سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تولید محتوا مهمتر است یا بک لینک؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تولید محتوا مهمتر است یا بک لینک؟

۹۵۸ بازديد

درین مقاله به مقایسه محتوای وبسایت با بک پیوند ها می‌پردازیم و بدین سوال می‌پردازیم بهترین سئو کار  که کدام یک مهمتر میباشد.


در هنگام راز و سامان دادن به وب سایت، علاوه بر مسائل مرتبط با لغات کلیدی موضوعات بسیار اصلی دیگری نیز در بهبود سکو تارنما دخیل می‌باشند. محتوای وبسایت و لینک و پیوند های داخلی و فرنگی آن مثلا این موردها هستن که جز موثرترین متغیر های وب سایت محسوب می شوند که در سکو گوگل تاثیر متعددی دارا هستند.

البته به حقیقت تحت عنوان یک وبمستر به کدام یک بایستی اهمیت بیشتری اعطا کرد و حمایت بیشتری از آن‌ها کرد. یک وبسایت با محتوای با کیفت و پیوند های معدود بهتر میباشد یا این که یک وب سایت با محتوای ضعیف البته با لینک و پیوند های بسیار زیاد و کیفیت بالا؟ به دنبال به ارزیابی حقایقی در رابطه هرکدام از این دو پارامتر می‌پردازیم تا به جواب این پرسش برسیم.

محتوا
محتوا همانند یک فرمانروا در وب سایت کار می نماید. با نوشن بلاگ، ایجاد ویدیو های آموزشی، ساخت‌و‌ساز کمپین های ایمیلی و بخش اعظمی از طریق های دیگر میتوان مخاطبان متعددی پیدا کرد و با ارتقاء بازدید ناشی از این زمینه، جایگاه وبسایت را در موتورهای کاوش ارتقاء اعطا کرد. با دقت به اهمیت محتوا در بهینه سازی، بعید میباشد که به زودی زود، اثر این پارامتر در رنکینگ سایتها کاهش یابد.

بخش اعظمی از موتورهای کاوش بر روی کیفیت محتوا و کلمه ها کلیدی صفحه های تمرکز متعددی دارا‌هستند و هیچ دلیلی نیست که بخواهند این مورد را کنار نهاده و فقط بر روی بک لینک و پیوند های وب سایت، توکل نمایند. لینک و پیوند ها ممکن میباشد که دروازه ورود یوزرها به وب سایت باشند، البته همین یوزرها بعداز ورود، انتظار محتوای کیفیت خوب را دارا هستند و در شکل وجود چنین قوانینی، وبسایت را با گاز شکاف می نمایند.

محتوای کیفیت خوب خویش میتواند ادله ساخت بک پیوند باشد. چرا‌که بخش اعظمی از وب سایت ها و یوزرها عشق مند به اشتراک گذاری و لینک و پیوند دادن به صفحاتی میباشند که از نظر آنان بسیار اثر گذار بوده و دربردارنده داده ها مهمی باشد. از این رو موضوع ایجاد محتوا بسیار اساسی میباشد و منجر تولید اعتبار وب سایت فی مابین دیگر وب سایت های حریف میگردد.

پیوند ها
حتی با دقت بر روی محتوا نیز نمی توانید اثر لینک و پیوند ها را در بهبود رنکینگ تارنما نادیده بگیرید. محتوای خوب می‌تواند مرتبه خویش را میان دیگر صفحه های بالا برنده شود، ولی بک پیوند های دارای اعتبار، قیمت و مرتبه مجموع دامنه و صفحه های آن را افزایش میدهد.

در شکل دریافت کردن پیوند از وب سایت ها و صفحه های دارای اعتبار، به صورت حتم ارتقاء سکو تارنما را مشاهده خواهید کرد. موتور جستجوی گوگل به نحوی پباده سازی شده‌است که دقیقا محتوایی را به یوزرها ارائه دهد که آنان درپی آن می‌باشند و پیوند دریافت کردن از دیگر وب سایت ها می‌تواند دلیلی باشد تا گوگل قیمت و اهمیت بیشتری برای آن قائل خواهد شد. در سود داشتن بک پیوند از وب سایت های دارای اعتبار موجب ارتقاء جایگاه تارنما می شود.

مقایسه محتوا و لینک و پیوند
تا اینجای فعالیت ممکن برای شما این پرسش ساخت‌و‌ساز گردیده باشد که به حقیقت کدام یک از این دو پارامتر در بهبود مرتبه تارنما تاثیر بیشتری خواهد گذاشت و از کدامیک باید بهره برد؟ پاسخ این پرسش هر دو آیتم می‌باشد.

در هنگام پباده سازی وبسیات و ساخت و ساز آن ممکن میباشد این تفکر در ذهنیت شما خطور نماید که پس از پباده سازی آن تخت گاز به تبیلغ فعالیت خویش بپردازید و با صرف هزینه از منابع معتبری نیز بک پیوند بگیرید. با این حالا یک وبسیات، سوای محتوای گران بها نمیتواند یک وبسیات دارای اعتبار محسوب شود. یک وب سایت خالی فارغ از هیچ محتوای خاصی که بتوان به آن استناد کرد، مقداری تعجب آور و غیر معمولی به حیث می‌رسد.

استعمال از پیوند ها و ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا به موازات هم قادر است مورد بهتری در سمت افزایش وبسایت باشد.

سود گیری
ساخت و ساز محتوا و لینک و پیوند سازی جز بخش های کلیدی seo تارنما است و فارغ از وجود هرمورد از آنان، وب سایت شما از لحاظ موتورهای کاوش نادیده گرفته شود. شاید مقداری فعالیت خسته کننده ای به لحاظ رسد، ولی استعمال موازی و هم زمان از هر دو شایسته ترین مورد ممکن میباشد. فارغ از محتوای کیفیت خوب نمی قدرت قیمت و اعتباری در وب کسب کرد و پیوند دادن به صفحه ها باکیفیت وب سایت در ارتقا مرتبه و اعتبار کاغذ نیز بسیار اثر گذار میباشد. بنابر این هر کدام از این دو پارامتر زمانی در کنار یکدیگر باشند، بسیار با ارزش می‌باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.