ها در هنگام تایپ کردن محتوا، جزو مواقعی میباشد که مسلما بایستی در حیث گرفته گردد. برچسب های تیتر برای صفحه های سایت شما بسیار اساسی میباشند و میتوانند تفاوت قابل توجهی در امکان قرائت و روئت کرد موتورهای کاوش ساخت و ساز نمایند. آن‌ها می بایست به طور متنی باشند تا اهمیت محتوا را تأیید نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.