یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

قیف فروش برای جذب مخاطب و فروش محصولات آموزشی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

قیف فروش برای جذب مخاطب و فروش محصولات آموزشی

۹۱۵ بازديد

ولی ارتقا بی راه ارزش محصول ها آموزشی هم یک استراتژی نادرست میباشد. بهترین سئو کار  در باب نحوه درست نرخ‌گذاری با به کار گیری از نظارت بازار، در بخش های آینده سخن می‌شود.



یک تجربه اصلی در نرخ‌گذاری…
یک کدام از مشکلات اینجانب در قبل این بود که برای اخذ حق الزحمه بابت کاری که انجام میدادم، هزینه دریافتی خویش را نسبت به وقتی که برای آن صرف می‌شد انتخاب می‌کردم.

به صورت نمونه برای یک پروژه 3 ساعته کدنویسی در وب سایت، مبلغ 100 هزار تومان را توصیه میدادم با این عامل که 3 ساعت مقطع پاره ای میباشد و این مبلغ نیز برای این مدت کافی میباشد.

این فرآیند ادامه داشت تا اینکه یکی‌از دوستان صمیمی اینجانب تحت عنوان پند، داستانی را برای اینجانب تعریف‌و‌تمجید کرد:

در یکی‌از شهر های بندرگاهی، یک کشتی در کنار لنگرگاه به مشل فنی عکس العمل. خدمه به نزدیکترین تعمیرکار کشتی مراجعه کردند و ایشان بعد از تحلیل موتور کشتی، 10 ضربه به قسمتی از موتور زد و آن کشتی تعمیر شد.

بعد از آن از تعمیرکار کشتی صورتحساب را اخذ میکنند. ارزش درخواستی تعمیر عمل 100 سکه بود. سر گروه کشتی به شدت غمگین می شود و می گوید: “10 چکش زدی، مگر چکشی تعدادی سکه اکانت کردی؟” جواب آن تعمیر عمل بسیار جذاب بود:” 1 سکه برای 10 چکشی که زدم و 99 سکه برای اینکه میدانستم به کجا ضربه بزنم!!”

مثال این مورد را در سرویس ها پزشکی به وضوح مشاهده می کنید. اینکه در دندانپزشکی ها، در مطب ها و… هزینه ای که پرداخت می‌کنیم به هیچ وجه متناسب با وقتی که برای ما صرف میگردد وجود ندارد. بلکه هزینه پرداختی ما هزینه ای میباشد که بابت علم کارشناس می‌پردازیم.

معرفی کسب و فعالیت های برنده و تازه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.