یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نکات بهینه سازی نرخ تبدیل و سئو برای کسب و کارهای کوچک

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نکات بهینه سازی نرخ تبدیل و سئو برای کسب و کارهای کوچک

۹۶۲ بازديد

نکات seo نرخ تبدیل و seo برای کسب و شغل های کوچک
در تعدادی سال قبل ما به خیر شاهد رویش کسب و شغل های تجارت الکترونیک بوده‌ایم   سئو در مشهد  که پیروز به فروش تولیدها خویش سوای نیاز به کارهایی خیلی تخصصی گردیده‌اند. ولی تجارت الکترونیک یک صنعت روبه‌پرورش میباشد که در سال‌های آتی شاهد پرورش بیشتر و گسترش آن خوا‌هیم بود.

این قضیه فقط به معنای یک چیز میباشد: رقابت در آینده به طور تابع نمایی پرورش خواهد کرد. میلیون‌ها وبسایت تولیدها خویش را به طور آنلاین خواهند فروخت و از امکان دسترسی و سهولت به کارگیری برای جلب اعتنا مشتریان، استعمال خواهند کرد.

این فرایند در غایت به آن باعث گردد که ابتکار عمل یک ضرورت در هر کسب‌وکاری برای پیشرفت باشد.

درین دنیای فوق‌العاده رقابتی، برگه فرود جنس و ارائه جنس شما قادر است کسب و فعالیت تان را بسط دهد و یا این که منجر از فی مابین رفتن آن گردد. یادگیری نکات و نحوه سئو این بخشها برای مصرف کنندگان و موتورهای کاوش بسیار حیاتی میباشد. شما می‌بایست بدانید که یک فرآورده عالی تنها نیمی از روش میباشد و مابقی آن ارائه و رساندن آن پیش چشمان خریداران در سراسر عالم میباشد.



شاید ما اکثری از خریدهای خویش را از دکان‌های فیزیکی به دکان‌های مجازی تغییر تحول دهیم، ولی معنی اساسی این قصه تغییر و تحول نخواهد کرد و آن ارائه یک تجربه مخاطب پسند در حول هر محصولی میباشد.

استیو جابز در اپل این مورد را به نیکی ادراک کرده بود و حدود ۲ میلیارد دلار برای پباده سازی مغازه‌های اپل هزینه نموده بود. این دستور سبب ساز به ارتقاء محبوبیت و ارتقاء فروش کمپانی گردیده بود به طوری که هر اینچ از دکان‌های اپل برای این شرکت سودهی مطلوبی داشت.

این مضمون‌ همچنان برای مغازه‌های آنلاین مانده و خواهد ماند و شما می‌بایست شعور فرمایید که صفحه ها فرآورده، زمان ارائه شما می‌باشند.

روی تصاویر وسواس داشته باشید و با غرض از آن ها استعمال نمایید
درحالی که دیگر تصاویر به یک اصل برای هر جنس در دکان‌های آنلاین تبدیل گردیده‌اند؛ البته همچنان شما می‌بایست به طور سنتی از آنان با وسواس و اعتنا بالا به کارگیری نمائید و بدانید که تصاویر بیشترین اهمیت ممکن را دارا هستند. در واقعیت آمار اینگونه نشان میدهد که حدود ۶۷ درصد مصرف کنندگان تصویر جنس را بسیار اساسی تصور می‌نمایند و ۵۰ درصد از آنان اعتقاددارند که تصاویر کیفیت خوب بسیار بیشتر از نقدوبررسی و… اهمیت دارا هستند. یک تصویر هزاران واژه کلام برای زدن داراست، پس می‌بایست آن را با تمرکز گزینش فرمایید.

سایز: تصاویر با کیفیت عالی ثابت کرده‌اند که فروش را ۹ درصد ارتقاء خواهند بخشید، براین اساس سفارش میکنم، ابدا کیفیت تصویر را نادیده نگیرید.
تعداد: برای تداعی کردن یک تجربه خوب می‌بایست برای هر متاع ۳-۴ تصویر درنظر بگیرید. تصاویر می‌بایست در یک مدل، کیفیت، نورپردازی و… باشند منتهی از زاویه‌های متعدد مال را نشان دهند.
اعتنا نمائید: فضای حریم تصویر بایستی به صورت میانگین ۳۰ پیکسل برای ارتقاء رویت کرد در حیث گرفته گردد.



بهینه سازی: واژه و کلمه کلیدی دارای ارتباط در متن که در تصویر از روش “alt text” می تواند تثبیت خواهد شد، مقادیر تبدیل شما‌را به شیوه شگفت انگیزی ارتقاء خواهد بخشید. این فعالیت لحاظ موتورهای کاوش را حسابی نسبت به شما تغییر تحول خواهد بخشید.
دور نما عالی
دورنما تصاویر کالا شما می‌بایست یک چیز را بگوید: ثبات!

نگهداری مدل یکسان از اهمیت بسیار بالایی شامل است. مرسوم ترین مدل، یک دور‌نما سپید واضح میباشد که به خیر در عرض‌اندام و ارائه جزئیات متاع شما امداد می‌نماید. این عمل به مشتریان امداد می‌نماید تا روی خویش جنس تمرکز نمایند. به هر هم اکنون در صورتیکه می خواهید از رنگ های دیگری به کارگیری فرمائید، به حافظه داشته باشید که تصویر کالا می‌بایست خودش را تماما از بگراند غیروابسته نماید تا به نیکی به دیده بیاید؛ در غیر این شکل شما در معرض اختلال قرار خواهید گرفت.

اعتنا فرمائید:

اشتباهی که بخش اعظمی از مغازه های آنلاین انجام می دهند، از ذهن بردن ارائه یک تصویر از کسی میباشد که درحال به کار گیری و یا این که پوشیدن فرآورده می باشد! به کارگیری از عنصر انسانی در تصاویر در رابطه برقرار کردن بیشتر مشتریان تاثیر بی واسطه دارااست. به هیچ عنوان چنین کاری را فراموش نکنید و اما بدانید که نیازی وجود ندارد از سبک های دارای شهرت با مخارج زیاد به کارگیری نمائید، این عمل را اخوی شماهم قادر است انجام دهد.

نمای ۳۶۰ سکو بی نقص


دنیای دیجیتال با امکان های بسیار متعددی رو به رو شده‌است که تارنما ها به خواسته ارتقاء نرخ تبدیل به آن دقت نمایند. با ارائه تصویر ۳۶۰ رتبه از مال خویش، مشتریان ادراک بی نقص‌تری از مقیاس و بعدها کالا خواهند داشت. چنین تصاویر تعاملی به عنصر مهمی در فروش آنلاین تبدیل گردیده اند و به ویژه در آینده اهمیت بیشتر و بیشتری جذب خواهند کرد. به کارگیری از چنین رویه کارهایی سبب ارتقا اعتماد، ارتقاء اعتبار و ارتقا نرخ تبدیل می گردد.

تعریف باکیفیت برای محصول ها با کیفیت عالی
بخش اعظمی از دکان های آنلاین قیمت تایپ کردن کیفیت برای تولیدها خویش را دست‌کم میگیرند. تعریف آن ها اجباری میباشد. ولی آنها نمی‌دانند که با این عمل می توانند نرخ تبدیل را تا ۷۸ درصد ارتقاء دهند! تهیه کردن داده ها یک کدام از مهمترین جنبه هایی میباشد که شما می‌بایست به آن اهمیت دهید، اما می‌بایست به‌این کلیه اعتنا نمایید که به گونه ای داده ها را بنویسید که همگی لغت ها کلیدی مدنظرتان داخل آن قرار بگیرد. به هیچ برچسب ها، عنوان ها، توضیحات متا و همچنین توضیحات تصویر را فراموش نکنید.

در‌حالتی که میخواهید به حداکثر نرخ تبدیل برسید، موادتشکیل دهنده معینی می بایست مطلق باشند
به هیچ عنوان از ساخت و ساز محتوای خود کار و یا این که تعریف سازنده استعمال نکنید، در هر قوانینی پیشنهاد می کنیم که شما متن خویش را ساخت فرمایید و یااینکه در بدترین موقعیت ممکن متنی را دستکاری فرمائید! به هر درحال حاضر می بایست بدانید که استعمال از محتوای دیگر تارنما ها به شدت به بهینه سازی شما لطمه میزند و seo حاد یعنی عدم اخذ فیض!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.